


Passat B5 TDI 1.9 SE Auto - спецификация?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колата я взех
макар и дистанционно
единствения ми проблем сега е, че трябва максимално бързо да сменя агренажния ремък, че е карана 96 000 км след последната смяна
та сега ще трябва да купя един и като отида да си я взема да хвана майстор да ми го смени... някой беше казал, че се сменя и водна помпа задължително, та - трябва ли да го направя и откъде да купя тия части в София.. някакъв ориентир за цени също ще ми помогне много.. благодаря предварително.. ВИН номера все още не го знам, имало много документи и още не могат да ми го намерят
иначе номера на двигателя е AFN 286445




- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ами честито (също дистанционно) !
Да, хубаво е да се смени и водната помпа (за смяна на ангренажен ремък се разглобява цялата муцуна на колата - фарове (които е хубаво да смениш с каквито трябва
), броня, радиатори (може и без източване на антифриз и фреон), ... - затова е хубаво сега да се смени водната помпа, а не примерно след месец отново цялата процедура. Освен ремъка има и 2 ролки (не евтини над 100 лв. са двете заедно), а и зъбчатката на коляновия вал за ангренажа също е хубаво да се смени на 2 смени на ремък. За магазини в София - не мога да помогна. За цени (без водната помпа) мога да изровя при мен какво е струвало, а утре мога да проверя и водната помпа колко струва.
VIN-a е по-важен, и по-виден от номера на двигателя. Двигател AFN - 110 к.с., турбо с променлива геометрия.
Успех !
Да, хубаво е да се смени и водната помпа (за смяна на ангренажен ремък се разглобява цялата муцуна на колата - фарове (които е хубаво да смениш с каквито трябва

VIN-a е по-важен, и по-виден от номера на двигателя. Двигател AFN - 110 к.с., турбо с променлива геометрия.
Успех !
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Значи ето какво съм сменял аз :
въздушен филтър (всяка смяна на масло)
филтър за въздуха в купето - досега 2 пъти (за 2 години и 35000 км, ама май трябва и по-често)
маслен филтър - всяка смяна на масло
горивен филтър - през смяна на масло, ако не го сменям, му източвам водата (досега не е имало, да чукна на дърво)
ангренажен ремък - ориг. номер 028109119Р (мисля че са еднакви моя (90 к.с.) и твоя) - аз съм ползвал Gates 63137х25мм, 63137х1 НSN, 5223х5 - това са различни означения на ремъка. Взел съм го за 40 лв.
ремък за динамото (и още 1 камара неща) - ориг. номер 028903137 (при мен Gates 58412, 5РК1592) - 25 лв.
ремък за климатика - 06В260849В - Gates 48353, 4025211, 4RK850 - 14,40 лв.
ангренажни ролки - 028109243 E, F - SKF VKM 11014 - 80 лв.
028109244 - SKF VKM 21012 - 60 лв.
зъбчатка (не съм я сменял - това е втория ангренажен ремък на колата, тя се сменя през смяна на ангренажен ремък) - ориг. номер 028105263 D, намерил съм друг някакъв номер 30050008 - цена 44 лв.
ролка за обтягане на ремъка на климатика - ориг. номер 058260511, имам и друг номер 30030093 - взех я за 137 лв., ама можеше и за 90-100 да бъде (моя грешка)
вискосъединител на перката на радиатора - ориг. номер 058121350, друг номер съм намерил 6500943 - 170 лв.
Провери ги изброените неща - дали няма някое от тях за смяна, защото достъпа до тях също е след разглобяване на "муцуната".
Маслото го сменях досега на около 10 000 км, но явно му идва много - може би макс. 8000 км трябва.
Водната помпа не съм я сменял, защото съвсем наскоро разбрах за тази практика.
Успех !
въздушен филтър (всяка смяна на масло)
филтър за въздуха в купето - досега 2 пъти (за 2 години и 35000 км, ама май трябва и по-често)
маслен филтър - всяка смяна на масло
горивен филтър - през смяна на масло, ако не го сменям, му източвам водата (досега не е имало, да чукна на дърво)
ангренажен ремък - ориг. номер 028109119Р (мисля че са еднакви моя (90 к.с.) и твоя) - аз съм ползвал Gates 63137х25мм, 63137х1 НSN, 5223х5 - това са различни означения на ремъка. Взел съм го за 40 лв.
ремък за динамото (и още 1 камара неща) - ориг. номер 028903137 (при мен Gates 58412, 5РК1592) - 25 лв.
ремък за климатика - 06В260849В - Gates 48353, 4025211, 4RK850 - 14,40 лв.
ангренажни ролки - 028109243 E, F - SKF VKM 11014 - 80 лв.
028109244 - SKF VKM 21012 - 60 лв.
зъбчатка (не съм я сменял - това е втория ангренажен ремък на колата, тя се сменя през смяна на ангренажен ремък) - ориг. номер 028105263 D, намерил съм друг някакъв номер 30050008 - цена 44 лв.
ролка за обтягане на ремъка на климатика - ориг. номер 058260511, имам и друг номер 30030093 - взех я за 137 лв., ама можеше и за 90-100 да бъде (моя грешка)
вискосъединител на перката на радиатора - ориг. номер 058121350, друг номер съм намерил 6500943 - 170 лв.
Провери ги изброените неща - дали няма някое от тях за смяна, защото достъпа до тях също е след разглобяване на "муцуната".
Маслото го сменях досега на около 10 000 км, но явно му идва много - може би макс. 8000 км трябва.
Водната помпа не съм я сменял, защото съвсем наскоро разбрах за тази практика.
Успех !
- av4e83
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 20:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия/плевен
Re: Passat B5 TDI 1.9 SE Auto - спецификация?
4ове4е моята е по4ти като твойта, Б5 97г.1.9STDI110к.с.така го пи6ат в талона,пак е с десен волан,смених ангр.ремък,ролки,ремъка на хидравликата,маслото и филтъра за около 550лева.Ремонта го направих в Шотландия в сервиз.
gr_kanev-помниш ли колко струва филтъра на купето?
gr_kanev-помниш ли колко струва филтъра на купето?
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 TDI 1.9 SE Auto - спецификация?
Линка на работи със снимките поне сега искам да го видя аз този пасат как изглежда ! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dakata44 и 26 госта