Ами датчика е в делкото - това, което си откачил реално е той.Премери дали на двете крайни кабелчета има захранване (12V).Това е захранването на датчика.Ако го има при даване на "контакт", значи е заминал самия датчик т.е. сменяш делко (по-лесно и по-евтино е). Провери друго нещо - като завъртиш да палиш дали има искра на централния кабел към делкото, защото много хора гледат на някой от кабелите за цилиндрите, пък ако се счупи капачката или се скапе палеца, просто искрата си я има ама не стига до цилиндрите. При смяната на делкото гледай да го нацелиш максимално в положението на старото, защото с въртенето му наляво и надясно променяш предварението на запалването (аванса). Има белег на него - прорез на долната част, който в ГМТ сочи средата на палеца. Най-добре бучни 5-та предавка, прибутай колата така, че палеца да застане точно на репера и тогава измъкни делкото. Слагаш новото и го гласиш да е точно по репера (въртиш корпуса му само, без да местиш колата т.е. без да въртиш мотора).Като го направиш така, ще сгрешиш предварението ама само с няколко градуса...а иначе може много да я омажеш. Също така делката са няколко вида,така че си вземи мострата с теб.Системите са на Бош и на Дюселиер при този мотор и делката са два вида. Ако ходиш в морга, а не го взимаш директно от същия мотор, тогава гледай освен корпуса,зъбното колело дали е еднакво,както и датчика с колко процепа е (има го с 1 и с 4 процепа, твоя е с 4).
Ето ти картинка :

- untitled.JPG (11.55 KиБ) Видяна 1804 пъти