като шлайфаш главата до максимум вдигаш компресия
а иначе при бутала се говори само в размери
Смяна на буталата на Пасат 1.8Т
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Смяна на буталата на Пасат 1.8Т
Оригиналните бутала на този мотор носят до към 350коня на вала.
Т.н ковани бутала носят обикновено около 200 коня на бутало.
За повишаване на мощността е необходимо мотора да се разреди допълнително, говорим за големи мощности. Изполват се турбо бутала със степен на сгъстяване обикновено в диапазона 8-9:1. Ти пишеш за атмисферни бутала, кокто при това и да сгъстят мотора с цел по-голяма мощност на турбо мотор.
Няма такава простотия. Като се пообразоваш малко ще разбереш мащаба на глупостта, която си написал.
Трийте я тази тема , да не се излагаме с раздела.
Т.н ковани бутала носят обикновено около 200 коня на бутало.
За повишаване на мощността е необходимо мотора да се разреди допълнително, говорим за големи мощности. Изполват се турбо бутала със степен на сгъстяване обикновено в диапазона 8-9:1. Ти пишеш за атмисферни бутала, кокто при това и да сгъстят мотора с цел по-голяма мощност на турбо мотор.
Няма такава простотия. Като се пообразоваш малко ще разбереш мащаба на глупостта, която си написал.
Трийте я тази тема , да не се излагаме с раздела.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта