b3 1.8 90кс, RP не загрява след смяна на тройник

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: b3 1.8 90кс, RP не загрява след смяна на тройник

Мнениеот vasilb » Пон 12 ное 2012 23:01


Iezekil, ако имаш проблеми с жена си, гаджето или някой съсед, то не си избивай насъбраното тук! Тъй като си от няколко месеца тук, в този форум, ще ти разясня нещо - тук се държим цивилизовано, не се обиждаме, уважаваме се, уважаваме мнението на другия, дори и според нас да е грешно! Ако ти е трудно да спазваш тези неписани правила, то освен във виртуалния свят в лицето на форума, то и в реалния, ще изпитваш големи затруднения! Не мисли, че знаеш всичко! Всеки, колкото и да знае, каквито и претенции да има, с каквото и образование да е, има още какво да учи!
По въпроса на темата - не си видял колата, не си премерил датчиците, не си проверил инсталацията, а обиждаш, казваш, че нещо е невъзможно, че нещо не е вярно ... Тук изказваме предположения, които понякога са верни, понякога - не, но никога не може да сме сигурни до толкова, че да казваме на другия - говориш простотии! Нали?
Вземи се в ръце, помисли какво правиш и ако продължаваш в същия дух ... няма смисъл да ти отговарям и да се потя!
Съжалявам, че темата се оспами, но ... :)




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: b3 1.8 90кс, RP не загрява след смяна на тройник

Мнениеот Iezekil » Вто 13 ное 2012 0:33


Аха,след тежкарското изказване с близалката ще се правим на цивилизовани??Вече?Ще ми обясниш как се уважавате...я се вземи ти в ръце.Прочети си тези постове по 10 пъти и ще ме разбереш...

vasilb написа: От ранното отваряне радиаторът се загрява прекалено много, датчикът на радиатора включва перката и охлажда. Показанията на таблото са ти верни, но просто термостатът бърка цялата система - ранно отваряне, недостатъчно загряване на двигателя и ранно включване на перката, която също не позволява загряване.

Тука май много неща станаха ранни.А как позна за таблото,нали "правим предположения"?
vasilb написа:van4ov - Трябвало е да изчакаш още малко, за да загрее и да включи перката - на първа или втора степен - зависи дали работят и двете... Пробвай дали перката изобщо работи с дебел кабел, като свържеш две от клемите на буксата на датчика на радиатора - само ги докосваш , за да видиш дали перката завърта. Ако перката работи с мултиметър със зумер пробвай дали датчикът затваря веригата на първа и втора степен.

Няма да питам защо...

Каквото съм казал"съм сигурен в него".А ти друг път не си прави автобиография във второ лице.а едно си прав-няма как да знаеш всичко.Във форума съм от 2009 година,ползвах друг ник.
А това с близалката ти ли го измисли? :shock


Потребителски аватар
Stoqn90
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 04 окт 2010 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица , Русе

Re: b3 1.8 90кс, RP не загрява след смяна на тройник

Мнениеот Stoqn90 » Вто 13 ное 2012 20:36


vasilb написа:Проблемът е в термостата - отваря рано и двигателят не може да загрее. От ранното отваряне радиаторът се загрява прекалено много, датчикът на радиатора включва перката и охлажда. Показанията на таблото са ти верни, но просто термостатът бърка цялата система - ранно отваряне, недостатъчно загряване на двигателя и ранно включване на перката, която също не позволява загряване.

facepalm :063:

Колега ти разсъждаваш ли? Отговори ми как при отваряне на термосттата ,двигателят(радиаторът) загрява? при положение ,че вторият кръг е отворен и става топлоотдаване ,т.е. изтиване?


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: b3 1.8 90кс, RP не загрява след смяна на тройник

Мнениеот vasilb » Вто 13 ное 2012 22:02


Stoqn90 написа:
vasilb написа:Проблемът е в термостата - отваря рано и двигателят не може да загрее. От ранното отваряне радиаторът се загрява прекалено много, датчикът на радиатора включва перката и охлажда. Показанията на таблото са ти верни, но просто термостатът бърка цялата система - ранно отваряне, недостатъчно загряване на двигателя и ранно включване на перката, която също не позволява загряване.

facepalm :063:

Колега ти разсъждаваш ли? Отговори ми как при отваряне на термосттата ,двигателят(радиаторът) загрява? при положение ,че вторият кръг е отворен и става топлоотдаване ,т.е. изтиване?

Къде съм писал, че с отваряне на термостата двигателят загрява?!? Загрява се радиаторът от постъпващата гореща охладителна течност, а двигателят се охлажда и не може да достигне оптималната температура, какъвто е и проблемът на колегата, пуснал темата! Не претендирам, че знам много, но поне български знам! Когато се отвори термостатът топлата течност отива в радиатора и там се охлажда ...


Потребителски аватар
Stoqn90
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 04 окт 2010 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица , Русе

Re: b3 1.8 90кс, RP не загрява след смяна на тройник

Мнениеот Stoqn90 » Вто 13 ное 2012 22:58


vasilb написа:
Stoqn90 написа:
vasilb написа:Проблемът е в термостата - отваря рано и двигателят не може да загрее. От ранното отваряне радиаторът се загрява прекалено много, датчикът на радиатора включва перката и охлажда. Показанията на таблото са ти верни, но просто термостатът бърка цялата система - ранно отваряне, недостатъчно загряване на двигателя и ранно включване на перката, която също не позволява загряване.

facepalm :063:

Колега ти разсъждаваш ли? Отговори ми как при отваряне на термосттата ,двигателят(радиаторът) загрява? при положение ,че вторият кръг е отворен и става топлоотдаване ,т.е. изтиване?

Къде съм писал, че с отваряне на термостата двигателят загрява?!? Загрява се радиаторът от постъпващата гореща охладителна течност, а двигателят се охлажда и не може да достигне оптималната температура, какъвто е и проблемът на колегата, пуснал темата! Не претендирам, че знам много, но поне български знам! Когато се отвори термостатът топлата течност отива в радиатора и там се охлажда ...


От ранното отваряне радиаторът се загрява прекалено много, датчикът на радиатора включва перката и охлажда.

Термостата отваря около 87-88°C , при колегата в случея не работи ,например охладотелната течност е на 40°C(парното духа нормално хладно),как ще се включи перката за да охлади мотора?(2-ра степен да не споменаваме),след като датчика за перката я включва около 91°C ,т.е когато мотора е загрял :idea:


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: b3 1.8 90кс, RP не загрява след смяна на тройник

Мнениеот vasilb » Сря 14 ное 2012 8:49


Stoqn90 написа:
vasilb написа:
Stoqn90 написа:
vasilb написа:Проблемът е в термостата - отваря рано и двигателят не може да загрее. От ранното отваряне радиаторът се загрява прекалено много, датчикът на радиатора включва перката и охлажда. Показанията на таблото са ти верни, но просто термостатът бърка цялата система - ранно отваряне, недостатъчно загряване на двигателя и ранно включване на перката, която също не позволява загряване.

facepalm :063:

Колега ти разсъждаваш ли? Отговори ми как при отваряне на термосттата ,двигателят(радиаторът) загрява? при положение ,че вторият кръг е отворен и става топлоотдаване ,т.е. изтиване?

Къде съм писал, че с отваряне на термостата двигателят загрява?!? Загрява се радиаторът от постъпващата гореща охладителна течност, а двигателят се охлажда и не може да достигне оптималната температура, какъвто е и проблемът на колегата, пуснал темата! Не претендирам, че знам много, но поне български знам! Когато се отвори термостатът топлата течност отива в радиатора и там се охлажда ...


От ранното отваряне радиаторът се загрява прекалено много, датчикът на радиатора включва перката и охлажда.

Термостата отваря около 87-88°C , при колегата в случея не работи ,например охладотелната течност е на 40°C(парното духа нормално хладно),как ще се включи перката за да охлади мотора?(2-ра степен да не споменаваме),след като датчика за перката я включва около 91°C ,т.е когато мотора е загрял :idea:


Стояне, пак не видях къде съм писал това, което твърдеше?!? Това, което съм написал е начинът на работа на охлаждането, когато има повреда! Навън е достатъчно студено, та само студеният въздух да преохлажда двигателя поради разваления термостат, а дали ще се включи перката или не - зависи от 10 неща, които описах по-горе, а може би и от други, а и какво значение има дали ще се включи перката? Колегата даже ясно е писал, че изобщо не му се включва и перката - защо е отделен въпрос.
Вярно е, че в Ада на българския казан няма кой да бута обратно в него хората, които успеят да изплуват, защото един-друг се бутат надолу, но не вярвах, че и във форума, където сме се събрали да си помагаме взаимно кой с каквото може, ще ми се случи! :No
Ако някой има още нещо против - да ми пише на лични, а не да оспамваме темата, че и без това на нищо не заприлича! :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: b3 1.8 90кс, RP не загрява след смяна на тройник

Мнениеот Iezekil » Сря 14 ное 2012 11:32


vasilb написа: ... а и какво значение има дали ще се включи перката?

Интересно защо точно ти питаш,след като цял половин пост караш човека да я тества?
Бих си затворил очите за техническата ти грамотност/"мерил,гледал,имащ няколко пасата"/,но след като намеси болните ми амбиции,жена ми,гаджето,съседите...защо се криеш зад хората и форума?Трябва да си седиш зад думите,да си признаваш грешките,да не бързаш с ОБИДИТЕ,а после да пищиш като ущипана ученичка!Нямам намерение да пълня темата с цитати от мненията ти с обяснения къде грешиш.Да приключим с репликите и да изчакаме автора да даде информация за развитието на проблема...

пп.Излишното цитиране/твоето в случая/ е забранено.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта