Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
Хубаво ги предъвкахме тея мембрани,дето от сменени в първия пост се оказах за смяна в последния...но така и не разбрахме всъщност за какъв изпарител иде реч??
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
Iezekil написа:Хубаво ги предъвкахме тея мембрани,дето от сменени в първия пост се оказах за смяна в последния...но така и не разбрахме всъщност за какъв изпарител иде реч??
Ловато електронен, а и излезнаха за смяна, откаде да знам че на 2 години се водят износени


П.С.:Няма да се сменят докато не сменя синия датчик защото лъже с 20тина градуса нагоре и има съмнения дали не е от него, дано да е де..

- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
Според мен причината е в изпарителя. Но при смяна на мембрани се сменят и един куп бъзикни и пак няма гаранция, че всичко ще е ОК. По-добре си вземи нов изпарител, че този 9-годишния може да даде фира при ремонта и пак да опреш до нов. Ппопадането на оборотите се регулира с птомяна чувствителността на мембраната от страничния винт.
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
stanimak написа:Според мен причината е в изпарителя. Но при смяна на мембрани се сменят и един куп бъзикни и пак няма гаранция, че всичко ще е ОК. По-добре си вземи нов изпарител, че този 9-годишния може да даде фира при ремонта и пак да опреш до нов. Ппопадането на оборотите се регулира с птомяна чувствителността на мембраната от страничния винт.
Аз знам за страничния винт, той е за ниските и празния ход, но няма никаква промяна в празния ход колкото и да се върти и пак пропадат, а ако се прекали с въртенето след като чукнеш газта оборотите отиват на 2000 и не падат


- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
Аз преминах през смяна на мембрани и всички гумички и пружинки, но след няколко месеца си смених изпарителя с нов. Моят е Волтран. При теб може да се получи и само с мембрани, но си имай едно на ум.
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
stanimak написа:Аз преминах през смяна на мембрани и всички гумички и пружинки, но след няколко месеца си смених изпарителя с нов. Моят е Волтран. При теб може да се получи и само с мембрани, но си имай едно на ум.

- krassen777
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 21:40
- Автомобил: TUAREG 7L R5
- Двигател: BAC 2005
- Местоположение: ВАРНА
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
Колеги!
Искам само да вметна малко от моя опит по темата. Проблемът със сигурност е в испарителя, но не толкова в мембраните, а от тяхната настройка!!! Може и при нов испарител да го има този проблем, именно поради лоша настройка!!!
Някои модели испарители са много капризни от към настройка и не всеки знае, като им върти кранчетата, какво всъщност прави и в какво положение да ги остави!!!
Ако си смениш мембраните, огледай ги и ще видиш, че нищо им няма(говоря за работните, платната). Трябва само да се регулира гумичката на високото налягане и с малко центровка си готов!
Това е от мен! Поздрави от Варна!
Искам само да вметна малко от моя опит по темата. Проблемът със сигурност е в испарителя, но не толкова в мембраните, а от тяхната настройка!!! Може и при нов испарител да го има този проблем, именно поради лоша настройка!!!
Някои модели испарители са много капризни от към настройка и не всеки знае, като им върти кранчетата, какво всъщност прави и в какво положение да ги остави!!!
Ако си смениш мембраните, огледай ги и ще видиш, че нищо им няма(говоря за работните, платната). Трябва само да се регулира гумичката на високото налягане и с малко центровка си готов!
Това е от мен! Поздрави от Варна!
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
krassen777 написа:Колеги!
Искам само да вметна малко от моя опит по темата. Проблемът със сигурност е в испарителя, но не толкова в мембраните, а от тяхната настройка!!! Може и при нов испарител да го има този проблем, именно поради лоша настройка!!!
Някои модели испарители са много капризни от към настройка и не всеки знае, като им върти кранчетата, какво всъщност прави и в какво положение да ги остави!!!
Ако си смениш мембраните, огледай ги и ще видиш, че нищо им няма(говоря за работните, платната). Трябва само да се регулира гумичката на високото налягане и с малко центровка си готов!
Това е от мен! Поздрави от Варна!
Демек проблема идва от месинговия винт където влиза газта от бутилката??

- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Passat B3 RP '88 с газова уредба проблем с обороти
Поради липсата на интерес от моя страна да се занимавам през изминалата седмица и кусур, то фана та се оправи само..(както и предполагах..)
А кажете как да не псуваш ?? За сега е добре но почне ли пак, изпрителя ше го разглабям и т.н. 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта