kris11 написа:Bai Sando написа:А имаше толкова хубав 2.0 115 коня,за какво им трябваше да го развалят и него


Да ама на ADY ка за Шаран макс. въртящ момент е на 2400 об/мин. Писал съм го неведнъж.Защо са вдигнали макс. въртящ момента на следващата модификация ??Усложнили ца двигателя с 2 сонди,е без делко е вече, блока е друг, уж модернизация -но както е са отзивите в грешна посока.
А 2л 8V двигателя беше безупречен.
Прост и надежден двигател двигател произвеждан дълги години- чак до 10.2010г /но явно мс променен софтуер/.
стария ми пасат беше ADY мога да кажа че разхода на газ ми е бил малко по-нисък но малко. Сега съм 9,5 например извънградско газ, а преди съм давал 9. Но и сега съм с 225/45 17" а преди най-голямото ми бяха борбетките 16" 9J със стречинг (195/45 16").
Та не знам за въртящия момент но колата не я чувствам много по - различна като динамика, да не кажа, че си е същата.
Малко не съм наясно с тоя изкривен колектор с тия вакууми и клапи за промяна на пътя на въздуха, според натоварването ги върти ту за мощност , ту за въртящ момент, чувал съм че 1,8 също имат такива щуротии, това като идея е добре , но дали на 12 годишни коли вече действа адекватно не съм сигурен. Някой чистил ли е въпросните клапи, как се тества дали бачкат адекватно ? Аз като свалях колектор последно ги напълних с меглио и докъдето стигнах плесках с една четка поитекоха разни бози , ама като цяло си бяха чисти колекторите. Някой нещо занимавал ли се е там ?