Шумът от двигателя в купето-как да го намалим?

Техническа и сервизна информация за Passat
zabavlin
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот zabavlin » Пет 09 мар 2007 17:26


С гарне или катализатор си защото мойта ADZка също бучи ама катализатора ми е кенеф. :?:




Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Шумът от двигателя в купето?

Мнениеот Asen_D » Пет 09 мар 2007 17:36


zdravko написа: Имах проблем с меките връзки на генерацията, но сега са сменени с "нови" (от морга) та си мисля дали старите не са се прецакали точно по някаква такава вибрационна причина?


Меката връзка се къса или от "ЕГН-то",или от кофти тампони на мотора.
Най-вече от второто....

Иначе и мойто 2Е бучи след 4500 ,до там е добре,
но нова мека връзка,
"нов от морга" изп. колектор,
ново задно гърне,
нови три тампона,
гарнитури,
и т.н.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пет 09 мар 2007 18:05


при мен се появи бучене след като ми се раздрънка катализатора и се наложи да поставя резонансово или както там му викат гърне на неговото място. на мека връзка не случих - кара около 10 хил. и се прокъсва. сега по препоръка на човека, който ми прави гърнетата, съм с "твърда" връзка тип конус от дизелов опел на мястото на гъвкавата връзка. съвсем отскоро съм с нея и нямам лични впечатления, но казват че била почти "вечна".
забравих да добавя, че наскоро смених всички тампони на двигателя и скоростите с лемфьордер и вибрациите, които се усещаха преди това, изчезнаха. шумът за съжаление остана.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 12 мар 2007 8:31


GEORGI_VR написа:След доста четене по темата "бучене на 1.8 ABS" оставам с впечатлението че тоя мотор май така си работи и единственото спасение е яката музика :evil: :lol:

Вчера по БТВ даваха проба на Фолксваген Туран , в което между другато участваха трима представители на ФВ клуб.
Та единия извод на водещия беше че двигателят е прекалено шумен за пътническо купе!?!Това ме накара да мисля, че и мотор АБС конструктивно си е направен да бучи и нищо не може да се направи по въпроса.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 12 мар 2007 8:32


И аз да се намеся по въпроса!
Ами аз все си мисля че е от самото окачване на двигателя, а и може би от типа на тампоните - ако мога така да се изразя. Наскоро разгележдах един СЕАТ-ИБИЗА (или ИБИСА - незнам как е правилното) 1,8 моно '92, та на тази кола като и бутна и се опитам да разклатя двигателя с ръка, той се клати едно тежко и мазно, а на моя пасат като се опитам да го заклатя - не мърда!
Но аз си мисля друго, като се позатопли времето съм предвидил да направя един опит за обезшумяване на купето с дунапрен по пода, под оригиналната настилка (дето е като велтер или нещо такова).. Тая облицовка ще я направя навсякаде, и най-вече под таблото. Незнам дали ще има някаква полза от мероприятието, но поне ще опитам , някъде във форума беше коментирана темата за обезшумяването.


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Пон 12 мар 2007 9:29


: vw fen Пусках я и аз тези тема и макар че двг е 1.8 RP след 3500 об шуми.Сменявах тампони,откачах ме хид помпа за проба,смених всички гарнета като вместо катализатор сложих резонаторно И НИЩО ШУМИ СИ от 3500 до 4500 об . И си мисля че разликата идва от колекторите при RP i ABS те са към купето а при 1.6(не му знам името) са отпред :patriot :patriot :patriot :welcome_to_group


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 13 мар 2007 8:40


При Вектра двигател 1,6 е с колектор отпред, а 1,8 отзад, но и двата са еднакво безшумни. Явно нещата опират до някакъв тунинг.
Преместете темат в Туниг-дано някой маниак измисли нещо!


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Вто 27 мар 2007 22:12


:arrow: :patriot :welcome_to_group : vw fen


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 27 мар 2007 22:40


Сложете кора от дизелов мотор,/например мерцедес/ на предния капак,дебела е 2 см.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 28 мар 2007 7:21


mafiota написа:Тая облицовка ще я направя навсякаде, и най-вече под таблото. .

Измисли нещо за облицовка в двигателния отсек-на торпедната ламарина.


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Сря 28 мар 2007 8:07


Колеги, и аз съм го забелязал това бучене. Карам пасатор с 1.8/90кс РП двигател. При мене това бучене се появява на 4000-4500 оборота и то даже не мога да го определя като бучене-->звука каподобява такъв все едно съм му сложил ауспух на пистарка. Мене ме кефи, ама като ми писне или не съм на кеф-музиката на МАХ и това е.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 мар 2007 10:26


K22 написа:Измисли нещо за облицовка в двигателния отсек-на торпедната ламарина.

Може ли аз!!? Да го измислям, де!
На капака съм си сложил самозалепваща термоизолация. Представлява пореста гума с лепилен слой от едната страна и тънко алуминиево фолио от другата. Но може и само алуминизирана ПЕТ-плака да е, довечера ще пробвам дали се топи.
Дебело е около 4-5 мм. Има и по-дебели, но в момента нямаше такава с лепилен слой. Не беше от най-евтините неща в магазина: по спомени беше към 17-18 лева кв. метър.
При всички случаи, обаче, това нещо ако е на поне 10 мм. от горещите части, няма да има проблем.
Въпроса е, че най-вероятно бученето се предава по ламарините, не по въздуха.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 28 мар 2007 10:41


radotom написа:
K22 написа:Измисли нещо за облицовка в двигателния отсек-на торпедната ламарина.

Може ли аз!!? Да го измислям, де!
Въпроса е, че най-вероятно бученето се предава по ламарините, не по въздуха.

Може -на твои разноски :lol:
Ами какво е предназначението на облицовката на капака?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 28 мар 2007 10:52


K22 написа:Ами какво е предназначението на облицовката на капака?

Все задаваш едни въпроси сякъш незнаеш отговорите,а и темата ти е отговора!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 мар 2007 12:44


vladtod написа:Все задаваш едни въпроси сякъш незнаеш отговорите,а и темата ти е отговора!!

Мммм.. не точно!
Идеята на тази операция беше по-скоро постигането на ефект на термостатиране. Т.е., по-бавно изстиване на двигателя. Акъла го даде колегата тръба, макар, че той го е изпълнил по друг начин.
Има ли ефект за температурата обаче не мога да кажа. Вероятно да, но минимален. Не си струва.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта