Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот fena_vd » Сря 11 дек 2013 17:07


Според мен е неоправдано да се дават 1000 лева за носачи, на кола дето струва 4000-4500, да не говорим че са с съмнително качество. А и си мисля че на повечето от нас не им преливат парите щом пишат за носачи по форумите. П.П Имам един приятел които караше б 5,5, и си сменяше носачите в порше. Но не съм чул да се оплаква от цени или да пише по форуми и т.н.




Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот Alex_Heat » Сря 11 дек 2013 21:56


miron88 написа:Alex_Heat кои два си купи и защо?
кога всички ще разберете че 3-400лв. са праи на вятъра за такова окачване 100% е менте :smile
явно не е лош варянт рециклирането :neutral :question


Купувам 2 предни долни(носача в който влиза амортисьора), защото човека в Казанлък не може да ги рециклира тях.


Потребителски аватар
miron88
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 окт 2010 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот miron88 » Пет 13 дек 2013 15:33


:th_up


ses4eto
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 19 окт 2013 11:18
Автомобил: vw pasat
Двигател: 1.8 turbo

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот ses4eto » Нед 15 дек 2013 21:28


Следователно е по добре да си взема рециклирани.Защото съм намерил цял комплект носа4и рециклирани за 200 лева на TRW .


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот IRRITATING » Пон 16 дек 2013 10:20


Няма нищо на ТРВ в тези носачи щом са рециклирани


Потребителски аватар
markoscbr
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот markoscbr » Сря 18 дек 2013 20:15


здравейте колеги рецелкирали са ми носачите на моя пасат в къзанлък хората са майстори сменят и тампоните 7лева струва тампона потарси в нета за телефон има го не сменят правия носач болта такка са решили но в софия едни момчета сменят и този носач с 2та тампона за 30 лева без тампоните с тампоните ще се разбереш с тях телефона им е 0894602110 това са хората които ги ремонтрват говори и за тампони ако не слагат тампони можеш да се обърнеш в къзанлък за такива и да ти ги пратят а те да ги монтират това е от мен успех ше ти излезе много евтино


ilian555
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот ilian555 » Пет 20 дек 2013 18:48


miron88 точно преди седмица си свалих цялото окачване, говоря за 8-те алуминиеви носача както и 4-те накрайника на рейката вътрешни и външни, което прави 12 шарнира за рециклиране. Закарах си ги в Криводол (аз съм от Монтана и поне тук в сервизи и майстори само там ми препоръчваха). Човека взима 280лв и дава 1 година гаранция. Той ги прави така, че не можеш да ги мръднеш на ръка, всичките са на резба отзад (така исках аз да ми ги направи), което търпи леко натягане след време ако шарнирния болт не е опрял отпред в алуминия. С майстора говорихме доста, принципно каза че китайските носачи са направени от по мек алуминии и са по трудни за рециклиране. Тоя майстор рециклира и носача с 2-та тампона, като него го отваря в от към шарнирния болт и оттам слага резбата, при него е опасно ако искубе резбата в алуминия, но тъй като той работи надолу и цялата тежест на колата е върху него не е толкова опасно.
Тампоните които ми бяха зле - взех си от моргата прецакани носачи с читави тампони, избих си ги на преса сложих и така. 2-та големи тампона на носача с амортисиора ми бяха зле, тях не ги намерих в моргата и ги купих за по 10 лв. Цялата работа ми излезе 300 лв, работата си беше от мен. Сега колата не е тая, вози като мерцедес :)


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13401
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 21 дек 2013 8:37


Доста хора ходят при човека в Криводол.До сега не съм чул някой да се оплаква от работата му.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот phantom_ » Съб 21 дек 2013 9:18


Товa с тея резби мaлко опaсно ми звучи,при положение че имa също зa 280лв комплект носaчи пaк с 1годинa гaрaнция.


Потребителски аватар
miron88
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 окт 2010 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот miron88 » Съб 21 дек 2013 16:46


:th_up


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот drago_tr » Нед 22 дек 2013 5:51


Zdravko Zankov написа:Доста хора ходят при човека в Криводол.До сега не съм чул някой да се оплаква от работата му.


Дайте някакви данни за този човек от Криводол....име...телефон... :gruebel
За да дадеш една година гаранция на тези носачи и да ги караш по пътищата на северозападна България си е живо предизвикателство. Тука е като в женска баня....дупка до дупка. :horror


ilian555
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот ilian555 » Нед 22 дек 2013 12:21


Мда така е за гаранцията, особено като в момента тук в Монтана е разкопан целия град и така ще бъде още 2 години.Човека от Криводол е бай Марин и телефона му е 0889503484, а за резбата на шарнирите - майстора по принцип ги прави с капсоловка както са си оригинално само този с амортисиора го прави с резба, аз лично исках да ми ги направи всички с резба, а тая резба дори и да приемем че изпусне и се отвори отзад шарнира това не означава че ще се отрепеш, просто ще ти се разтропа предницата, но според мен лично няма как да стане това. Не карам никой да кара като мен :)


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот phantom_ » Вто 24 дек 2013 14:46


качи някоя снимка да ги видим .


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот zfa159 » Вто 24 дек 2013 16:01


Нищо против нямам рециклирането и не искам темета да изглежда като заяждане или като хранене към някого. Изключително опасно е да се рециклира основния носач (на който се хваща амортисьора) и другия долен, защото те са най-натоварената точка от това окачване.Точно заради това евала на човека,който е казал,че тях не може да направи. Става дума за шарнирите им, не за тампоните. Причината е, че рециклирането представлява срязване на алуминия, смяна на втулката и шарнирния болт вътре (или само на втулката) и заваряване обратно на отрязаната капачка.Поне масовата технология е такава в момента. Проблема е точно в това - после се цепят и чупят. Рядко се случва, ама се случва.
И картинката започва да изглежда така (на този Пасат му е друг проблема, ама снимката е показателна за резултата при счупването на някой от носачите) :
Изображение

Евтините предници съм ги виждал във всякакви потрошени варианти за никакви километри, ама никой няма смелостта да седне и да напише отзивите си за това, което си е купил и си е сложил....понеже повечето не изкарват и 6 месеца (рекорда ми от онзи ден беше ходова част на 2 месеца с 3 заминали носача...човека си я поръча от Англия за около 300-400лв комплекта с доставката от там). Толкова ли е сложно някой да седне и да напише " купих си евтина предница и тя се скапа = прее*ах се" и да каже каква марка е,откъде я е купил и при какви гаранционни условия и т.н., поне другите ще знаят, да не го правят или поне ще се знае един път завинаги кои от евтините стават за нещо и колко горе-долу изкарват и кои не стават. Има анкети по форума от сорта на "бъркате ли си в носа рано сутрин" ,а никой от собствениците на Б5 или В5.5 не седна да направи една обща и популярна тема,която да бъде закачена най-горе като важна за тези хора и вътре да има информация за всичките марки предници и на кой колко му е изкарала, на кой са му признали гаранцията и на кой не са и т.н. , за да има една обща информация на едно място и да се знае кое става и кое не става...а такива откъслячни теми се появяват всеки ден и не са с особен резултат, понеже прерастват в мерене на ония ни работи с извинение :) .Същото е и за рециклирането - седнете и напишете кой и къде рециклира, от кой сте доволни и от кой не сте, кой каква гаранция дава, стиснете ръката на човека, който не рециклира основните носачи и си признава, че не може и че е опасно и т.н. и не иска да ви убие за 30лв или колкото там взимат за рециклиране на такъв носач.

Оптимален вариант за мен е нови долни носачи Lemfoerder и евентуално рециклиране на горните + нови кормилни накрйаници...проблема обаче е, че не е много смислено, защото 4-те долни носача струват 800лв общо, а кормилните накрайници са още около 120лв к-т двата и то горе-долу идва на цената на цял комплект с всички части +- 200-300лв. Само че си представете експоната от снимката примерно със скорост 90 или 140км/ч по магистралата и какъв ще е резултата при счупването на носача...е, питам аз - вие 1000 или 1500лв ли струвате, та си правите експерименти с вашия живот и живота на хората, които возите? (за справка - само единия ви бъбрек струва 15 000 USD :mhihi ).
Съгласен съм, че не е оправдано да се дават 1000лв за предница на кола, която струва 4000лв, ама това се мисли преди колата да се купи и тогава се пита и се чете информация какви предници се предлагат и какви са решенията за нея след като се разбие. Само че масово, когато някой хареса Б5 или 5.5 и му кажеш, че предницата така и така, той отговаря "е да ама в нет-а се продават предници за по 300-400лв и всички са доволни от тях" и после си сърбат попарата, понеже няма една обща информация и хората се заблуждават,че тея предници са добро решение,което ще ги вози поне година и половина-две..а не всички от евтините предници са такива. На нас по сервизите ни е все едно дали слагаме предница за 1000лв или за 300лв - труда за смяна е един и същи и се прави по един и същи начин...даже ни е по-изгодно да си носите евтините предници и да ги сменяте през половин година...ама все по-често чувам "аз си купих евтина предница за 400лв и сега нямам пари за още една,ще си я карам тропаща,докато събера пари"...да ама вместо да я зарежете пред блока, докато съберете пари и я направите, вие си я търкаляте дрънкаща всеки ден и не е ясно дали носача ще дочака да съберете пари или 3 завоя по-надолу ще се строши на две (понеже е долно менте някакво си или рециклиран от бай някой си, който идея си няма на коя ракия е бил, когато го е ремонтирал) и ще пометете някоя спирка, пълна с хора...ама типично по нашенски, всеки казва "а, то на мен точно няма да се случи" :gruebel
Това ми е последното излияние на тема алуминиева предница, вече за нея съм написал абсолютно всичко, което мога да се сетя и което е изцяло във ваша полза. Не го разбирайте като заяждане, както казах, на мен ми е по-изгодно да слагам евтините ходови части, ама е опасно за вас и за хората около вас, освен, че не ви е рентабилно. Целта на форума, ако не греша, е взаимопомощ с техническа информация и конкретни наблюдения - това се опитвам да направя и аз за вас.
Весели празници!
:beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот mupk0 » Вто 24 дек 2013 16:21


Някой колега спомена,че носача след рециклиране не му се мърдал шарнира,докато на Мейлето се мърдало.....ем не си мисли,че като е гипс е добре и си върши работа :) Точно че трябва да мърда,но в определени граници,а колегата над мен е болезнено прав.Всеки с брада трябва да има и гребенче ! Mоята теза,че 50% от сънародниците ни си надценят възможностите е болезнено вярна.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта