И един мармот ...Daniel Kuntov написа:Според мен колите с оригинален ксенон заслепяват повече от тези с допълнително слаган.Ако се сложи ксенон на обикновен фар и фара се регулира едва ли ще има проблем със заслепяването на околните автомобили.Аз съм твърдо за идеята да се постави ксенон на фарове които фабрично нямат,осветеността със сигурност ще е много по добра,за визйята да не говорим
Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
myrshavija написа:И един мармот ...Daniel Kuntov написа:Според мен колите с оригинален ксенон заслепяват повече от тези с допълнително слаган.Ако се сложи ксенон на обикновен фар и фара се регулира едва ли ще има проблем със заслепяването на околните автомобили.Аз съм твърдо за идеята да се постави ксенон на фарове които фабрично нямат,осветеността със сигурност ще е много по добра,за визйята да не говорим
Хахаха,лупаджийте се обадиха

- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
Светлината се разпръсква навсякъде, когато е на фар който не е направен за такъв тип крушки. Колкото и да го регулираш, когато погледнеш тези фарове във огледалото за обратно виждане те ти вадят очите. Защо фабричните коли с ксенон излизат заводски с лупа? Едва ли са толкова глупави хората които строят тези коли, за да ги направят по този начин. Факт е че нерегулиран фар с лупа също ще заслепява, но ако се регулира то шанса това да стане е много много малък да не кажа никакъв. Хората са си го казали - с пр*дня боя не става 

- nistel_87
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 21:55
- Автомобил: Honda Accord 2007
- Двигател: i-ctdi
- Местоположение: BG - UK
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
Да споделя и аз моето мнение, не слагай ксенон на рефлекторен фар. Взех колата и в началото сложих bi-xenon на дълги и къси вярно,че светлината беше в пъти по-добра спрямо обикновената халогенна крушка,НО трябва да се мисли и за хората отсреща. Фаровете бяха регулирани и все се намираше някой нощно време да премига (пътувам често и в чужбина)и тогава реших,или да взема фарове с лупа,или да махам ксенона. Взех си нови фарове,защото бях дал вече парите за два комплекта ксенон, и като направя сметка "светлина"
сега не бих се захванал с подобно нещо..

- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
Аз ви казвам, че с крушки H7R, не заслепява изобщо, вие пак ми казвате, че черното е бяло. С крушки H7 съм съгласен, че заслепява и то не малко, колкото и да са свалени, пак има голям светлинен поток над основния сноп светлина и от там идва заслепяването. Отделен е въпроса, че всеки фар е проектиран да има съвсем малко разсейване произволно напред и нагоре. Едната причина е късите да са по - видими за насрещно движещите се, а другата е за високите светлоотразителни табели и знаци да се виждат отдалече. При монтаж на обикновена ксенон крушка на рефлекторен фар всичко това става мазало. Има един концентриран сноп светлина, който като свети на пътя и шофьора си мисли, че фаровете са регулирани... и не се лъже... да обаче има много лъчи, които не са си на мястото и са произволно изстреляни напред (в очите на насрещно движещите се) Проекцията на стена на снимка изглежда горе долу добре, но реално нещата не стоят така. Около основния сноп светлина направо се вижда "ореол" от затихващи лъчи, които на снимка почти не се виждат заради контраста на фотоапарата. Именно тези лъчи заслепяват. Към всички с регулирани незаслепяващи ксенони: Забелязвате ли колко силно светят табелите по магистралата например? Обяснявам си го с това, че всеки фар, е проектиран така, че перфектния сноп да се получава ако източника на светлина е концентриран точно там където е нажежаемата спирала на халогенната крушка. Ако има и дори 1мм отклонение, проекцията се омазва. Затова мисля, че са тези лепенки по крушката H7R.Просто остава да свети само това място на което е нужно, за да се получи добър фокус (до колкото е възможно). Съвсем друг е въпроса дали с тези лепенки не се губи светлинния интензитет и крушката да свети слабо (моя случай).
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
С ксенон на рефлекторен фар съм, светят по-добре естествено от обикновенните крушки, но определено с лупи ефекта ще е далеч по-добър. Отделен въпрос е че пластмасата на стъклото е потъмняла и са забити да светят в земята. Има ли заводски B5 с лупи за късите ?
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
Има колега. Оригиналние фарове на B5 ги има с лупи, но нови са към 600лв :) Има писано бол във форума за този тип фарове.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
На рефлекротен фар особено на Пасат ксенон не слагай, особено на фар с оребренията на поликарбоната. Такива като карат срещу теб лошо да ти стане, хвърлят много отблясъци. Ама и аз ги лекувам като им шибна и 4-те дълги които имам и да видиш как намалят и отбиват чак. Ако не ти се дават пари за фарове единия вариант е да махнеш оребрението на фара и да сложиш лупи (внимавай кой и как ще ти го прави, ако искаш инфо пиши ми на лични да не се обиди тук някои). Друг вариант е новите Осрам Найтбрейкър които светят още повече от старите и имат още по-дълъг живот. И да светлината на новите осрами белее като на ксенона.
- oska
- Мнения: 182
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:20
- Автомобил: passat
- Двигател: AHL
- Местоположение: варна
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
заблуждаваш яко човека че найт брекър-а белее,чиста жълта светлина си е.Последната им серия(лимитираната) е с 3600,което надали ще намери в БГ,а позлатените(плюс) са 3500,и при двата случая са много далече от ксенона.
А това с твоето заслепяване внимавай да не объркаш някой камион, с мисълта че е Б5 с ксенон и да те прегази
А това с твоето заслепяване внимавай да не объркаш някой камион, с мисълта че е Б5 с ксенон и да те прегази
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
oska написа:А това с твоето заслепяване внимавай да не объркаш някой камион, с мисълта че е Б5 с ксенон и да те прегази

Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
Soze13 написа:Казвал съм го и на друго място и тук ще го повторя. Категорично против ксенони на рефлектори!Говори се и за нов закон, който ще ги забрани и е един от малкото излезли напоследък, който одобрявам с две ръце.
Мисли и за другите, не си сам на пътя!
Е класите (w210 фейслифт) всичките почти излизат от завода с ксенон на рефлекторен фар,кво правим тогава?Мога да ти снимам какви репери има.Има разлика в констукцията на рефлекторите,които се ползват за ксенон,и за обикновенна крушка.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
Рефлекторен фар с заводски ксенон няма нищо конструктивно общо с халогенните фарове. Нито рефлекторите, нито стъклата, нито оребрения и т.н. Работата ми е такава, че щофирам доста по тъмните части на денонощието и съм се нагледал на ксенони. Ма то фаровете му били регулирани, няма нищо че релефа на стъклата му бил 5мм. дълбок, той не заслепявал, не заслепява ама друг път, колата отпред е като плазмена горелка като караш срещу нея а светлината хвърляна на пътя не е кой знае колко силна (и все пак е по-силна от халогена). Говорим си празни приказки в момента за неща който са обсъждани тук във форума на дълго и широко. Найтбрейкъм Пюс дава много добра светлина. Дори мисля да сваля ксенона и да сложа на лупите такива. Oska това с камиона мого остроумно да знаеш
По скоро тези с ксенон на оребрените стъкла трябва да внимават някой камион да не ги прегази, че слушам всеки ден шофьорите как ги псуват 


- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
Преди 2 месеца смених рефлектора с ксенон с лупа с ксенон. Крушките са същите и са за смяна, но евентуално другия месец. Та идеята ми е- оригиналния рефлектор пръска по много гаден начин светлината от ксенона и няма смисъл. Да не говорим, че на 6000К светлината при дъжд я няма! В момента с лупата дори в дъжд на черен асфалт имам фарове, но следващите крушки са на 4300К задължително! А тези, с които съм в момента, не са евтини китаици! Не се заблуждавайте с идеята, че с по-скъпа система на рефлектор няма да има проблем. Да не говорим, че дори на регулирани фарове ксенона на рефлектор дразни отсрещните!
- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 рефлекторен фар - заслужава ли си ксенон?
kr1s0 написа:Е класите (w210 фейслифт) всичките почти излизат от завода с ксенон на рефлекторен фар,кво правим тогава?Мога да ти снимам какви репери има.Има разлика в констукцията на рефлекторите,които се ползват за ксенон,и за обикновенна крушка.
Е ти нали не сравняваш поредния самоук тунер, който си мисли, че ще заблуди някой, че кара нещо различно от 20 годишна бангия като сложи китайски ксенончета, с една камара инженери работещи в Мерцедес?
Ония смятят рефлектор и стъкло и го съобразяват със светлината от ксенона, а тук всеки с 50 лв решава да си подмладява трошката с оправданието, че виждал по-добре.
Навремето имаше медицински прегледи преди да вземеш книжка и кьоравите не ги пускаха. Сега ксенони слагат

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта