Ами следвапоредния въпрос на тема как да разбера какъв точно тип е двигателя/Аз досега съм гледал все 1.8 моно 90 к.с. и ми изглеждат всичките еднакви.Установих че за купе като комбито е доста свестен и щом с 8 души вътре се движеше както с 1 определено му стига.
По принцип ще я ползвам и за служебна и ще се налага возенето на стълби,куфари с инструменти и т.н. затова си мисля за комби.Един колега има седан а иначе имаме 3 комбита служебни и честно казано и двете разновидности са доста хубави колички.
Този,който гледах днес се оказа с удар отпред (личеше си къде рога е заваряван даже).
Иначе като цяло не робувам на годината защото настоящото ми Типо е от 88-ма ама с префектна боя,двигател и салон....така че е важно състоянието преди всичко пък после вече оглеждам колко нова е на години.
Благодаря още веднъж за отговорите!
По принцип държа само на централното и сервото......ел стъклата мога и да ги прежаля в крайна сметка.
замислил съм се за пасат...
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
zfa159 написа:Ами следвапоредния въпрос на тема как да разбера какъв точно тип е двигателя/Аз досега съм гледал все 1.8 моно 90 к.с. и ми изглеждат всичките еднакви.Установих че за купе като комбито е доста свестен и щом с 8 души вътре се движеше както с 1 определено му стига.
По принцип ще я ползвам и за служебна и ще се налага возенето на стълби,куфари с инструменти и т.н. затова си мисля за комби.Един колега има седан а иначе имаме 3 комбита служебни и честно казано и двете разновидности са доста хубави колички.
Този,който гледах днес се оказа с удар отпред (личеше си къде рога е заваряван даже).
Иначе като цяло не робувам на годината защото настоящото ми Типо е от 88-ма ама с префектна боя,двигател и салон....така че е важно състоянието преди всичко пък после вече оглеждам колко нова е на години.
Благодаря още веднъж за отговорите!
По принцип държа само на централното и сервото......ел стъклата мога и да ги прежаля в крайна сметка.
Явно ти трябва комби - две мнения няма. За двигателите имаше тема със снимки - има някои съвсем малки разлики (напр. между RP и ABS - и двата са 1,8 моно, 90 к.с.); а на външен вид си приличат много и 1,6 и 1,8 (за блока на двигателя говоря).
Намаляваш нещо екстрите - ами сервото (мисля) го има и в повечето CL, а пък централно се поставя (лично аз предпочитам електромеханична машинка пред вакуумите).
Успех, и скоро да се похвалиш !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз вече си поръчах на един много добър мой познат да рови да намери.Поръчката ми гласи :
като за начало да не е от Италия (остават преоритет швейцария и германия).
разбира се като пообмислих вариантите се спрях на комби (комбито си е комби спор няма)
следващото е да е 1.8 моно 90кс.
да не е бял (някакъв металик по възможност тъмен)
със серво,централно,ел стъкла и клима (последното не е задължително).
Като цяло тозивът беше че за тези пари може да се издири '93-та с плюшен салон и всичките там екстри които искам....пък то ще се види.Разбира се ако не ми хареса като дойде няма да го взема (има я тази опция).И се надвам към 20-ти вече да се похваля
Туку що се извозих на един служебен голф (за мой колега) с този двигател (1.8 моно 90 к.с.) и направо останах като гръмнат от пъргавината на колата и то при километраж от сорта на 248 000
Благодаря ви много още веднъж!
като за начало да не е от Италия (остават преоритет швейцария и германия).
разбира се като пообмислих вариантите се спрях на комби (комбито си е комби спор няма)
следващото е да е 1.8 моно 90кс.
да не е бял (някакъв металик по възможност тъмен)
със серво,централно,ел стъкла и клима (последното не е задължително).
Като цяло тозивът беше че за тези пари може да се издири '93-та с плюшен салон и всичките там екстри които искам....пък то ще се види.Разбира се ако не ми хареса като дойде няма да го взема (има я тази опция).И се надвам към 20-ти вече да се похваля

Туку що се извозих на един служебен голф (за мой колега) с този двигател (1.8 моно 90 к.с.) и направо останах като гръмнат от пъргавината на колата и то при километраж от сорта на 248 000

Благодаря ви много още веднъж!
Преди седмица мерих компресията на моят двигател ABS . 12-11,5-12-11,5. Километрите са над 200 000 , но само колата си знае колко.Масло не пипа и мърка като коте. Преди покупката (преди година)се претеснявах дали този двигател ще тегли тежкото купе , но всички срахове ми се изпариха след като подкарах, особенно на дълъг път - като самолет е . Така че с ръка на сърцето ти казвам че В3 е разкошен автомобил .
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей колега zfa.
Първо добре дошъл.
От ок. две седмици виждам, че се продава един бял(видях, че не ти е любим цвят) Пасат В4 комби на ул. "Христо Белчев", в часта между ул. "Денкоглу" и "Солунска". Залепена е цена от 6600 лв., ако не се лъжа. Външният и вид е много добър, лака блести и не личи да е удряна. Не съм сигурен за модела, но не е дизел със сигурност.
Ако искаш тази вечер мога да направя снимка и да ти я изпратя на твой e-mail.
Първо добре дошъл.
От ок. две седмици виждам, че се продава един бял(видях, че не ти е любим цвят) Пасат В4 комби на ул. "Христо Белчев", в часта между ул. "Денкоглу" и "Солунска". Залепена е цена от 6600 лв., ако не се лъжа. Външният и вид е много добър, лака блести и не личи да е удряна. Не съм сигурен за модела, но не е дизел със сигурност.
Ако искаш тази вечер мога да направя снимка и да ти я изпратя на твой e-mail.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами благодаря за отзивчивостта ама честно казнао идея нямам отточните модели (В2,3,4,5) и т.н.
Аз търся моделът който се е произвеждал до 93-та включително.
Намерих един доста запазен на външен вид и ще го гледам тези дни.Принципно имат ли ядове с климатроника (този е края на 92-ра и е с климатроник).
Благодаря!

Аз търся моделът който се е произвеждал до 93-та включително.
Намерих един доста запазен на външен вид и ще го гледам тези дни.Принципно имат ли ядове с климатроника (този е края на 92-ра и е с климатроник).
Благодаря!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
zfa159 написа:Ами благодаря за отзивчивостта ама честно казнао идея нямам отточните модели (В2,3,4,5) и т.н.
Аз търся моделът който се е произвеждал до 93-та включително.
Намерих един доста запазен на външен вид и ще го гледам тези дни.Принципно имат ли ядове с климатроника (този е края на 92-ра и е с климатроник).
Благодаря!
Значи модела е В3, а за проблеми с климатроника трудно ще се установят с едно гледане даже от майстор.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Абе и аз съм се замислил от няколко месеца за Пасат. След много умуване съм се спрял на 1,9TDI, 110кс, след 1998г., задължително комби. Ама само трошляци из автосалоните в Пловдив, уплаши ми се окото...
А, и ще трябва да продам стария Пасат ( точно такъв, какъвто ти трябва). Не се оплаквам от него. Напротив - толкова е здрав, че ми омръзна да го карам
Много съм доволен от този модел, но... вече остаряха.
От друга страна доста хора ме съветват да си карам стария и да не се набутвам с новите Пасати. Повечето екстри били за сметка на качеството... Да се чуди човек
Още ще умувам...
А, и ще трябва да продам стария Пасат ( точно такъв, какъвто ти трябва). Не се оплаквам от него. Напротив - толкова е здрав, че ми омръзна да го карам

От друга страна доста хора ме съветват да си карам стария и да не се набутвам с новите Пасати. Повечето екстри били за сметка на качеството... Да се чуди човек

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
formulist написа:Абе и аз съм се замислил от няколко месеца за Пасат. След много умуване съм се спрял на 1,9TDI, 110кс, след 1998г., задължително комби. Ама само трошляци из автосалоните в Пловдив, уплаши ми се окото...
А, и ще трябва да продам стария Пасат ( точно такъв, какъвто ти трябва). Не се оплаквам от него. Напротив - толкова е здрав, че ми омръзна да го карамМного съм доволен от този модел, но... вече остаряха.
От друга страна доста хора ме съветват да си карам стария и да не се набутвам с новите Пасати. Повечето екстри били за сметка на качеството... Да се чуди човекОще ще умувам...
Много си прав за качеството но това е при всички марки не само при VW. А иначе по новото си е друго, екстри глезотийки и т.н. Но всяко удоволствие се заплаща.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пуснах една тема по едно време тук ама тя някъде изчезна.Та затова я пиша пак сега и дано остане този път.
Става дума че ми пуснаха една оферта за един пасат.Като цяло става дума за пасат 90-та година 1.8моно 90к.с син металик (не е светло синьо ама не е и тъмно синьо).С летите джанти на Пасат си е и са доста добри на вид.На външен вид е перфектна колата освен една драскотина на преден ляв калник ама тя дори не е до ламарината а по-скоро само в боята.Вътре е приказка колата (салона е като от магазина).Внесен от Германия преди няколко дни (от познат).Километража е на около 136 000 км и като салон вътре мисля че са и около истинските.Екстри няма освен стандартните - ел шибедах,централно и хидравлика.
Цената му както е в момента за към мен стъпва на 3600.Така или иначе колата преди да я взема ще влезе в сервиз и ще си кажат всичко което и има.Пък после ако все още я искам ще си доплатя каквото са сменили (ангренажи и т.н. са ясни).
Дали е добра цената? В предвид че с газова и регистрция отива на 4000лв. и след смяната на каквото има ще стъпи на 4100-4500 примерно ама в идеално техн.състояние.
Благодаря предварително!
Става дума че ми пуснаха една оферта за един пасат.Като цяло става дума за пасат 90-та година 1.8моно 90к.с син металик (не е светло синьо ама не е и тъмно синьо).С летите джанти на Пасат си е и са доста добри на вид.На външен вид е перфектна колата освен една драскотина на преден ляв калник ама тя дори не е до ламарината а по-скоро само в боята.Вътре е приказка колата (салона е като от магазина).Внесен от Германия преди няколко дни (от познат).Километража е на около 136 000 км и като салон вътре мисля че са и около истинските.Екстри няма освен стандартните - ел шибедах,централно и хидравлика.
Цената му както е в момента за към мен стъпва на 3600.Така или иначе колата преди да я взема ще влезе в сервиз и ще си кажат всичко което и има.Пък после ако все още я искам ще си доплатя каквото са сменили (ангренажи и т.н. са ясни).
Дали е добра цената? В предвид че с газова и регистрция отива на 4000лв. и след смяната на каквото има ще стъпи на 4100-4500 примерно ама в идеално техн.състояние.
Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта