Ама това е безсмислено цялото упражнение с гасенето на мотора и т.н. и т.н. Ако колата е моноинжекция или пълна инжекция,тя така или иначе следи положението на педала на газта и също следи оборотите на мотора.Когато пуснеш газта,а оборотите са над празния ход,тогава компютъра спира дюзата (дюзите) и съответно спира подаването на гориво към двигателя т.е. спира и консумацията на гориво.Ако колата е с газов инжекцион,се получава същото,защото той взима времена от бензиновите инжектори т.е. и газовите инжектори спират. Ако колата е с проста газ,тогава вече е друго,защото там се играе с вакуум и си смуче по мъничко газ дори при затворен дросел (който не е затворен 100% и съответно има вакуум и дърпа газ.
Искам да кажа,че ако да кажем карате моно или пълна инжекция,тогава е безсмислено да си гасите мотора,а просто може да си боцнете подходяща предавка,която задържа колата добре по наклона (за да не ползвате спирачката) и да си пуснете педала на газта.Тогава консумацията на бензин е 0.00 .Съответно ако колата е с обикновена газ,си минавате на бензин преди наклона и си спускате по горе описания начин.Не ви трябват никакви ключета с положение 0,не ви трябва да си гасите мотора и тем подобни еретични мисли.
За справка може да се качите на някоя кола с един VAG-Com с живи данни и да видите времето,през което е отворен инжектора,при такъв тип движение на колата, 0ms

За карбуратор,би имало ефект да се спре газта,само че при ситуация,в която се налага да дадеш рязко газ,ще се пребиеш,защото ще отнеме време да цъкнеш копчето,да пусне газта и да се случат нещата с ускорението на колата отново.Пък не е като да не се случва да дадеш рязко газ,за да не те изтреска отзад някой,особено по продължителен наклон с лоша настилка (сняг,лед и т.н.)...
