1. горния болт, който държи двата носача към шенкела. Имаше клипче в youtube как един пич избива такъв болт с къртач Bosch,защото с чук въобще и не иска да чуе да мръдне (причината е,че болта е към 12см дълъг и спича жестоко
). С този болт може да се бориш 2 минути, ако се развие лесно (т.е. ако предницата е правена) или да прекараш часове в борба с него и накрая да стигнеш до сваляне на целия шенкел,рязане на болта на филийки и избиване парче по парче на преса (последния път на около 12 тона тръгна да излиза въобще).В уравнението може да трябва да се добави и оксижен и други гадни работи
2. кормилния накрайник - там колегите са описали какво се случва и наистина ако и там нещата не се развиват,става сложно - трябва да откачиш външния накрайник заедно с вътрешния от рейката и да се бориш с него навън - менгеме + отново оксижен + голям водопроводен или раздвижен ключ и други садистични инструменти.
Та съветът ми накратко е - пробвай се и ако видиш,че имаш ядове с едното от двете направления, оправи си останалите работи, а после за тези отиди до някой сервиз. WD-то въобще няма да ти помогне и за двете неща,защото трябва да ги киснеш поне по 2 седмици (големия болт е към 10см и с пръскане отвън, нищо не правиш :) ).

.....но майко мила 
:

