



Шумът от двигателя в купето-как да го намалим?
Re: Шумът от двигателя в купето?
zdravko написа: Имах проблем с меките връзки на генерацията, но сега са сменени с "нови" (от морга) та си мисля дали старите не са се прецакали точно по някаква такава вибрационна причина?
Меката връзка се къса или от "ЕГН-то",или от кофти тампони на мотора.
Най-вече от второто....
Иначе и мойто 2Е бучи след 4500 ,до там е добре,
но нова мека връзка,
"нов от морга" изп. колектор,
ново задно гърне,
нови три тампона,
гарнитури,
и т.н.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3974
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
при мен се появи бучене след като ми се раздрънка катализатора и се наложи да поставя резонансово или както там му викат гърне на неговото място. на мека връзка не случих - кара около 10 хил. и се прокъсва. сега по препоръка на човека, който ми прави гърнетата, съм с "твърда" връзка тип конус от дизелов опел на мястото на гъвкавата връзка. съвсем отскоро съм с нея и нямам лични впечатления, но казват че била почти "вечна".
забравих да добавя, че наскоро смених всички тампони на двигателя и скоростите с лемфьордер и вибрациите, които се усещаха преди това, изчезнаха. шумът за съжаление остана.
забравих да добавя, че наскоро смених всички тампони на двигателя и скоростите с лемфьордер и вибрациите, които се усещаха преди това, изчезнаха. шумът за съжаление остана.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
GEORGI_VR написа:След доста четене по темата "бучене на 1.8 ABS" оставам с впечатлението че тоя мотор май така си работи и единственото спасение е яката музика![]()
Вчера по БТВ даваха проба на Фолксваген Туран , в което между другато участваха трима представители на ФВ клуб.
Та единия извод на водещия беше че двигателят е прекалено шумен за пътническо купе!?!Това ме накара да мисля, че и мотор АБС конструктивно си е направен да бучи и нищо не може да се направи по въпроса.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
И аз да се намеся по въпроса!
Ами аз все си мисля че е от самото окачване на двигателя, а и може би от типа на тампоните - ако мога така да се изразя. Наскоро разгележдах един СЕАТ-ИБИЗА (или ИБИСА - незнам как е правилното) 1,8 моно '92, та на тази кола като и бутна и се опитам да разклатя двигателя с ръка, той се клати едно тежко и мазно, а на моя пасат като се опитам да го заклатя - не мърда!
Но аз си мисля друго, като се позатопли времето съм предвидил да направя един опит за обезшумяване на купето с дунапрен по пода, под оригиналната настилка (дето е като велтер или нещо такова).. Тая облицовка ще я направя навсякаде, и най-вече под таблото. Незнам дали ще има някаква полза от мероприятието, но поне ще опитам , някъде във форума беше коментирана темата за обезшумяването.
Ами аз все си мисля че е от самото окачване на двигателя, а и може би от типа на тампоните - ако мога така да се изразя. Наскоро разгележдах един СЕАТ-ИБИЗА (или ИБИСА - незнам как е правилното) 1,8 моно '92, та на тази кола като и бутна и се опитам да разклатя двигателя с ръка, той се клати едно тежко и мазно, а на моя пасат като се опитам да го заклатя - не мърда!
Но аз си мисля друго, като се позатопли времето съм предвидил да направя един опит за обезшумяване на купето с дунапрен по пода, под оригиналната настилка (дето е като велтер или нещо такова).. Тая облицовка ще я направя навсякаде, и най-вече под таблото. Незнам дали ще има някаква полза от мероприятието, но поне ще опитам , някъде във форума беше коментирана темата за обезшумяването.
- zdravko_1
- предупреждение за БАН
- Мнения: 153
- Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София





- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Колеги, и аз съм го забелязал това бучене. Карам пасатор с 1.8/90кс РП двигател. При мене това бучене се появява на 4000-4500 оборота и то даже не мога да го определя като бучене-->звука каподобява такъв все едно съм му сложил ауспух на пистарка. Мене ме кефи, ама като ми писне или не съм на кеф-музиката на МАХ и това е.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
K22 написа:Измисли нещо за облицовка в двигателния отсек-на торпедната ламарина.
Може ли аз!!? Да го измислям, де!
На капака съм си сложил самозалепваща термоизолация. Представлява пореста гума с лепилен слой от едната страна и тънко алуминиево фолио от другата. Но може и само алуминизирана ПЕТ-плака да е, довечера ще пробвам дали се топи.
Дебело е около 4-5 мм. Има и по-дебели, но в момента нямаше такава с лепилен слой. Не беше от най-евтините неща в магазина: по спомени беше към 17-18 лева кв. метър.
При всички случаи, обаче, това нещо ако е на поне 10 мм. от горещите части, няма да има проблем.
Въпроса е, че най-вероятно бученето се предава по ламарините, не по въздуха.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vladtod написа:Все задаваш едни въпроси сякъш незнаеш отговорите,а и темата ти е отговора!!
Мммм.. не точно!
Идеята на тази операция беше по-скоро постигането на ефект на термостатиране. Т.е., по-бавно изстиване на двигателя. Акъла го даде колегата тръба, макар, че той го е изпълнил по друг начин.
Има ли ефект за температурата обаче не мога да кажа. Вероятно да, но минимален. Не си струва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта