Въпрос за акумулатор !

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 11 мар 2007 22:11


Аз лично карах 4 години москвич , с мизерен 250 ватов генератор и 115 Аh акумулатор поставен отзад в багажника с пуснат грамаден кабел до двигателния отсек и никога не почуствах , че не може да го зареди..... напротив , москвака тръгваше на стартер като електрокар :) За сегашния ми дизел пък щом запали ток се хаби само за да държи клапана за нафтата отворен и за CD то ;) Тъй че на теория предполагам че колегите са прави за по големия , на практика слагам най-тлъстия който мога да си позволя и да се побере на мястото..... :idea:




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 11 мар 2007 23:45


juve написа:Аз лично карах 4 години москвич , с мизерен 250 ватов генератор и 115 Аh акумулатор поставен отзад в багажника с пуснат грамаден кабел до двигателния отсек и никога не почуствах , че не може да го зареди..... напротив , москвака тръгваше на стартер като електрокар :) За сегашния ми дизел пък щом запали ток се хаби само за да държи клапана за нафтата отворен и за CD то ;) Тъй че на теория предполагам че колегите са прави за по големия , на практика слагам най-тлъстия който мога да си позволя и да се побере на мястото..... :idea:


:да:

Алтернатора ще си го зарежда акумулатора , колкото и голям да е той - акумулаторната батерия се явява един буфер между консуматорите и алтернатора , така че колкото по-голям е буфера - толкова повече мегдан имате да консумирате да ток да речем в неблагоприятни за акумулатора условия - слабо зареждане при киснене в задръствания , слушане на по-яка музичка...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 12 мар 2007 11:07


The_Machine написа:Алтернатора ще си го зарежда акумулатора , колкото и голям да е той - акумулаторната батерия се явява един буфер между консуматорите и алтернатора , така че колкото по-голям е буфера - толкова повече мегдан имате да консумирате да ток да речем в неблагоприятни за акумулатора условия - слабо зареждане при киснене в задръствания , слушане на по-яка музичка...

Е да де, ама нали този буфер пак трябва някой да го напълни от някъде, т.е. алтернатора трябва да го зареди. Не винаги колкото е повече (по-голямо), е по-добре. Трябва да има мярка ! Прекален светец и Богу не е драг.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за акумулатор !

Мнениеот K22 » Пон 12 мар 2007 11:40


Sasho_Yovevv написа:Здравеите колеги !!! Искам да попитам какъв трябвада е акумулатора по каталог за 1.8 ми abs?

ЕЕЕ няма ли за вас модератори :twisted: Човека ви пита, какъв е акумулатора по каталог , а вие правите свободни съчинения :D


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за акумулатор !

Мнениеот Теодор » Пон 12 мар 2007 11:53


k22 написа:
Sasho_Yovevv написа:Здравеите колеги !!! Искам да попитам какъв трябвада е акумулатора по каталог за 1.8 ми abs?

ЕЕЕ няма ли за вас модератори :twisted: Човека ви пита, какъв е акумулатора по каталог , а вие правите свободни съчинения :D

    Отговора по каталог Бобчо го даде още в първия пост, оттам нататък споделяме практическия си опит докато ни заключат темата mhihi mhihi mhihi :stumm


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за акумулатор !

Мнениеот ABSOLUT » Пон 12 мар 2007 12:20


Winner25 написа:
Sasho_Yovevv написа:Здравеите колеги !!! Искам да попитам какъв трябвада е акумулатора по каталог за 1.8 ми abs?

Изображение


Колега, уточни ми моля те коя е тази програма от която е скрийна? И ако ми кажеш от Датата ли да си я сваля или от каде, цена няма да имаш? Благодарско предварително


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 12 мар 2007 12:27


това е autodata 2.12. Гледам че в дата.бг има 3.16


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 12 мар 2007 12:33


Thank you my friend


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 12 мар 2007 14:30


Напълно подкрепям колегата с принципа че е добре да се избира "най-големия който влиза в гнездото". :-)
Притесненията че генератора нямало да го зарежда са напразни.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 12 мар 2007 20:45


Трябва да има мярка ! Прекален светец и Богу не е драг.

Нека забия последния пирон в капака на ковчега :) Акумулаторите се скапват от седяне, недозареждане, презареждане и радикалните пускови тоци, които се консумират при палене Грамадния акумулатор в общия случай не чувства особенно значително по малкия ток при палене и не е предразположен за разни там изкривявания на плочите и други такива които пише в различните книги - просто му е все тая :) Разбира се всеки има право сам да си троши главата , и тук момента е като в Линукс - имаш право на избор :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 12 мар 2007 20:48


psstv18rp написа:Напълно подкрепям колегата с принципа че е добре да се избира "най-големия който влиза в гнездото". :-)
Притесненията че генератора нямало да го зарежда са напразни.


много ясно ако 2,5,...10А като последното е за 100Аh акумулатор са проблем за един алтернатор, то той няма да върши работа въобще и за другите консуматори в автомобила:wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: akashy_87 и 45 госта