


в събота мисля да сваля маркуча от студената част да го изчистя в неделя да направя едно моренце на Гърция и като се върна ще видя дали е омаслен

Volkswangel написа:Според мен гумичките на клапаните са за смяна, идва момент в които се втвърдяват, не уплътняват и маслото се изтича в цилиндрите.Така или иначе една подмяна на въпросните уплътнения няма да навреди, пък и ако разхода на масло не намалее, поне ще е сигурно,че не е от тях.
rudoni написа:Виждам ,че четеш много тук-таме ,но не си прочел най - важното- това е голям конструктивен дефект на този мотор!Тезата си мога да я защитя много добре и с факти и анализии от други колеги по света ,а и от мой личен опит!Обобщено-сменят се бутала ,сегменти от друг модел като добре се струговат и шлайфат,ревизия на главата и турбото.Всичко е пари!Прекратих тези работи на клиентите си за да им е по евтино! потърси добър диагностик и механик които да свържатнещата и си ОК!
Vesata написа:В книжката наистина пише че е нормално 1л на 1000км,но според мен ти е проблема или в турбото или в гумичките на клапаните. Трябва да се свали турбото и да се отнесе да се тества в някой турбо сервиз и ако не е от него тогава гимички на клапаните... А иначе карал ли си други 1.8т как вървят спрямо твоята? Ако не си потърси да покараш 1-2 . За това че не пуши е възможно катализатора да ти е хубав, и да си върши работата. 1л на 1000-2000 е адски много според мен при нормално каране и има някакъв проблем
basata-user написа:колега смених две марки масла първото беше 5/40 Титан пипаше го повече след това минах на мотул 10/40 леко спадна разхода но като видях в какво състояние са гумичките гарантирам че разхода ще намалее
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 43 госта