Колега, точно същия филм гледам, като тебе. Преди два месеца, ми извря всичкият антифриз и останах на пътя без капка. Това беше от спукан (прегрят, деформиран, цъфнал...) преден фланец, т.н. тройник. Смених го, като си поиграх дори да няма пряк досег с метала, сложих му топлоустойчив силикон, пластинка от трансформатор като вид изолация за подложка... Засега е добре тройникът, пък и е хубава марка- SWAG. Обаче забелязах, че пак спада нивото на антифриза и трябва да доливам. Наскоро бях в сервиз, момчето ми каза, че и другият фланец на охлаждането - отдясно на двигателя, малкият - и той бил за смяна. Струва 6-8 лв. Освен това и водната помпа, и тя сълзяла, което иде да намекне, че може и да рукне... Та и тя е за смяна. При Пасатите и Фолксваген по принцип тия фланци, особено тройникът отпред са ахилесова пета, постоянно се пукат и текат. По всяка вероятност и при теб причината е една от тези. Един от фланците, (или и двата), или водната помпа. Виж, провери им състоянието и вероятно това ще е. Разбира се, може да има нещо и по радиатора, маркучите, просто трябва внимателен преглед.
Колкото до това, да източиш от разширителното казанче течност, защо имаш този проблем, като ти спада нивото? не е много ясно. Но ако нямаш спринцовка, защо не го направиш с нещо, което попива течности - гъба, плат?
Пасат B3 Антифриз - два въпроса
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 39 госта