Работата става, ала сам да си го правиш, ако можеш. Никой няма да си губи времето с подобни главоболни занимания.
Ти няма да можеш...



пасат б3 9а АГУ
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: АГУ на пасат б3 9а
Авторът чертае нова епоха в газовите - хем да е с дюзи, хем да е обикновено газово... Май не е много наясно какво точно иска от колата си. Единственото, което е ясно, че колата ще върви само на газ.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ на пасат б3 9а
Първо мога да му предложа да си купи един учебник по ДВГ и да научи принципа на работа на карбураторен двигател,на такъв с механична инжекция,с ел.инжекция и т.н.
Едва тогава ще му стане ясно кое,как управлява коя дюза кога да впръска горивото и дали ще стане това което е замислил.
Сега ще каже,аз ги питах ония от форума и те веднага ми наскачаха
Понякога когато питаш,трябва и да се вслушваш какво ти отговарят.Не става с рогата на пред
Едва тогава ще му стане ясно кое,как управлява коя дюза кога да впръска горивото и дали ще стане това което е замислил.
Сега ще каже,аз ги питах ония от форума и те веднага ми наскачаха

Понякога когато питаш,трябва и да се вслушваш какво ти отговарят.Не става с рогата на пред

Re: пасат б3 9а АГУ
Вижте сега, искам да му сложа обикновенно газово, но ме е страх от гърмежите в колектора. Да не се разфъля леша, филтъри дебитомер и пр. Като цяло по ел. Системата съм сменил кабели, свещи, капачка и палец. Не искам да има гърмежи с обикновенно газово, че ще возя децата и жена и искам да не се притесняват, защото са против монтирането на агу.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: пасат б3 9а АГУ
Гърмежите са следствие на лоша горивна смес, неподходящо предварение, неизправна запалителна система. Като може да произтичат от едното или комбинация от две или три. Може да има и други, но за тези се сещам в момента. В твоя вариант предварението е от ЕКУ, което е нагласено за работа на бензин. Не мисля, че всеки нормален газаджия би ти дал гаранция, че няма да гръмне.
Re: пасат б3 9а АГУ
Ето заради това мнение пуснах тази тема
Титла: Re: От м.инжекция към карбуратор
Публикувано от: kunev в Ноември 24, 2015, 10:43:30
Помисли си за газов инжекцион.
Това е може би най-безболезнения за финансите вариант.
Преди почти 15 години "изкормих" инжекционната система на колата която тогава карах /БМВ с мотор М10В18/ и "лепнах" един газов инжекцион /от първите/ Колата все още се кара и не прави никакви проблеми. Зимата пали "на четвърт" колкото и да е студено. Само че там подходих по радикално и монтирах инжекторите на мястото на дюзите, както и промених малко и газоразпределението, и искроподаването за да не "бумка" Имай предвид че това е много шантав мотор, защото почти цялата горивна система е с главата надолу - буквално.
Сега ако карах "бензинка" която да ми върти кушии, пак така бих подходил. Плюс това инжекционите са вече много по-евтини, а и вече по лесно се намират и качествени услуги за металообработката. /има много работа по колектора и се прави ново зъбно колело на разпределителния вал защото корекцията идва в "междузъбие" , но има и бърз вариант ако си със шпонка/
Титла: Re: От м.инжекция към карбуратор
Публикувано от: kunev в Ноември 24, 2015, 10:43:30
Помисли си за газов инжекцион.
Това е може би най-безболезнения за финансите вариант.
Преди почти 15 години "изкормих" инжекционната система на колата която тогава карах /БМВ с мотор М10В18/ и "лепнах" един газов инжекцион /от първите/ Колата все още се кара и не прави никакви проблеми. Зимата пали "на четвърт" колкото и да е студено. Само че там подходих по радикално и монтирах инжекторите на мястото на дюзите, както и промених малко и газоразпределението, и искроподаването за да не "бумка" Имай предвид че това е много шантав мотор, защото почти цялата горивна система е с главата надолу - буквално.
Сега ако карах "бензинка" която да ми върти кушии, пак така бих подходил. Плюс това инжекционите са вече много по-евтини, а и вече по лесно се намират и качествени услуги за металообработката. /има много работа по колектора и се прави ново зъбно колело на разпределителния вал защото корекцията идва в "междузъбие" , но има и бърз вариант ако си със шпонка/
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 9а АГУ
Ето едно полезно четиво за автора: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1 ... 0%B5%D1%80
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: пасат б3 9а АГУ
Не разбираш, защото се отнася за теб.
Re: пасат б3 9а АГУ
Дали тази критика към мен е като в филма "Красив ум" и аз да съм лудия и да отричам.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 9а АГУ
Вярвам, че не си луд. 

Re: пасат б3 9а АГУ
Някой беше питал как ще се управляват дюзите ето тука има малко информация:
Оборотите при тези автомобили се измерват директно от датчика на Хол, който подава сигнал синхронно с искрата (брой сигнали = брой искри). При липса на такъв датчик, сигналът за обороти се снема директно от клемата с импулс на запалителната бобина. Газовият компютър изработва виртуални бензинови времена в зависимост от натоварването на двигателя (вакуумът в смукателния колектор) и по този начин контролерът може да се използва в пълната си функционалност.
Режимът за механична инжекция е приложим и с двата нови модела газови инжекциони - BLUE TRONIC 4.4LC и BLUE TRONIC 4.6.
BLUE TRONIC 4-то поколение
Оборотите при тези автомобили се измерват директно от датчика на Хол, който подава сигнал синхронно с искрата (брой сигнали = брой искри). При липса на такъв датчик, сигналът за обороти се снема директно от клемата с импулс на запалителната бобина. Газовият компютър изработва виртуални бензинови времена в зависимост от натоварването на двигателя (вакуумът в смукателния колектор) и по този начин контролерът може да се използва в пълната си функционалност.
Режимът за механична инжекция е приложим и с двата нови модела газови инжекциони - BLUE TRONIC 4.4LC и BLUE TRONIC 4.6.
BLUE TRONIC 4-то поколение
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: пасат б3 9а АГУ
Ами купуваш,монтираш и се возиш на 80 ст.литъра
След като си намерил достатъчно информация за поставянето на газ на механична инжекция,защо не я слагаш?

След като си намерил достатъчно информация за поставянето на газ на механична инжекция,защо не я слагаш?
Re: пасат б3 9а АГУ
Здравейте отново питах няколко сервиза за монтиране на газова уредба на колата ми и се отказаха казаха ми че има газови уредби за механична инжекция те били някакви polski но няма ли голям стаж с тях и не искаха да ми монтират чудя се няколко дни какво да правя чудя се да е направя само на газ и да махна инжекцията на кой ще ми каже как ще стане работата като пиша с гласово въвеждане и не е поставило точки запетайки и препинателни знаци за което се извинявам
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: пасат б3 9а АГУ
Сервизите с това си изкарват хляба.Никой няма да се заеме със задача,която няма решение!
От толкова писане в темата не разбра ли,че няма да стане това дето го мислиш?
От толкова писане в темата не разбра ли,че няма да стане това дето го мислиш?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта