


Пасат Б5.5 2004 ЕСП светва на 60 км и над 60 км
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Значи не е това, което предполагах. Нищо, продължаваме да разсъждаваме. Ако се сетя нещо друго ще пиша. Апропо, зачисти клемите на акумулатора от окиси и други мизерии и ги стегни хубаво. Да не би да има хлабава връзка. Помисли и за бутон на ЕСП, както е предположил колега по-горе.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
- Автомобил: passat-b3
- Двигател: 1-8mono
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
А колеги колата където придъпваше се оказа че педала на гата упираше в кичето по добре вече връви при светла лампа но
пак се замисля за окло 3 секунди.
пак се замисля за окло 3 секунди.

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
- Автомобил: passat-b3
- Двигател: 1-8mono
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
това са грешките в модула двигателя
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - -
знам каквоса но дали есп то има нещо общо с тях.Благодаря колеги за мненията кои то давате.
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - -
знам каквоса но дали есп то има нещо общо с тях.Благодаря колеги за мненията кои то давате.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Колега, ти много сериозно сам си противоречиш или умишлено ни заблуждаваш
.
В по-горните си мнения няколко пъти каза, че няма записани грешки нито в ABS / ESP , нито в моторния компютър :
Как така от раз сега се оказа, че има записани грешки и то едната е напълно логично да ти е*ава работата на ESP ?
Това е стоп-машинката на педала на спирачката. Моторния компютър и ABS/ESP следят положението на педала за да знаят кога си натиснал педала. Същата грешка 99% е записана и в ESP. В случая трябва да се смени (най-добре с нова оригинална).


В по-горните си мнения няколко пъти каза, че няма записани грешки нито в ABS / ESP , нито в моторния компютър :
Колеги лентовия кабел е калибриран показва 0.0 на ваг кома също така направих 3 диагностики със запален ДВГ когато лампата свети и в модула не показва грешки както и на двигателя модула няма грешки
Как така от раз сега се оказа, че има записани грешки и то едната е напълно логично да ти е*ава работата на ESP ?
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - -
Това е стоп-машинката на педала на спирачката. Моторния компютър и ABS/ESP следят положението на педала за да знаят кога си натиснал педала. Същата грешка 99% е записана и в ESP. В случая трябва да се смени (най-добре с нова оригинална).

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
- Автомобил: passat-b3
- Двигател: 1-8mono
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Колега благодаря за отговора.Но машинка е нова бях взел преди полови година 2 стоп машинки за колата не съ ментета едната машинка струва 40 лв как то и другата.И днес на обят я смених фабрична от колата и поставих една от 2 те кои съм купил.Кактоя сложих регулирах я да хваща кокто натиснеш педала да свети.Но пак същото става като карам на 60 и над 60 км пак света.Поставих и 2 тората машинка и пак същото стана бях и нея регулирал а машинките са чисто нови
.Ще я погледна отново.


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Изчисти грешките и виж дали след това ги записва пак същите. Ако пак записва грешка за машинката - търсиш проблем с нея или кабелите до нея. Контролера няма да те излъже къде му е проблема :)
Просто изчисти грешките, защото Бог знае от кога седят там... След като ги изчистиш и видиш, че няма никакви, караш, светва и четеш пак. Ако пак дава машинка - копаеш в тази посока. Ако не дава грешка, нямам никакви идеи повече, ама много рядко в съвременните автомобили светва лампа за проблем в някоя система, без да се запише някаква грешка за него. Даже онзи ден си играх с кола на 2 години и менюто за диагностика на данните в реално време има толкова екстри и параметри, че направо да припаднеш от кеф
.

Просто изчисти грешките, защото Бог знае от кога седят там... След като ги изчистиш и видиш, че няма никакви, караш, светва и четеш пак. Ако пак дава машинка - копаеш в тази посока. Ако не дава грешка, нямам никакви идеи повече, ама много рядко в съвременните автомобили светва лампа за проблем в някоя система, без да се запише някаква грешка за него. Даже онзи ден си играх с кола на 2 години и менюто за диагностика на данните в реално време има толкова екстри и параметри, че направо да припаднеш от кеф


-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
- Автомобил: passat-b3
- Двигател: 1-8mono
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Благодаря ще опитам пак утре да я погледна стоп машинката.Много вече ме притеснява ЕСП то дано да е от нея.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
- Автомобил: passat-b3
- Двигател: 1-8mono
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
колеги можели още нещо да се сетите от какви други места да показва та зи лампа защото машинката и 1 вата и втората са чиистонови и са здрави.Благодаряви всепак.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
- Автомобил: passat-b3
- Двигател: 1-8mono
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Колеги направих както ми каза колегата zfa159 смених машинката и сложих нова но пак светна лампата пак пуснох вак ком и в место една грешка имаше две етоги гришките кои изписа едната е стоп машинката а другата незнам.Ето ги грешките колеги 2 Faults Found:
00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent
Това е от модула АБС/ЕСП то можетели да претположите второто защо се появи.Благодаряви приятен ден колеги
00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent
Това е от модула АБС/ЕСП то можетели да претположите второто защо се появи.Благодаряви приятен ден колеги

- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Колега,аз имах подобен случай,но при мен светеха ABS и ESP заедно,,но при мен беше от нова сп.помпа,,и като върнах старата се оправи.
Лампите светеха само на топъл мотор,след рязка газ до 30/40 км./ч.
Лампите светеха само на топъл мотор,след рязка газ до 30/40 км./ч.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Ако си сложил нова рбаотеща машинка и си изчистил грешките след това, няма причина да я има първата грешка, освен ако нямаш проблем по инсталацията за машинката.
Втората е за захранването на модула. Ако имаш проблем с него, а не е в следствие от разкачане на акумулатора, щеше да ти светне и ABS и ESP, защото захранването на модула е общо и таблото ти щеше да изпищи заедно със светването на двете лампи за ABS и за ESP.

Втората е за захранването на модула. Ако имаш проблем с него, а не е в следствие от разкачане на акумулатора, щеше да ти светне и ABS и ESP, защото захранването на модула е общо и таблото ти щеше да изпищи заедно със светването на двете лампи за ABS и за ESP.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
Според мен колегата нещо не се спрвя добре с VCDS и функциите му, защото първоначално при 3-4 четения, нямаше грешки и в двата модула, после се оказа, че има в единия, малко след това се оказа, че има и в другия, сега пък старите си седят, а има и нови.... нещо не е правилно в цялата работа. Или получаваме информацията на порции или колегата не ползва правилно софтуера.
Идеята още от начало беше точно такава - да се прочете, да се видят грешките, да се изтрият, да се види, че ги няма със сигурност, после колата да се покара, да направи проблема и да се прочете на момента отново. Да ама като гледам развитието на темата, нещо не се случват така нещата...

Идеята още от начало беше точно такава - да се прочете, да се видят грешките, да се изтрият, да се види, че ги няма със сигурност, после колата да се покара, да направи проблема и да се прочете на момента отново. Да ама като гледам развитието на темата, нещо не се случват така нещата...

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
passattdi1 написа:...00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent
Това е от модула АБС/ЕСП
Предполагам, че тук е ключа от бараката. Пак е свързано с ниско напрежение, но какво точно означава грешката не знам. Ще прочета и ще видим.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
00532 - Supply Voltage B+
00532 - Supply Voltage B+: Signal too Low
Possible Causes
## Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
## Power Supply (Battery/Generator) faulty
Possible Solutions
## Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
## Check Power Supply (Battery/Generator)
Special Notes
## When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
## When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
## Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.
## Common with 16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low stored in other control modules.
Това излиза от Ross Tech Wiki category fault codes.
00532 - Supply Voltage B+: Signal too Low
Possible Causes
## Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
## Power Supply (Battery/Generator) faulty
Possible Solutions
## Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
## Check Power Supply (Battery/Generator)
Special Notes
## When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
## When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
## Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.
## Common with 16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low stored in other control modules.
Това излиза от Ross Tech Wiki category fault codes.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
- Автомобил: passat-b3
- Двигател: 1-8mono
Re: ЕСП светва на 60 км и над 60 км
zfa159 Колега направил съм всичко което си ми казал ни то ви лъжа казвам всичко което се е случило след това което си обяснил така говориш се едно нищо не съм направил вчера цял ден от сутринта до вечерта бях я разглобил и по твои то описание съм работил.Като изтрия грешките и след това пак я карах пак същото изписва
00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent
колеги утре ще ви пусна цялата диагностика да я видите защо то май не ми вярва колегата zfa159.
благодарен съм му че ми обръща внимание и то много.
00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent
колеги утре ще ви пусна цялата диагностика да я видите защо то май не ми вярва колегата zfa159.
благодарен съм му че ми обръща внимание и то много.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта