пасатора пак си пали както трябва

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Re: пасатора пали "по-различно"

Мнениеот dmitko » Съб 17 фев 2007 21:57


joro_kem написа:.....всеки път пали на бензин....

Ето тук е решението на проблема, стига сте упреквали датчиците.

С един колега с Голф и дв-тел ABS, го умувахме няколко дни този проблем - и при мен го има и при него го има. Защо не пробвате като правите повторното палене да е на газ - проблем няма дори и да не е загрял двигателя.
Проблем съществува когато минеш малко разстояние /студен двигател/, превключил си вече на газ и като изгасиш двигателя искаш малко след това да запали на бензин. Ние решихме, че става въпрос за някакъв тип давене въпреки, че е факт, че докато въртиш със стартера и тя не иска да запали ако и натиснеш леко педала на газта успява да изведе на обороти двигателя.




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: пасатора пали "по-различно"

Мнениеот K22 » Пон 19 фев 2007 9:04


dmitko написа:[quote="joro_kem Ето тук е решението на проблема, стига сте упреквали датчиците.
Защо не пробвате като правите повторното палене да е на газ - проблем няма дори и да не е загрял двигателя.

Малко акъл, ама навреме :D
Експериментирах и се получи- натиснах бутона за превключване газ/бензин в положение "само газ" и колата си запали без проблем!


Потребителски аватар
portal_bp
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот portal_bp » Чет 22 фев 2007 14:38


Като цяло и при мен май се заблязва този ефект, но рядко - при заграяла кола да пали по продължително.
Искам да утчня че ми е правен - нарекоха го в сервиза байпас май точно за датчика за сместа.
Та какво стряскащо ми се случи преди 2-3 седмици - на магистралата ми свърши газта и пускам на бензин - превключва но нищо не дърпа, обортите си падат и колата върви да гасне... та и накрая загасна - тръгвам да палч не ще, и докаот чаках да ми дадат едни познати телефон за пътна помощ, че уж съсм затсрахован та да намерят на кой да с еобадя, мъча да паля и псувам, и паля и псувам... та накрая с мнооого зор (да е жив и здрав новия акумулатрор) подхвана съвсем леко та запали и тръгна...
Като цяло съм с АГУ, Тартарини, елктронно превключване пали на бензин...
Някой ми беше казал че е станало защото на мнгог виска скорости обороти съм превключил (около 120 км/ч), но кат чета май и аз имам подобен проблем...


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3969
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Чет 08 мар 2007 18:22


утре съм решил да обслужа пасатора с нови филтри / масла / свещи и прословутия термодатчик. всичко е вече закупено, ша докладвам за резултатите с паленето.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 09 мар 2007 8:31


joro_kem написа:утре съм решил да обслужа пасатора с нови филтри / масла / свещи и прословутия термодатчик. всичко е вече закупено, ша докладвам за резултатите с паленето.

И аз вече се съмнявам в датчика-и на обърнато само на газ пак си се дави :roll: Моя датчик е с 4 извода.Пиши и за ефекта и за цената.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3969
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пет 09 мар 2007 17:56


първите тестове са обнадеждаващи - вече 5 паления от смяната на датчика са ок. за точната цена на датчика не мога да информирам понеже купих с него и свещи + филтри и разни други дреболии, но май е окло 45 лв. (в ауто+).


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3969
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Съб 10 мар 2007 21:29


мдаа, днешните тестове също потвърдиха тезата, че проблема е бил в температурния датчик. благодаря на всички колеги, насочили ме да търся проблема първо там!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 12 мар 2007 15:09


Пиши как се сменя де.Май трябва да се източва от антифриза?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 12 мар 2007 15:12


k22 написа:Пиши как се сменя де.Май трябва да се източва от антифриза?

    :търсачкаа mhihi mhihi mhihi :a boi de


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 12 мар 2007 16:22


k22 написа:Пиши как се сменя де.Май трябва да се източва от антифриза?

Цъ! Не трябва!
Трябва само да си подсигуриш и гуменото уплътнение за 0.5-1 лев, дето се слага отдолу на новия, защото старото ще се е смарънгясало!
Ако си достатъчно бРъз, не се налага и да доливаш антифриз. Дърпаш скобичката, като придържаш датчика натиснат. Вадиш стария и внимателно, но бързо пъхаш новия. Все пак, поглеждаш дали уплътнението си е излезнало заедно със стария датчик.Натискаш датчика (новия), слагаш скобата и си готов!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 12 мар 2007 20:16


radotom написа:
k22 написа:Пиши как се сменя де.Май трябва да се източва от антифриза?

Цъ! Не трябва!
Трябва само да си подсигуриш и гуменото уплътнение за 0.5-1 лев, дето се слага отдолу на новия, защото старото ще се е смарънгясало!
Ако си достатъчно бРъз, не се налага и да доливаш антифриз. Дърпаш скобичката, като придържаш датчика натиснат. Вадиш стария и внимателно, но бързо пъхаш новия. Все пак, поглеждаш дали уплътнението си е излезнало заедно със стария датчик.Натискаш датчика (новия), слагаш скобата и си готов!

    Що му каза бе нека се помъчи с търсачката. :wink: :офф



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта