zfa159 написа:Разхода да му е проблема

Разхода зависи от 500 неща - маршрут,трафик в дадения ден,стил на каране,качество на горивото,състояние на колата (до колко с аизправни дебитомер,ламбда сонда,състояние на двигателя).Дори съвършено еднакво да карате две коли,едни и същи,разхода ще е различен,заради различното гориво и различното износване на колите...
При В5 и В5.5 всеки се хваща за видимо скъпите неща и дискутирате само тях - съединител,алуминиева ходова част и бля бля...само че това далеч не са му най-големите проблеми.Правиш един път с хубави части и забравяш и за предницата и за съединителя.Имат си ежедневни болежки,които конструктивно са недомислени или изпълнението е "low cost" с евтини материали и максимално евтина сглобка и именно от там им идват основните проблеми,защото постоянно нещо се троши и все нещо има да се прави и все нещо не работи...дали ще говорим за климатрониците и редовните проблеми с електрониката им,дали за АБС-те,дали за комфорт модулите,дали за разпадащата се изолация на ел. кабели на инсталацията,дали за претриващата се инсталация по неизпилените ръбове на металните части под таблото..е без значение,проблемите са много и ако човек реши,може да си отвори и да си прочете.Ако пък му мината през ръцете по над 400 такива коли годишно,ще знае,че това въобще не му трябва

Адаш, знам за твоята неприязън относно тия два модела на Пасат. Но нещата съвсем не са толкова страшни колкото описваш. Може баща ми да е късметлия или не знам и аз, но за пробег от едни 160 000км в България сме му сменявали почти само консумативи - масла, ремъци, ролки, филтри, спирачни дискове и накладки. А, и сервото му се наводни та го смениха и него, там наистина е малко недоклатена работата, но при човек, който е запознат не би се случило, щото нямаше да чака отдолу под чистачките да стане като аквариум. Едната машинка на задното ел.стъкло даде фира - пак не по вина на немския инженер. Колата си дойде с проблем в шоферското огледало, който така и не разбрах какъв беше, за да шашка контролера в шоферската врата, докато не го строшиха едни вандали и сложихме "ново" купено от форума и с него няма проблем, всичко по ел.частта на колата си работи нормално.

Като цяло май това е. По окачването има сменени задни амортисьори само, щото заминаха година или две след като я взехме колата. Мисля сега имало биалетки за смяна, според баща ми. Не минахме и без маховик и съединител - но на тия километри - смятам е напълно нормално. Ел.проблемите при нас станаха вследствие на изяждане на част от инсталацията под предния капак от плъх, та се наложи да се правят малко снадки, понеже беше изял не само изолацията, а направо и кабелите

Като цяло това е, за което се сещам. Чистеха веднъж и геометрията на турбината, понеже и двамата ми родители я карат все едно карат атмосферен дизел - на 1500-1800 оборота превключват в градско. И май това е, повечето "проблеми" не са в следствие на инженерни грешки, а по-скоро на неправилна експлоатация

Иначе адаша със сигурност е видял повече от мен, но нека не забравяме, че има хора, които карат докато колата не се разпадне и тогава посещават сервиз

Предполагам ще се съгласи, че и при други марки и модели има сътворени недомислици, например при любимите му Рено
Отделно за 5000лв. не зная дали колегата ще успее да вземе кола, която да не е уморена от каране с ляв волан. Все си мисля, че са по-скъпи все още
