


Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Според мен е неоправдано да се дават 1000 лева за носачи, на кола дето струва 4000-4500, да не говорим че са с съмнително качество. А и си мисля че на повечето от нас не им преливат парите щом пишат за носачи по форумите. П.П Имам един приятел които караше б 5,5, и си сменяше носачите в порше. Но не съм чул да се оплаква от цени или да пише по форуми и т.н.
- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
miron88 написа:Alex_Heat кои два си купи и защо?
кога всички ще разберете че 3-400лв. са праи на вятъра за такова окачване 100% е менте![]()
явно не е лош варянт рециклирането![]()
Купувам 2 предни долни(носача в който влиза амортисьора), защото човека в Казанлък не може да ги рециклира тях.
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Следователно е по добре да си взема рециклирани.Защото съм намерил цял комплект носа4и рециклирани за 200 лева на TRW .
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Няма нищо на ТРВ в тези носачи щом са рециклирани
- markoscbr
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
здравейте колеги рецелкирали са ми носачите на моя пасат в къзанлък хората са майстори сменят и тампоните 7лева струва тампона потарси в нета за телефон има го не сменят правия носач болта такка са решили но в софия едни момчета сменят и този носач с 2та тампона за 30 лева без тампоните с тампоните ще се разбереш с тях телефона им е 0894602110 това са хората които ги ремонтрват говори и за тампони ако не слагат тампони можеш да се обърнеш в къзанлък за такива и да ти ги пратят а те да ги монтират това е от мен успех ше ти излезе много евтино
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 02 яну 2012 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
miron88 точно преди седмица си свалих цялото окачване, говоря за 8-те алуминиеви носача както и 4-те накрайника на рейката вътрешни и външни, което прави 12 шарнира за рециклиране. Закарах си ги в Криводол (аз съм от Монтана и поне тук в сервизи и майстори само там ми препоръчваха). Човека взима 280лв и дава 1 година гаранция. Той ги прави така, че не можеш да ги мръднеш на ръка, всичките са на резба отзад (така исках аз да ми ги направи), което търпи леко натягане след време ако шарнирния болт не е опрял отпред в алуминия. С майстора говорихме доста, принципно каза че китайските носачи са направени от по мек алуминии и са по трудни за рециклиране. Тоя майстор рециклира и носача с 2-та тампона, като него го отваря в от към шарнирния болт и оттам слага резбата, при него е опасно ако искубе резбата в алуминия, но тъй като той работи надолу и цялата тежест на колата е върху него не е толкова опасно.
Тампоните които ми бяха зле - взех си от моргата прецакани носачи с читави тампони, избих си ги на преса сложих и така. 2-та големи тампона на носача с амортисиора ми бяха зле, тях не ги намерих в моргата и ги купих за по 10 лв. Цялата работа ми излезе 300 лв, работата си беше от мен. Сега колата не е тая, вози като мерцедес :)
Тампоните които ми бяха зле - взех си от моргата прецакани носачи с читави тампони, избих си ги на преса сложих и така. 2-та големи тампона на носача с амортисиора ми бяха зле, тях не ги намерих в моргата и ги купих за по 10 лв. Цялата работа ми излезе 300 лв, работата си беше от мен. Сега колата не е тая, вози като мерцедес :)
-
- VW експерт
- Мнения: 13401
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Доста хора ходят при човека в Криводол.До сега не съм чул някой да се оплаква от работата му.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Товa с тея резби мaлко опaсно ми звучи,при положение че имa също зa 280лв комплект носaчи пaк с 1годинa гaрaнция.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Zdravko Zankov написа:Доста хора ходят при човека в Криводол.До сега не съм чул някой да се оплаква от работата му.
Дайте някакви данни за този човек от Криводол....име...телефон...

За да дадеш една година гаранция на тези носачи и да ги караш по пътищата на северозападна България си е живо предизвикателство. Тука е като в женска баня....дупка до дупка.

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 02 яну 2012 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Мда така е за гаранцията, особено като в момента тук в Монтана е разкопан целия град и така ще бъде още 2 години.Човека от Криводол е бай Марин и телефона му е 0889503484, а за резбата на шарнирите - майстора по принцип ги прави с капсоловка както са си оригинално само този с амортисиора го прави с резба, аз лично исках да ми ги направи всички с резба, а тая резба дори и да приемем че изпусне и се отвори отзад шарнира това не означава че ще се отрепеш, просто ще ти се разтропа предницата, но според мен лично няма как да стане това. Не карам никой да кара като мен :)
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
качи някоя снимка да ги видим .
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Нищо против нямам рециклирането и не искам темета да изглежда като заяждане или като хранене към някого. Изключително опасно е да се рециклира основния носач (на който се хваща амортисьора) и другия долен, защото те са най-натоварената точка от това окачване.Точно заради това евала на човека,който е казал,че тях не може да направи. Става дума за шарнирите им, не за тампоните. Причината е, че рециклирането представлява срязване на алуминия, смяна на втулката и шарнирния болт вътре (или само на втулката) и заваряване обратно на отрязаната капачка.Поне масовата технология е такава в момента. Проблема е точно в това - после се цепят и чупят. Рядко се случва, ама се случва.
И картинката започва да изглежда така (на този Пасат му е друг проблема, ама снимката е показателна за резултата при счупването на някой от носачите) :

Евтините предници съм ги виждал във всякакви потрошени варианти за никакви километри, ама никой няма смелостта да седне и да напише отзивите си за това, което си е купил и си е сложил....понеже повечето не изкарват и 6 месеца (рекорда ми от онзи ден беше ходова част на 2 месеца с 3 заминали носача...човека си я поръча от Англия за около 300-400лв комплекта с доставката от там). Толкова ли е сложно някой да седне и да напише " купих си евтина предница и тя се скапа = прее*ах се" и да каже каква марка е,откъде я е купил и при какви гаранционни условия и т.н., поне другите ще знаят, да не го правят или поне ще се знае един път завинаги кои от евтините стават за нещо и колко горе-долу изкарват и кои не стават. Има анкети по форума от сорта на "бъркате ли си в носа рано сутрин" ,а никой от собствениците на Б5 или В5.5 не седна да направи една обща и популярна тема,която да бъде закачена най-горе като важна за тези хора и вътре да има информация за всичките марки предници и на кой колко му е изкарала, на кой са му признали гаранцията и на кой не са и т.н. , за да има една обща информация на едно място и да се знае кое става и кое не става...а такива откъслячни теми се появяват всеки ден и не са с особен резултат, понеже прерастват в мерене на ония ни работи с извинение :) .Същото е и за рециклирането - седнете и напишете кой и къде рециклира, от кой сте доволни и от кой не сте, кой каква гаранция дава, стиснете ръката на човека, който не рециклира основните носачи и си признава, че не може и че е опасно и т.н. и не иска да ви убие за 30лв или колкото там взимат за рециклиране на такъв носач.
Оптимален вариант за мен е нови долни носачи Lemfoerder и евентуално рециклиране на горните + нови кормилни накрйаници...проблема обаче е, че не е много смислено, защото 4-те долни носача струват 800лв общо, а кормилните накрайници са още около 120лв к-т двата и то горе-долу идва на цената на цял комплект с всички части +- 200-300лв. Само че си представете експоната от снимката примерно със скорост 90 или 140км/ч по магистралата и какъв ще е резултата при счупването на носача...е, питам аз - вие 1000 или 1500лв ли струвате, та си правите експерименти с вашия живот и живота на хората, които возите? (за справка - само единия ви бъбрек струва 15 000 USD
).
Съгласен съм, че не е оправдано да се дават 1000лв за предница на кола, която струва 4000лв, ама това се мисли преди колата да се купи и тогава се пита и се чете информация какви предници се предлагат и какви са решенията за нея след като се разбие. Само че масово, когато някой хареса Б5 или 5.5 и му кажеш, че предницата така и така, той отговаря "е да ама в нет-а се продават предници за по 300-400лв и всички са доволни от тях" и после си сърбат попарата, понеже няма една обща информация и хората се заблуждават,че тея предници са добро решение,което ще ги вози поне година и половина-две..а не всички от евтините предници са такива. На нас по сервизите ни е все едно дали слагаме предница за 1000лв или за 300лв - труда за смяна е един и същи и се прави по един и същи начин...даже ни е по-изгодно да си носите евтините предници и да ги сменяте през половин година...ама все по-често чувам "аз си купих евтина предница за 400лв и сега нямам пари за още една,ще си я карам тропаща,докато събера пари"...да ама вместо да я зарежете пред блока, докато съберете пари и я направите, вие си я търкаляте дрънкаща всеки ден и не е ясно дали носача ще дочака да съберете пари или 3 завоя по-надолу ще се строши на две (понеже е долно менте някакво си или рециклиран от бай някой си, който идея си няма на коя ракия е бил, когато го е ремонтирал) и ще пометете някоя спирка, пълна с хора...ама типично по нашенски, всеки казва "а, то на мен точно няма да се случи"
Това ми е последното излияние на тема алуминиева предница, вече за нея съм написал абсолютно всичко, което мога да се сетя и което е изцяло във ваша полза. Не го разбирайте като заяждане, както казах, на мен ми е по-изгодно да слагам евтините ходови части, ама е опасно за вас и за хората около вас, освен, че не ви е рентабилно. Целта на форума, ако не греша, е взаимопомощ с техническа информация и конкретни наблюдения - това се опитвам да направя и аз за вас.
Весели празници!

И картинката започва да изглежда така (на този Пасат му е друг проблема, ама снимката е показателна за резултата при счупването на някой от носачите) :

Евтините предници съм ги виждал във всякакви потрошени варианти за никакви километри, ама никой няма смелостта да седне и да напише отзивите си за това, което си е купил и си е сложил....понеже повечето не изкарват и 6 месеца (рекорда ми от онзи ден беше ходова част на 2 месеца с 3 заминали носача...човека си я поръча от Англия за около 300-400лв комплекта с доставката от там). Толкова ли е сложно някой да седне и да напише " купих си евтина предница и тя се скапа = прее*ах се" и да каже каква марка е,откъде я е купил и при какви гаранционни условия и т.н., поне другите ще знаят, да не го правят или поне ще се знае един път завинаги кои от евтините стават за нещо и колко горе-долу изкарват и кои не стават. Има анкети по форума от сорта на "бъркате ли си в носа рано сутрин" ,а никой от собствениците на Б5 или В5.5 не седна да направи една обща и популярна тема,която да бъде закачена най-горе като важна за тези хора и вътре да има информация за всичките марки предници и на кой колко му е изкарала, на кой са му признали гаранцията и на кой не са и т.н. , за да има една обща информация на едно място и да се знае кое става и кое не става...а такива откъслячни теми се появяват всеки ден и не са с особен резултат, понеже прерастват в мерене на ония ни работи с извинение :) .Същото е и за рециклирането - седнете и напишете кой и къде рециклира, от кой сте доволни и от кой не сте, кой каква гаранция дава, стиснете ръката на човека, който не рециклира основните носачи и си признава, че не може и че е опасно и т.н. и не иска да ви убие за 30лв или колкото там взимат за рециклиране на такъв носач.
Оптимален вариант за мен е нови долни носачи Lemfoerder и евентуално рециклиране на горните + нови кормилни накрйаници...проблема обаче е, че не е много смислено, защото 4-те долни носача струват 800лв общо, а кормилните накрайници са още около 120лв к-т двата и то горе-долу идва на цената на цял комплект с всички части +- 200-300лв. Само че си представете експоната от снимката примерно със скорост 90 или 140км/ч по магистралата и какъв ще е резултата при счупването на носача...е, питам аз - вие 1000 или 1500лв ли струвате, та си правите експерименти с вашия живот и живота на хората, които возите? (за справка - само единия ви бъбрек струва 15 000 USD

Съгласен съм, че не е оправдано да се дават 1000лв за предница на кола, която струва 4000лв, ама това се мисли преди колата да се купи и тогава се пита и се чете информация какви предници се предлагат и какви са решенията за нея след като се разбие. Само че масово, когато някой хареса Б5 или 5.5 и му кажеш, че предницата така и така, той отговаря "е да ама в нет-а се продават предници за по 300-400лв и всички са доволни от тях" и после си сърбат попарата, понеже няма една обща информация и хората се заблуждават,че тея предници са добро решение,което ще ги вози поне година и половина-две..а не всички от евтините предници са такива. На нас по сервизите ни е все едно дали слагаме предница за 1000лв или за 300лв - труда за смяна е един и същи и се прави по един и същи начин...даже ни е по-изгодно да си носите евтините предници и да ги сменяте през половин година...ама все по-често чувам "аз си купих евтина предница за 400лв и сега нямам пари за още една,ще си я карам тропаща,докато събера пари"...да ама вместо да я зарежете пред блока, докато съберете пари и я направите, вие си я търкаляте дрънкаща всеки ден и не е ясно дали носача ще дочака да съберете пари или 3 завоя по-надолу ще се строши на две (понеже е долно менте някакво си или рециклиран от бай някой си, който идея си няма на коя ракия е бил, когато го е ремонтирал) и ще пометете някоя спирка, пълна с хора...ама типично по нашенски, всеки казва "а, то на мен точно няма да се случи"

Това ми е последното излияние на тема алуминиева предница, вече за нея съм написал абсолютно всичко, което мога да се сетя и което е изцяло във ваша полза. Не го разбирайте като заяждане, както казах, на мен ми е по-изгодно да слагам евтините ходови части, ама е опасно за вас и за хората около вас, освен, че не ви е рентабилно. Целта на форума, ако не греша, е взаимопомощ с техническа информация и конкретни наблюдения - това се опитвам да направя и аз за вас.
Весели празници!

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи
Някой колега спомена,че носача след рециклиране не му се мърдал шарнира,докато на Мейлето се мърдало.....ем не си мисли,че като е гипс е добре и си върши работа :) Точно че трябва да мърда,но в определени граници,а колегата над мен е болезнено прав.Всеки с брада трябва да има и гребенче ! Mоята теза,че 50% от сънародниците ни си надценят възможностите е болезнено вярна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта