Пасат В4 не загрява достатъчно!!!
Plarol написа:Ааа , колега при това положение щом парното ти е студено не ти е в ред термостата.При мен парното си е на 6 , а и двигателя загрява бързо сутрин.
Термостата си е наред защото като закове извън градско на 82-83гр. и не мърда!!! Явно отваря на по-ниска температура.Така че сега остава да избера марката на термостата?!?!?!
- Plarol
- Мнения: 298
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko
Re: Пасат В4 не загрява достатъчно!!!
Stani 70 написа: а и парното е студено на извънградско.
От това направих извод , колега
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Stani 70, явно твоят термостат не затваря напълно. Аз ти препоръчвам WAHLER-Germany, предполагам си видял написаното тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0
В момента съм с такъв и при нормално движение(без задръствания) стрелката на температурата на охл. течност заспива на 92-93 градуса. Струва 17 лв, купих го преди две седмици.

В момента съм с такъв и при нормално движение(без задръствания) стрелката на температурата на охл. течност заспива на 92-93 градуса. Струва 17 лв, купих го преди две седмици.

- BEKI
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Без канал си е голяма мъка, не че не става.
Принципно термостата ако е здрав трябва да поддържа постоянна температура 82 ли, 87 ли ... за колкото градуса. Градското може да е малко по-"топло".
Аз си имах следните проблеми:
Пасат Б3 1.8 моно - извънградско студен, градско топъл. Смених му термостата - същата работа. Пак го смених, този път с термостат по мой избор, не на клиента и нещата се оправиха.
Пасат Б4 1.9 ТДИ 90коня 1Z двигател. И той така менеше температурата. Отварям го с идеята, че термостата ще е отворен и остана изненадан - той беше затворен и държеше антифриза на блока без да пусне капчица. Смених го с BEHR и нещата си дойдоха на мястото.
На Пасат 1.9ТД 75 коня AAZ двигател положението е същото.
Предполагам че им става нещо на термостатите и си изменят характеристиките - започват да отварят по-рано, а не че не затварят.
В интерес на истината не съм ги "варил", за да видя какво става, но е факт че е често срещано явление.
Това е моя опит.
Принципно термостата ако е здрав трябва да поддържа постоянна температура 82 ли, 87 ли ... за колкото градуса. Градското може да е малко по-"топло".
Аз си имах следните проблеми:
Пасат Б3 1.8 моно - извънградско студен, градско топъл. Смених му термостата - същата работа. Пак го смених, този път с термостат по мой избор, не на клиента и нещата се оправиха.
Пасат Б4 1.9 ТДИ 90коня 1Z двигател. И той така менеше температурата. Отварям го с идеята, че термостата ще е отворен и остана изненадан - той беше затворен и държеше антифриза на блока без да пусне капчица. Смених го с BEHR и нещата си дойдоха на мястото.
На Пасат 1.9ТД 75 коня AAZ двигател положението е същото.
Предполагам че им става нещо на термостатите и си изменят характеристиките - започват да отварят по-рано, а не че не затварят.
В интерес на истината не съм ги "варил", за да видя какво става, но е факт че е често срещано явление.
Това е моя опит.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
BEKI написа:Предполагам че им става нещо на термостатите и си изменят характеристиките - започват да отварят по-рано, а не че не затварят.
В интерес на истината не съм ги "варил", за да видя какво става, но е факт че е често срещано явление.
Това е моя опит.
Напълно съгласен с BEKI. От опита ми с моя Пассат.
BEHR от Ауто+. 6 месеца перфектен- след това отваря на 70*С.
Ама ги държи перфектно!

Явно омеква термичната пружинка вътре.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
BEKI написа:Без канал си е голяма мъка, не че не става.
....
Пасат Б4 1.9 ТДИ 90коня 1Z двигател. И той така менеше температурата. Отварям го с идеята, че термостата ще е отворен и остана изненадан - той беше затворен и държеше антифриза на блока без да пусне капчица. Смених го с BEHR и нещата си дойдоха на мястото....
Предполагам че им става нещо на термостатите и си изменят характеристиките - започват да отварят по-рано, а не че не затварят.
В интерес на истината не съм ги "варил", за да видя какво става, но е факт че е често срещано явление.
Това е моя опит.
Аз пък го варих -започваше да отваря още от 50-60градуса, а пък си беше оригинален Беер с инициалите на ФВ.
- kiko26
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
термостат
С wahler карам от година и половина пасат Б4 1.6/101 коня и стрелката не мърда без значение дали е в града или извън или пък зима или лято.Като го купих пасата темперетурата постоянно се мене6е,а сега си е все много малко преди 90 градуса.Термустата струва 17 лева.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта