teodor6769 написа:Нищо му няма на двиг. оттогава съм минал над 20х и всичко си е О.К. Мени ми е по интересно за 1вия случай, втория май е ясен висока предавка+ниски обороти+баир=на недостатъчно налягане.[/list]
При изряден двигател и свестно масло пак не би трябвало да се обади зумер.
Многократно сме дискутирали "системата за ранно предупреждение" на VW.
За да падне налягането на маслото под границите в които се задейства зумера, то или маслото трябва да е изгубило вискозитета си или да има някакъв проблем по мотора.
Колегата niviat е споменал основните и най-често срещани възможни причини.
Много хора карат дълги километри като теб без да се случи нищо фатално, след като се е обаждал зумера. Ако пък е било от калпаво масло или от масло в края на живота си (преди смяна) то няма нищо за притеснение - при смяната на маслото всичко се оправя.
Първия ти случай е същата работа - висока скорост, респективно и обороти, най-вероятно по-дълго време на магистралата. Маслото се загрява повече и губи вискозитета си и в този случай се отразява и най-малката хлабина, където е възможно да спадне налягането и в момента в който намалиш и не си на тези обороти, които карат помпата бясно да катери нагоре, се обажда за малко зумера.
Пак повтарям, при 100% изряден мотор и читаво масло, това не се случва.