Преди няколко години на служебната Шкода, не само че откачах акумулатора но веднъж го направих докато колата работеше на място

По това време карах голф 3 и си мислех ,че всички дизели са еднакви

И да ви кажа ли какво стана..... колата угасна мигновенно с махането на клемата и след това.......... ами запалих си я без никакви грижи. Отделно преди това на дисплея ми се появяваха разни кракицили, който много ме дразнеха и след като колата престоя една нощ без акумулатор, дисплея се оправи ( нямам идея дали това е помогнало ) Та приказките, колко е лошо да се сваля акумулатор са силно преувеличени, не казвам че са полезни. Само да добавя, че става дума за Октавия със 2,0тди мотор и ДСГ кутия, кола която е различна НО и не съвсем далечна от Пасат 6