B3 1.8 mi 1990 г. - проблем след паленето

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот Winner25 » Съб 15 сеп 2012 20:39


компресия са мерили не налягане :wink:




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот vit_autosofia » Съб 15 сеп 2012 20:42


Winner25 написа:компресия са мерили не налягане :wink:


Аз говоря за налягане от Горивна помпа


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот Winner25 » Съб 15 сеп 2012 21:54


Знам за какво говориш :) Ама питаш кое щяло да им откъсне ръцете. А е писал колегата че налягане на цилиндрите биле мерили :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот vit_autosofia » Нед 16 сеп 2012 4:35


Winner25 написа:Знам за какво говориш :) Ама питаш кое щяло да им откъсне ръцете. А е писал колегата че налягане на цилиндрите биле мерили :wink:


Сори четох го на две Русенски ракийки :да: :да:


bunaq
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот bunaq » Нед 16 сеп 2012 13:47


кои дадтчик по точно при мен са три един син един червен и един черен. Черния мисля че е да показва на таблото ми каква температурата а другите два си нямам идея за какво са по точно. На колегата за ускориелната помпа сори ама на мен така са ми я казали нямах си на идея че и е друго името, в магазина като казвах за платно на ускорителна помпа продавача си ми пиказа точно това за което ставаше въпрос от ам имам такаова знание. И как по точно да проверя датчиците за температурата че както виждате сам малко невещ а вие ми се смеете :( . Мерси предварително за инфото което всички ми давате та и аз малко да се пообразовам :drunk


Потребителски аватар
berkant3008
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
Автомобил: PASSAT B3
Двигател: ABS-93
Местоположение: ruse
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот berkant3008 » Нед 16 сеп 2012 17:09


Ами изкарваш датчика от колата ,вземаш си го у вас,слагаш 1 тенджерка на котлона на печката,слагаш датчика в тенджерата,наливаш вода колкото е необходимо,включваш котлона,вземаш мултимера нагласяш го на ОМ и мериш както е показано на схемата която я има вече в тая тема и следиш показанията дали отговарят.ТОВА Е

Но проблемът ти е бензиновата помпа според мен.


bunaq
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот bunaq » Нед 25 ное 2012 20:12


Здравейте отново пиша за моя проблем. Смених и двата датчика ама пустиняка пак си прави каквото му е кеф. От някои или някаде бях чел или чул че вътре в самото монно имало някакъв датик които следел накакви си там неща за горивото. Нямам си на идея за какво става въпрос затова пиша а и двигателя ми е RP ако това има значение. Другото което исках да питам е имали значение за разхода ако гарнитурата на главата е заминала или грънците са се запушили.


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот lacezarasia » Пон 26 ное 2012 11:44


здравей колега, този проблем го имам и аз от около 8 години и не можах да го оправя. единственото което открих е, че ако се поддържат 3000 оборота колата не се дави и от тук стигнах до извода, че най-вероятно е компютър или дюза. между другото това е мн. често срещан проблем при моното и то не само при VW.


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот lacezarasia » Пон 26 ное 2012 11:48


ако гарнитурата на главата е заминала най-малкия ти проблем ще е разхода, а ако са ти запушени "кюнците" колата няма да работи и на газ.


bunaq
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот bunaq » Пон 26 ное 2012 15:19


Аз за гарнитурата и киюнците питам, че имам съмнение и за двете затова, а за разхода и на бензин и на газ си ми е малко височък. затова питах дали има отражение на разхода ако някое от тях е проблемно. Ще сам ви багодарен ако ми дадете точен отговор и да знам дали да търся маистор . Мерси предварително


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот Iezekil » Пон 26 ное 2012 18:30


Обективен и подробен преглед трябва.Липсва информация за да се сложи диагноза.
Какво се случва след това?При изфорсиране какво се случва с мотора и оборотите,припушва ли отзад черно,как са свещите?Когато заработи неравномерно да се вадят кабелите един по един от цилиндрите за да се провери прекъсването истинско ли е,сиреч неработещ цилиндър или давене на мотора.Палене пре ноща и наблюдаване за искрене под капака.Това като се свърши ще може да се тъси виновника.Иначе мога да дам няколко пророчества-гъсто масло,пробив в бобина/комутатор/,стари свещи или не отговарящи,температурен датчик/може да го замери на място,преди да запали/,дюза.
Аз лично съм имал такъв проблем от бобина,така тресеше сякаш е прехвърлил 2 зъба ремъка.
Гарнитура ако има сдухала ще си сменят нивото и цвета я масло,я вода,свещите ще са умити.Може и някой теч да ти се отвори.За кюнците пък няма да има тяга в движение и отзад няма да духа хубаво....


bunaq
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот bunaq » Вто 27 ное 2012 10:40


колега "изекиел" датчите са чисто нови, свещите и те компресията е мерена на цилиндрите и всичко им е ок а за дима пучи черно но не гъсто а леко и това ми го прави в диапазона от 1000-2000 оборота. за комутатора не сам се сетил да ти кажа честно ама то би трябвало и на газ да го прави това ако е от нечитави токове от комутатора. питането ми е има ли някакъв датчик вътре в самото моно иако да каде е


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот GEORGI_VR » Вто 27 ное 2012 13:06


Да колега , има такъв датчик и името му е IAT (Intake Air Temperature). Измерва температурата на постъпващия въздух и коригира коефициента на запълване за управление на дюзата , респективно съотношението гориво/въздух.
Ако въпроса е дали дефект в този датчик може да предизвика описания от теб проблем - о да и още как :) ... изпитано на собствен гръб . Намира се на капачката-конектор на дюзата . Ако не ме лъже паметта нормалното съпротивление при 20 градуса е около 2 кОм.


bunaq
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот bunaq » Вто 27 ное 2012 14:32


наи накрая някои да ми даде точен отговор на въпроса които питах мерси колега а колко е като цена този датчик че зимата паля на бензин и за 2 минутимо изгаря такова количество че портфеила ми олеква.


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: B3- проблем след паленето

Мнениеот GEORGI_VR » Вто 27 ное 2012 15:25


Повярвай знам за какъв разход иде реч :) . Колкото до цента не съм сигурен дали наистина искаш да я знаеш ако иде реч за нов :) . Ако си сръчен в ръцете може да си го отремонтираш сам защото в 90 % от случаите проблема е в кабелчетата между сензора и куплунга на моноблока . Другия вариант - вземаш мултимер и почваш да търсиш втора употреба читав.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта