Здравейте отново колеги.
Появи се един проблем с пасата, всъщост си мисля, че още от началото си го имаше, но сега зачестява. Преди когато оставя колата за повече от 4-5 дни без да я паля, колята не запалваше от първия път. Сега ако остане 8 часа непалена не запалва от първия път. Притеснява ме скоро да не иска да запали въобще. Откарах я в сервиз, където казаха, че не могат да намерят от къде идва проблемът и ми препоръчаха да отида в специалиран сервиз на VW, но ми се иска първо да се допитам до вас, преди да ми отрежат главата в сервиза на VW.
П.П. Не отговорих за предишното ми питане за газова уредба. Сложих газова уредба Лавато от 1000лв (имаше и една от 1200лв. с някакви по-модерни технологии, но близък приятел ми препоръча да сложа по-евтината). За сега вече 2000км. нямам никакви проблеми. Колата харчи около 12-13/100 градско и около 8.5-9/100 извънградско газ.
Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 17 окт 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
При мен същият проблем се разреши след нова настройка на газовия инжекцион. Имаше неточност в адаптациите между бензин и газ и затова след като се покара повече на газ, след това на бензин не може да запали от първия път. Опитай да караш около 100 километра само на бензин /палене-гасене, палене-гасене/ и се обзалагам, че проблемът ти няма да се появи. Това ще докаже че е провокиран от ГИ, но за да се разреши, трябва нова настройка.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 17 окт 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
Звучи логично колега, но при мен проблема го имаше и преди газовия инжекцион, но пък се засили след като го сложих, може и да има връзка.
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
Нали ти пали на бензин първоначално ...какво го слагате газовото на преден план.Трябва да има някъде една клапа която ти се е износила със времето та тя ти изпуска бензина обратно и върти малко повече докато го подкачи...
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
1
Последна промяна от KBK на Сря 11 дек 2013 11:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 17 окт 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
KBK - много благодаря за информацията, влезнах да напиша следващия проблем с колата и чак сега видях поста ти.
Колкото до проблема, вчера както си карах и изведнъж колата затрепери и започна през цялото време да вибрира, закарах я днес на ремонт, оказа се че гарнитурата ми е изпуснала и едната бобина е изгоряла. За работа, бобина и гарнитура ще ми вземат 275лв., добре ли е като цена? (бобина-100лв., гарнитура-65лв. работа-115лв.)
И още един въпрос след скорост 90км/ч. започва да се чува едно виене, което прилича на калпаво уплътнение, но проверих и навсякъде си е добре, някакви идеи от къде може да се чува този звук?
Да добавя и някои новости, купих си багажник за колела от този тип: http://www.bikecarrierdirect.com/images/products/express.jpg Само да ви кажа да не правите тази грешка, на всяко слагане трябва да пребоядисвате багажника.
Колкото до проблема, вчера както си карах и изведнъж колата затрепери и започна през цялото време да вибрира, закарах я днес на ремонт, оказа се че гарнитурата ми е изпуснала и едната бобина е изгоряла. За работа, бобина и гарнитура ще ми вземат 275лв., добре ли е като цена? (бобина-100лв., гарнитура-65лв. работа-115лв.)
И още един въпрос след скорост 90км/ч. започва да се чува едно виене, което прилича на калпаво уплътнение, но проверих и навсякъде си е добре, някакви идеи от къде може да се чува този звук?
Да добавя и някои новости, купих си багажник за колела от този тип: http://www.bikecarrierdirect.com/images/products/express.jpg Само да ви кажа да не правите тази грешка, на всяко слагане трябва да пребоядисвате багажника.
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
колега, специално за бобините, ако са ти оригинални , до преди няколко седмици в сервизите на VW, течеше акция по подмяната им като фабричен дефект !
пак казвам само за оригиналните такива - моя съвет провери !
Ако не са ти оригинални - имай в предвид, че щом една е заминала в рамките на часове и втората по съседство на цилиндрите е пътник ! след нея и останалите - затова най добре 4 нови !
Цена 100 лева на бобина е твърде висока - потърси тук колеги които продават нови части
Бобини Беру аз си закупих под 70 лева !!!
някои по евтини бобини от сорта на МАРСО компютърът на колата ги отчита като дефектни (колата уж работи ОК , но на диагностиката с живи данни - не е ОК) - така че не рискувай !
пак казвам само за оригиналните такива - моя съвет провери !
Ако не са ти оригинални - имай в предвид, че щом една е заминала в рамките на часове и втората по съседство на цилиндрите е пътник ! след нея и останалите - затова най добре 4 нови !
Цена 100 лева на бобина е твърде висока - потърси тук колеги които продават нови части
Бобини Беру аз си закупих под 70 лева !!!
някои по евтини бобини от сорта на МАРСО компютърът на колата ги отчита като дефектни (колата уж работи ОК , но на диагностиката с живи данни - не е ОК) - така че не рискувай !
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 17 окт 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
JuStan - да и аз намерих същата бобина с 30% по-евтина, добре че в сервиза течеше някаква акция 20% отстъпка на всичко та минах с малко отгоре. Надявам се да не си прав за останалите бобини, след смяната на тази съм направил 300км. и за сега всичко е ок
Откакто я купих колата, задна дясна врата не ми се отваря, до сега не ме дразнеше, защото и не я ползвам толкова, но много скоро ще се наложи да се ползват и 4-те врати :) Моля ви кажете някои майстор от София, където мога да я закарам и да я оправят.

Откакто я купих колата, задна дясна врата не ми се отваря, до сега не ме дразнеше, защото и не я ползвам толкова, но много скоро ще се наложи да се ползват и 4-те врати :) Моля ви кажете някои майстор от София, където мога да я закарам и да я оправят.

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=6022
Присъствал съм когато отваря точно задна дясна врата...
Присъствал съм когато отваря точно задна дясна врата...
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 17 окт 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
dlug написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=6022
Присъствал съм когато отваря точно задна дясна врата...
Малко късно отговарям, но отидох при момчето, оправи ми задната врата(дори отидохме заедно до Италянеца за втора употреба брава), отвори ми и предна лява, защото и тя правеше проблеми, за жалост пак не работи като хората, но съм сигурен, че ако отида при него ще я отвори пак и ще я оправи. Също така ми направи и още 1-2 неща по колата, много съм доволен от майстора и го препоръчвам с 2 ръце.
Следващото нещо, което ми се се иска да направя по колата е да сложа таблет като навигация и мултимедия. Намерих това видео http://www.youtube.com/watch?v=zDThVZzVtqw , доста готино е направено тук, но не мисля че пасат б5.5 позволява такива модификации, може би някаква стойка? Аз имам ipad 1, които е малко голям може би ще трябва някакъв по-малък да взема за целта. Също така как мога да свържа таблета(телефона) към музиката на колата?
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 17 окт 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
Здравейте колеги,
Малко обобщение след 1 година каране и 12-13000км.
Колата я взех на 151 000 км. Смених всички консумативи, не помня точно колко дадох в началото, но смених всичко с оригинални консумативи, върти ми се около 1000лв. но трябва да проверя фактурите
Подобрения:
Нови предни и задни дискове + накладки - около 500-600лв.
Газова уредба Ловато - 1000лв.
Нови летни гуми - 450 лв.
Кора под двигателя - 70лв.
Общо: около 2100лв.
Ремонти:
Задна лява и предна дясна брава - 160лв.
Спукан картер - около 300лв. лепене и ново мало
Бобина и гарнитура - около 275лв.
Серво - ще ми излезне около 400-500лв.
Общо: около около 1200лв.
Други (баланс, крушки, масло, филтри, диагностика и др.) - около 300лв.
Дал съм общо около 4600лв., което ми се струва доста. Как стоят нещата с вашите коли?
Също така ще се наложи да сменям колата скоро, защото май месец догодина, живот и здраве чакам син и трябва да сменя седана с комби. Според вас колко би била реалистичната цена за продажба на въпросната кола (накратко: 1.8Т, 150коня, 2002 година, черен, с доста ако не и всички екстри за модела, 162-3 000 реални километра, купуван от България)
Малко обобщение след 1 година каране и 12-13000км.
Колата я взех на 151 000 км. Смених всички консумативи, не помня точно колко дадох в началото, но смених всичко с оригинални консумативи, върти ми се около 1000лв. но трябва да проверя фактурите
Подобрения:
Нови предни и задни дискове + накладки - около 500-600лв.
Газова уредба Ловато - 1000лв.
Нови летни гуми - 450 лв.
Кора под двигателя - 70лв.
Общо: около 2100лв.
Ремонти:
Задна лява и предна дясна брава - 160лв.
Спукан картер - около 300лв. лепене и ново мало
Бобина и гарнитура - около 275лв.
Серво - ще ми излезне около 400-500лв.
Общо: около около 1200лв.
Други (баланс, крушки, масло, филтри, диагностика и др.) - около 300лв.
Дал съм общо около 4600лв., което ми се струва доста. Как стоят нещата с вашите коли?
Също така ще се наложи да сменям колата скоро, защото май месец догодина, живот и здраве чакам син и трябва да сменя седана с комби. Според вас колко би била реалистичната цена за продажба на въпросната кола (накратко: 1.8Т, 150коня, 2002 година, черен, с доста ако не и всички екстри за модела, 162-3 000 реални километра, купуван от България)
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
Какви са тези луди цени :D
1000лв за обслужвяне на 1.8т ?!
Другите цени и те са страшо високи. Да налееш толкова пари в кола за една година и после да я продадеш ми звучи като онези предавания по discovery , където реставрират бараки и ги връщат на собствениците им :)
1000лв за обслужвяне на 1.8т ?!
Другите цени и те са страшо високи. Да налееш толкова пари в кола за една година и после да я продадеш ми звучи като онези предавания по discovery , където реставрират бараки и ги връщат на собствениците им :)
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 17 окт 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
Нaпротив колaтa и първонaчaлно си беше добре.брaтовчед ми се зaнимaвa с продaжбa нa чaсти зa вaг групaтa и тaкивa сме взимaли, може би зa товa сa по-скъпи. Ремонтирaл съм колaтa сaмо в хубaви сервизи уж (Друмник и мк2). Но и нa мен ми се струвaт достa пaрите.
И не бих го сменил aко не се нaлaгaше :)
И не бих го сменил aко не се нaлaгaше :)
Re: Passat B5.5 1.8Т 2002г. - Модификации
Колега, принципно това, че ще си имате бебе според мен не значи, че трябва да смениш седана с комби, още повече като се има предвид, че доста парички си вкарал в колата. По сходни причини си продадох наскоро моето Поло, но при мен беше неизбежно, докато при теб мисля, че не е задължително, още повече ако това ще ви е първо детенце.
Та относно продажбата на текущия ти автомобил от опит мога да ти споделя, че това, че си си поддържал добре колата и си сменил доста неща по нея не ти гарантира в никакъв случай, че ще и вземеш добри пари. Шанса това да стане е много малък имам предвид да се появи клиент, който да оцени това, че си си поддържал добре колата, че си купувал само качествени части и т.н. Също така това, че си сложил ГИ не очаквай да впечатли особено купувачите, поне при мен беше така. Надявам се не съм те отчаял ...
Та относно продажбата на текущия ти автомобил от опит мога да ти споделя, че това, че си си поддържал добре колата и си сменил доста неща по нея не ти гарантира в никакъв случай, че ще и вземеш добри пари. Шанса това да стане е много малък имам предвид да се появи клиент, който да оцени това, че си си поддържал добре колата, че си купувал само качествени части и т.н. Също така това, че си сложил ГИ не очаквай да впечатли особено купувачите, поне при мен беше така. Надявам се не съм те отчаял ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], petrovi4_bg и 67 госта