Б5 реглаж предница - странно явление
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
На този вид автомобили се прави реглаж на с-то4ка(кор. накраиник се движи вертикално).Повдига се автомобила на една греда сас сп. втулки(за А8,А6.Пасат и А4 са с отделни втулки),но тоя инстромент го имат само оторизираните сервизи,вапреки това него ползват.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Аз съм си правил сам реглаж на моята Б5-ца и според стенда(BOSCH) станичния наклон не се регулира(така е зададено в програмата). Също ме интересува как кормилния накрайник се движи вертикално и къде се слагат тези тампони за които говориш.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Ако имате впредвид външния кормилен накрайник-не мога да си представя как ще се регулира във височина.Та той постоянно се движи във височина(неравностите по пътя).Като откачиш накрайника и вътрешното рамо пада в най-долно положение(естествено защото има вътрешен шарнир)
Та накраиника единствено може да се регулира по дължина посредством резбата-дължината на кормилната щанга.Още повече,че на оста от шарнира има зарез за пристягащия болт за подсигуряване.
Та накраиника единствено може да се регулира по дължина посредством резбата-дължината на кормилната щанга.Още повече,че на оста от шарнира има зарез за пристягащия болт за подсигуряване.
- Viksata_55
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 22 яну 2013 13:59
- Автомобил: Passat b5
- Двигател: AFN 1.9 110ps
- Местоположение: Sofia
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Колега, препоръчвам ти да отидеш в Маргел, мисля че са едни от най-добрите за реглаж и такива дейности !




Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Някой колега от Варна с Пасат ако има желанието и времето може да седне да покара колата ми и да направи пряко сравнение със своя Пасат. Надявам се да си втълпявам, но е ужасно индиректна.
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Втулките се подлагат на болтоветв на магарето и се регулира с то4ка(олабвасе гаиката с клу4 16,малкото болт4е 13 и се движи кор. накраиник на горе или долу),преди 6г сам ги регулирал така(това е финна настроика).Бях ме зели стенд БО6 нов 40 000лв,оказасе не калибриран заводски,наи доброто е CORGI и накраиника се движи вертикално,тои не е на конус(6ирок улеи при фиксацията).
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
emka02 написа:Втулките се подлагат на болтоветв на магарето и се регулира с то4ка(олабвасе гаиката с клу4 16,малкото болт4е 13 и се движи кор. накраиник на горе или долу),преди 6г сам ги регулирал така(това е финна настроика).Бях ме зели стенд БО6 нов 40 000лв,оказасе не калибриран заводски,наи доброто е CORGI и накраиника се движи вертикално,тои не е на конус(6ирок улеи при фиксацията).
Няма такъв филм...

- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
"с то4ка" се регулирало
ай го разбери какво иска да каже :)

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
И страничния наклон на колелата се регулира :) . Моста се мести и всичко си идва на мястото. Само че много от работещите по сервизите не го знаят това. А други просто не им се занимава и директно казват, че няма как.
Та така - разхлабват се болтовете на моста и той мърда по малко във всички посоки. Но достатъчно да може да се изравнят наклоните на 2те колела. Има едни уши в предният край на моста дето над тях има също дупка. Най-лесно се мести като там се бръкне с дълъг лост.
Аз така инцидентно го открих това. При един от реглажите се загледах в показанията и видях, че има разлика в страничните наклони. Оказа се, че човека е отзивчив и след като му дадох идеята да понаместим моста се съгласи да пробва. Иначе съм бил и на стенд дето човека сам се сеща и си ги прави тези неща :) .
Та така - разхлабват се болтовете на моста и той мърда по малко във всички посоки. Но достатъчно да може да се изравнят наклоните на 2те колела. Има едни уши в предният край на моста дето над тях има също дупка. Най-лесно се мести като там се бръкне с дълъг лост.
Аз така инцидентно го открих това. При един от реглажите се загледах в показанията и видях, че има разлика в страничните наклони. Оказа се, че човека е отзивчив и след като му дадох идеята да понаместим моста се съгласи да пробва. Иначе съм бил и на стенд дето човека сам се сеща и си ги прави тези неща :) .
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Всичко хубаво, на теория го разнищихме, но във Варна надали има вещо лице да го направи това упражнение. Свикнах да я карам така и без друго :)
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Това е точно така.Така се прави:)brum написа:И с.....
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tyrnovo
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Моята кола бяга надясно като пусна волана дали с реглаж ще се оправи? Смисъл аз не съм го направил до сега, защото ще сменям предницата след 2-3 месеца, но не е толкова зле смисъл чуват се носачите да тракът, но не е чак толкова зле возил съм се в кола, която е с много по разбити и не дърпаше.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Kойто си прави реглажа сам малко инфо от мен:)
1BA standard suspension/shock absorption
1BB suspension/shock absorption for rough road design
1BC suspension/shock absorption for special purpose vehicles
1BD suspension/shock absorption for special sports design
1BE sports suspension/shock absorption
1BF uprated suspension/shock absorption, rear
1BG suspension/shock absorption, automatic level control system, air suspension at rear axle
1BH suspension/shock absorption, standard 2
1BJ uprated suspension/shock absorption front and rear
1BK 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
1BL suspension/shock absorption according to specific law requirements (increased ground clearance)
1BM standard suspension/shock absorption
1BN suspension/shock absorption, automatic level control system
1BP suspension/shock absorption for special rough-road design
1BQ sports suspension/shock absorption raised
1BR comfort rough-road suspension
1BS 4-corner air suspension
1BT suspension/shock absorption for special rough-road design (different springs)
1BU shock absorption for sports design
1BV sports suspension/shock absorption
1BW comfort suspension 2
1BX shock absorption for rough-road design
1BY 4-corner air suspension for rough-road design
1BZ comfort shock absorption
1BA standard suspension/shock absorption
1BB suspension/shock absorption for rough road design
1BC suspension/shock absorption for special purpose vehicles
1BD suspension/shock absorption for special sports design
1BE sports suspension/shock absorption
1BF uprated suspension/shock absorption, rear
1BG suspension/shock absorption, automatic level control system, air suspension at rear axle
1BH suspension/shock absorption, standard 2
1BJ uprated suspension/shock absorption front and rear
1BK 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
1BL suspension/shock absorption according to specific law requirements (increased ground clearance)
1BM standard suspension/shock absorption
1BN suspension/shock absorption, automatic level control system
1BP suspension/shock absorption for special rough-road design
1BQ sports suspension/shock absorption raised
1BR comfort rough-road suspension
1BS 4-corner air suspension
1BT suspension/shock absorption for special rough-road design (different springs)
1BU shock absorption for sports design
1BV sports suspension/shock absorption
1BW comfort suspension 2
1BX shock absorption for rough-road design
1BY 4-corner air suspension for rough-road design
1BZ comfort shock absorption
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
И аз искам да попитам защо като карам по равно и пусна волана, колата тръгва надясно? Регулирал съм предницата и е здрава, но въпреки това се случва постоянно?
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б5 реглаж предница - странно явление
Ако наклона на самата улица е на дясно, няма как да ходи на ляво! (при здрава и права предница)
За по-точно замерване, дали колата бяга на някоя страна, това съм го чул от човек който работи по реглаж на предници!
Намираш хубава настилка (без големи дупки за да не се налага да държиш волана) и да няма движение, навлизаш в насрещното, там платното би трябвало наклона да е на ляво, ако колата ти бяга на ДЯСНО, значи има проблем, ако ти ходи на ляво, или само направо проблем няма! Дано съм го обяснил правилно
За по-точно замерване, дали колата бяга на някоя страна, това съм го чул от човек който работи по реглаж на предници!
Намираш хубава настилка (без големи дупки за да не се налага да държиш волана) и да няма движение, навлизаш в насрещното, там платното би трябвало наклона да е на ляво, ако колата ти бяга на ДЯСНО, значи има проблем, ако ти ходи на ляво, или само направо проблем няма! Дано съм го обяснил правилно

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта