Гори масло

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 31 яну 2007 14:00


niviat написа:
teodor6769 написа:Sunny а би ли обяснил тези два случая които се случиха лично на мен за да изясним до край въпроса. Ако имаш време де.

1. Карам по магистралата със 160км налага се рязко да намаля до около 50км лампата за маслото и зумера се включват за около 5сек след което спират.
2. Карам по баир на 5та след като скоростта ми падна под 80км лампата и зумера пак се включиха минах на 4та и спряха.
Маслото и в 2та случая си беше малко под максимума.

Аз мисля че при намаляване оборотите на двигателя , което очевидно се е случило при теб , е паднало налягането на маслото. Замери си някъде налягането на маслото и локализирай причината . Възможно е всичко : помпа ; лагери ; филтър ; ред.клапан; менте масло ? ; прегрявяне ? ; маслена магистрала ?.
    Нищо му няма на двиг. оттогава съм минал над 20х и всичко си е О.К. Мени ми е по интересно за 1вия случай, втория май е ясен висока предавка+ниски обороти+баир=на недостатъчно налягане.




Потребителски аватар
portal_bp
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот portal_bp » Сря 31 яну 2007 14:00


Всъщност за 6000 км - 2 литра, но да множко са и при това положение.
Както казаваше някой нагоре дано се размина само с гумички ...


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 31 яну 2007 15:18


teodor6769 написа:Нищо му няма на двиг. оттогава съм минал над 20х и всичко си е О.К. Мени ми е по интересно за 1вия случай, втория май е ясен висока предавка+ниски обороти+баир=на недостатъчно налягане.[/list]

При изряден двигател и свестно масло пак не би трябвало да се обади зумер.
Многократно сме дискутирали "системата за ранно предупреждение" на VW.
За да падне налягането на маслото под границите в които се задейства зумера, то или маслото трябва да е изгубило вискозитета си или да има някакъв проблем по мотора.
Колегата niviat е споменал основните и най-често срещани възможни причини.
Много хора карат дълги километри като теб без да се случи нищо фатално, след като се е обаждал зумера. Ако пък е било от калпаво масло или от масло в края на живота си (преди смяна) то няма нищо за притеснение - при смяната на маслото всичко се оправя.

Първия ти случай е същата работа - висока скорост, респективно и обороти, най-вероятно по-дълго време на магистралата. Маслото се загрява повече и губи вискозитета си и в този случай се отразява и най-малката хлабина, където е възможно да спадне налягането и в момента в който намалиш и не си на тези обороти, които карат помпата бясно да катери нагоре, се обажда за малко зумера.
Пак повтарям, при 100% изряден мотор и читаво масло, това не се случва.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 31 яну 2007 15:27


Sunny мерси за отговора, а за коли на годините и километрите като нашите надали има някой сигурен на 100% че всичко им е наред.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 31 яну 2007 15:39


Смея да твърдя, че колата, която карам за основна, а и всяка една която съм карал за основна, са били перфектни технически, като това се постига независимо от цената, която коства.
Във форума има много колеги, които също са така вманиячени към колите си :wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 31 яну 2007 15:50


portal_bp написа:Всъщност за 6000 км - 2 литра, но да множко са и при това положение.
Както казаваше някой нагоре дано се размина само с гумички ...

За всеки случай иди да я чуят 2-3 майстори.Не избирай най-евтиния обаче :wink:


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 01 фев 2007 10:18


Гумички или сегменти.......
При загряла кола даваш газ до 4-5000 об и даржиш така около минута на място и ако отзад стане яка пушилка - ремонт....поне само сегманти :(


Потребителски аватар
portal_bp
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот portal_bp » Чет 01 фев 2007 11:45


При загряла кола даваш газ до 4-5000 об и даржиш така около минута на място и ако отзад стане яка пушилка


А това на газ или бензин е по добре да го направя ?


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 01 фев 2007 14:14


Няма значение - ако се запуши здраво ще се ремонтира :( При мен на предишниа ми автомобил бе така и смених сегменти ....е и гумички и гарнитура но ако се ремонтира после нямаш ядове....Успех!


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Чет 01 фев 2007 14:34


MobilLife написа:Няма значение - ако се запуши здраво ще се ремонтира :( При мен на предишниа ми автомобил бе така и смених сегменти ....е и гумички и гарнитура но ако се ремонтира после нямаш ядове....Успех!


С предварително извинение.. Колко може да излезе като пари такъв ремонт?


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 01 фев 2007 15:01


Това бе преди 2-3 год. за Опел вектра - 2000 куб
- сегменти - 110 лв
- гимички - около 20 лв
- гарнитура глава - 25 лв
- гарнитура капак - 7-8 лв
- труд - около 130 - 140
това е по спомени - някьде около 300 лв


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот fena_vd » Нед 04 фев 2007 3:29


leavon написа:
MobilLife написа:Няма значение - ако се запуши здраво ще се ремонтира :( При мен на предишниа ми автомобил бе така и смених сегменти ....е и гумички и гарнитура но ако се ремонтира после нямаш ядове....Успех!


С предварително извинение.. Колко може да излезе като пари такъв ремонт? Колега според мен най добре е да първо да налееш по гъсто масло например 15W 40 при следващата смяна все пак колата ти е на поне 200000 км.Имаче 600 лв минимум не ти мърдат. Мотора е предвиден за синтетика когато е бил нов,а за стари мотори някой препоръчват и 20W 50 масло.Иначе моторите на Фолксваген са държеливи и без проблем изкарват по над 500 000 км.


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот fena_vd » Нед 04 фев 2007 3:37


MobilLife написа:Гумички или сегменти.......
При загряла кола даваш газ до 4-5000 об и даржиш така около минута на място и ако отзад стане яка пушилка - ремонт....поне само сегманти :(
Ако са ти заминали гумички най лесно ще разбереш като я запалиш сутрин ,ако изпуши яко -честито, смени ги. Аз имах такъв проблем смених гумичките но майстора нещо не го биваше и след 20 000 пак почна е по малко е от преди ,върви ми около литър на 10 000км


Потребителски аватар
portal_bp
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот portal_bp » Чет 08 фев 2007 16:52


Ами не пуши колата се оказа , нямам течове, и други ми препоръчаха най напред да сменя маслото на следващата смяна точно с такъв тип и ако паг гори тогава вече да се отваря двигателя...
Честно не знам на колко киломтера е взех я на 140 хиляду но дали е + 100 хиляди или + 50 :) само предишния анонимен италианец знае :)


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот fena_vd » Пет 09 фев 2007 1:01


portal_bp написа:Ами не пуши колата се оказа , нямам течове, и други ми препоръчаха най напред да сменя маслото на следващата смяна точно с такъв тип и ако паг гори тогава вече да се отваря двигателя...
Честно не знам на колко киломтера е взех я на 140 хиляду но дали е + 100 хиляди или + 50 :) само предишния анонимен италианец знае :)
На бензиностанциите на Лукойл се продава масло Лики Моли [ не съм сигурен как се произнася] с някъква присадка ,тубата е сива маслото е 15W40. Пробвал съм го и е много добро.Не се притеснявай че изглежда мътно от присадката е.Успех :drive



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта