


juve написа:Аз лично карах 4 години москвич , с мизерен 250 ватов генератор и 115 Аh акумулатор поставен отзад в багажника с пуснат грамаден кабел до двигателния отсек и никога не почуствах , че не може да го зареди..... напротив , москвака тръгваше на стартер като електрокарЗа сегашния ми дизел пък щом запали ток се хаби само за да държи клапана за нафтата отворен и за CD то
Тъй че на теория предполагам че колегите са прави за по големия , на практика слагам най-тлъстия който мога да си позволя и да се побере на мястото.....
The_Machine написа:Алтернатора ще си го зарежда акумулатора , колкото и голям да е той - акумулаторната батерия се явява един буфер между консуматорите и алтернатора , така че колкото по-голям е буфера - толкова повече мегдан имате да консумирате да ток да речем в неблагоприятни за акумулатора условия - слабо зареждане при киснене в задръствания , слушане на по-яка музичка...
Sasho_Yovevv написа:Здравеите колеги !!! Искам да попитам какъв трябвада е акумулатора по каталог за 1.8 ми abs?
k22 написа:Sasho_Yovevv написа:Здравеите колеги !!! Искам да попитам какъв трябвада е акумулатора по каталог за 1.8 ми abs?
ЕЕЕ няма ли за вас модераториЧовека ви пита, какъв е акумулатора по каталог , а вие правите свободни съчинения
Трябва да има мярка ! Прекален светец и Богу не е драг.
psstv18rp написа:Напълно подкрепям колегата с принципа че е добре да се избира "най-големия който влиза в гнездото".![]()
Притесненията че генератора нямало да го зарежда са напразни.
Потребители, разглеждащи този форум: akashy_87 и 45 госта