Проекта бе завършен преди доста време.Постигнат чист просвет 25см. Тестван около 25000км. и заменен с джип тъй като хората са казали то и тате може,то и бате може но козата си иска пръч.Та дойде време да изкажа мнение и да покажа как съм го сътворил,надявам се да бъда полезен на доста хора и най вече на колегата tucow на които ще сам благодарен ако пуска снимки и размери на това което прави, тай като аз снимки и обяснения ще пускам,но размери за жалост не запазих, та ще се надявам колегата в процеса на работа да сподели и темата да бъде изчерпателна.
Нека започна с изказване на мнение.Въпросният паса го притежавах 8г. Общо навъртени около 150000км от който последните 25000 е бил повдигнат.За тези километри не съм сменял карета,това го споменавам за онези който веднага ще кажат ,че каретата ще станат консуматив.Предницата след такова повдигане също се регулира без проблем.Като цяло нищо фрапиращо и никакви последствени консумативи.
Возията си остана същата тъй като не съм натягал пружините.И сега негативите последвали от цялата интервенция.Висок разход на гориво и спад на мощност в следствие от големите гуми които сложих 195/70/15 тъй като не само окачването повдига а и самата гума.По трудно обслужване на окачването визирам предното и по точно макферсона ,защото без да свиеш пружината не можеш нито да качиш нито да свалиш макферсон,носач,шарнир,тампон на макферсона,лагер,каре.Проблема идва от там ,че целият макферсон идва по дълъг и не може да се закачи,но и за това има лек, просто се скъсяват винта на скобата за пружини, и по този начин свивате пружината без да опира винта на скобата в под калника.И не на последно място е това че купето се накланя малко повече от обичайното заради по високия център на тежестта,но се свиква. Стана късно,утре ще продължа и ще опиша начина на приготвяне
