Б3 повдигане

Техническа и сервизна информация за Passat
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Повдигане на B3

Мнениеот myrshavija » Сря 03 апр 2013 17:02


Ivaile написа:Излиза си :) http://www.autoclub-kz.net/viewtopic.php?f=10&t=9
:beer
"Чукча читатель, не писатель... " :smile
Статията е на нашия съфорумец от Казанлък Winner25 - Извинявам се, че не го посочих!

P.S. Успяхме да оспамим темата на човека :redface !

А най-долу пише, че е използван нашият форум тук. Където пък пише, че е използван един друг сайт. Което нищо не означава - нито, че информацията е 100% достоверна, нито, че височина 80 е "нормална", а всички под 80 са нископрофилни гуми. Но, щом настояваш, ще призная, че
Тази статия е СТРАХОТНА, всичко написано там е ВЯРНО и вече съм НАПЪЛНО УБЕДЕН, че нормални са САМО гумите с височина 80. :beer




arn13
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Повдигане на B3

Мнениеот arn13 » Сря 03 апр 2013 18:16


Темата започва да се измества колеги.Имах предвид ,че съм по- висок от повечето пасати, които са 185-65-14, затова посочих и моят размер гуми, не искам да споря кои гуми са ниско профилни или не. Основната идея ми е да систематизирам нещата в тази тема, тъй като никъде не можах да намеря по различните форуми подобна и подробна информация.За това реших да споделя тази интервенция, която ще извърша, за да съм полезен на останалите , които търсят подобна информация .За съжаление близките седем /десет дена няма да мога да почна, тъй като ми излезе друга непредвидена работа, но това не ни пречи да разискваме по темата.


Потребителски аватар
kacarov_dupnitsa
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
Автомобил: Ауди А6
Двигател:
Местоположение: Станке Димитров
Контакти:

Re: Повдигане на B3

Мнениеот kacarov_dupnitsa » Сря 03 апр 2013 18:20


Последно карах моя пасат със 185/70/14, на някой пасати 70-ките закачат по калниците имай го впредвид.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Повдигане на B3

Мнениеот vit_autosofia » Сря 03 апр 2013 19:53


Евала на всички,които успешно усраха темата на колегата :banghead :banghead


По темата на колегата съм писал няколко поста по-горе.Изпитано е и резултата е добър.


arn13
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Повдигане на B3

Мнениеот arn13 » Сря 03 апр 2013 20:20


ericmax написа:Здр колега.
Моята мавинка е вдигната отзад.Предишният собственик е подсилвал задната греда и погледнах ,че на пружините има нещо като твърда гума(по 3 на пружина),което държи височината.
Ако искаш ще ги фотам



Благодаря колега за мнението .Това ме върна доста назад във времето някъде около 95г., когато карах машината на всички времена, смея да твърда и това е голф/2- 1.8 карбуратор,уникален автомобил.Докато бях *гъзе* ми вършеше перфектна работа после ми стана тесен..... ех години години чак се размечтах.... icon_idea :biggrin :biggrin :biggrin .Та на прословутия голф бях му сложил на задните пружини от тези тампони,че нещо стойката като го взех му беше виснала задница :smile .Мнението ми е следното - да повдигна се с около 2см., но взе да вози доста твърдо,тъй като по този начин се ограничава хода на пружината,идеята ми е да се повдигне и да вози по същия начин и да излезе евтино,инак всеки знае как се прави с други пружини или по- дълги или по- твърди от там и по дълги амортисьори след това и други носачи и те нещата стават по- добре джип да си купи човек,не ми е проблем в най- скоро време сигурно ще си взема,но много ми е удобен пасата и си го харесвам,не ми се разделя с него, за това ще си го стягам за работен катър.


arn13
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Повдигане на B3

Мнениеот arn13 » Сря 03 апр 2013 20:45


vit_autosofia написа:Предни и задни амортесьори от G60 барбар с пружините.



Респект колега,искам да попитам с колко ще повдигнат,кое им е различното,пружините са по-подсилени или по-дълги дай малко инфо. Благодаря ти предварително


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Повдигане на B3

Мнениеот dimovip » Сря 03 апр 2013 21:04


myrshavija написа:
Ivaile написа:Излиза си :) http://www.autoclub-kz.net/viewtopic.php?f=10&t=9
:beer
"Чукча читатель, не писатель... " :smile
Статията е на нашия съфорумец от Казанлък Winner25 - Извинявам се, че не го посочих!

P.S. Успяхме да оспамим темата на човека :redface !

Тази статия е СТРАХОТНА, всичко написано там е ВЯРНО и вече съм НАПЪЛНО УБЕДЕН, че нормални са САМО гумите с височина 80. :beer

Разгеле..... той явно и буса ми е с нископрофилни.... 195/70/15 , ноооооооооо..... камиона ми се вписва в нормите :) .....315/80/22.5 :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Повдигане на B3

Мнениеот Iezekil » Сря 03 апр 2013 21:22


Наистина като се разтърсиш за гуми излиза,че 15-ки над 65 височина са за бусове.
По темата-за отпред се изказах.Отзад всяка интервенция не включваща амовете ще се отрази на возията.


arn13
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Повдигане на B3

Мнениеот arn13 » Сря 03 апр 2013 21:38


Iezekil написа:Повдигането за отпред-слагаш амове от Б4.Чашката на пружината е поне с 2,5см. по-високо от твоите.
За отзад не знам дали са различни амовете,но можеш да сравниш в магазина.
Колега Ivaile,от кога 195/60 се водят нископрофилни?



Добро предложение.А сега да видим дали съм разбрал,ако чашата на пружината на б4 е по- нагоре с 2,5 см това означава ли,че пружината на б4 е по- къса от на б3,и ако сложа от б3 допълнително ще повдигне с още някой сантиметър и нещата ще станат около 5см, което искам да постигна.Може вместо подложки под пружините да сменя пружините с по- дълги ,ако някои знае от какво ще станат на пасата и ще са по- дълги или по- твърди,нека сподели,че скоро ще почва интервенцията и е добре да изберем най- добрия и оптимален вариант .


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Повдигане на B3

Мнениеот Iezekil » Чет 04 апр 2013 19:13


В пружините разлика няма,повдигането иде от амовете.Има вариант като искаш,сваляш твоята пружина,отиваш в някоя морга пред камарата с пружини и търсиш по-дълга.Тук обаче трябва да се внимава дали ще стане тампона ти...значи трябва да носиш и него.
За това по-добрия вариант е да потърсиш просто по-корави пружини.Оригиналните имат цветни обозначения но ги нямам под ръка,за това търси от кола с тежък мотор и много фабрични екстри.Примерно от дизел с климатик...
Имай на предвид,че само първите Б4 ползват големия тампон като на Б3.За това като търсиш пружини съобрази каква е колата и дали ще трябват тампони.
Отзад остава вариант с подложки под чашките на пружините,ако чашките са разглобяеми.Мисля,че при Б3 са,правиш 50мм втулки при стругар и си готов.


arn13
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Б3 повдигане

Мнениеот arn13 » Съб 27 апр 2013 7:22


Проекта вече е готов. Ще пусна снимки само да ми остане малко свободно време.


arn13
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Б3 повдигане

Мнениеот arn13 » Пон 19 окт 2015 23:32


Проекта бе завършен преди доста време.Постигнат чист просвет 25см. Тестван около 25000км. и заменен с джип тъй като хората са казали то и тате може,то и бате може но козата си иска пръч.Та дойде време да изкажа мнение и да покажа как съм го сътворил,надявам се да бъда полезен на доста хора и най вече на колегата tucow на които ще сам благодарен ако пуска снимки и размери на това което прави, тай като аз снимки и обяснения ще пускам,но размери за жалост не запазих, та ще се надявам колегата в процеса на работа да сподели и темата да бъде изчерпателна.
Нека започна с изказване на мнение.Въпросният паса го притежавах 8г. Общо навъртени около 150000км от който последните 25000 е бил повдигнат.За тези километри не съм сменял карета,това го споменавам за онези който веднага ще кажат ,че каретата ще станат консуматив.Предницата след такова повдигане също се регулира без проблем.Като цяло нищо фрапиращо и никакви последствени консумативи.
Возията си остана същата тъй като не съм натягал пружините.И сега негативите последвали от цялата интервенция.Висок разход на гориво и спад на мощност в следствие от големите гуми които сложих 195/70/15 тъй като не само окачването повдига а и самата гума.По трудно обслужване на окачването визирам предното и по точно макферсона ,защото без да свиеш пружината не можеш нито да качиш нито да свалиш макферсон,носач,шарнир,тампон на макферсона,лагер,каре.Проблема идва от там ,че целият макферсон идва по дълъг и не може да се закачи,но и за това има лек, просто се скъсяват винта на скобата за пружини, и по този начин свивате пружината без да опира винта на скобата в под калника.И не на последно място е това че купето се накланя малко повече от обичайното заради по високия център на тежестта,но се свиква. Стана късно,утре ще продължа и ще опиша начина на приготвяне :biggrin

Последна промяна от arn13 на Вто 20 окт 2015 0:38, променено общо 3 пъти.


arn13
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Б3 повдигане

Мнениеот arn13 » Пон 19 окт 2015 23:49


Щях да забравя то от толкова драсканици не показах произведението
Прикачени файлове
P1150533.JPG
P1150561.JPG
P1150203.JPG
P1150231.JPG


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 повдигане

Мнениеот Iezekil » Вто 20 окт 2015 12:04


Кога ще разберем как точно си я повдигнал?


arn13
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Б3 повдигане

Мнениеот arn13 » Вто 20 окт 2015 20:03


Нека разбулим тайната :biggrin искам да споделя че не аз откривам топлата вода.Тай като аз не можах да намеря информация от първа рака,та реших да открия топлата вода за себе си :biggrin .Та да споделя аз какво направих,исках да запазя возията и заради това отпадна първоначалната ми идея да натегна пружините.За целта свалих целия макферсон,почесах се по главата и icon_idea стигнах до заключението да подложа между тампона на макферсона и чашката на пружината в следствие на това трябва да се удължи стеблото на амортисьора и речено сторено,с разглобените части от макферсона и айде при приятеля ми стругар и сътворих ме това.За съжаление не мога да кача снимки,помагайте ,да не би да има ограничение на каченото или грешката а в моя телевизор.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 36 госта