пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот quattro^^ » Пон 16 сеп 2019 21:22


То няма 1.8т аеб-бо подобно без проблеми с палене топла/студена. Фейсовите са по-лесни за диагностика. Аз имам на топла кола седи ли повечко от 10ина мин понякога върти бая докато запали и особено като топло времето ама освен с околната температура друга зависимост не виждам за 2г. При мен остава само бензиновата помпа да замеря тея седмици. При мен не е адаптации грешки или датчици, дюзи и въздуси всичко е проверено само помпата остава да мерна.




Потребителски аватар
GeorgiDonchev
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 17 юли 2016 11:36
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот GeorgiDonchev » Нед 13 окт 2019 8:24


Моята е 1.8 и имам същия проблем от над 2 год.водих я къде ли не , временно се оправи за месец и после пак така.Миналата есен ходих до Турция и сложих бензин от там.Колата стана като часовник пали от раз.цяла зима изкарах така.Свърши турския бензин и на второто или третото зареждане от тука проблема пак се появи


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот jagler » Чет 17 окт 2019 19:31


И моя проблем още не съм го решил,какво ли не смених...!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот jagler » Вто 22 окт 2019 18:50


Сега тези дни смених буталцата и пружинките на газовите инжектори,въпреки че ремонтния комплект е за тази рейка /бляк боди райл/ имах малко несъответствия,тъй като на едното буталце отвора където влиза пружинката беше малко по-дълбок с 2мм. и се наложи да режа от старата пружинка началото за да напасна липсващите мм в повече.Забелязах че новите пружинки естествено са по-твърди от старите като се има предвид износването с годините работа към 8г. на самата уредба и на рейката.Както и да е сега няколко сутрини паля без проблем,ще видя за напред как ще е...!Явно като са омекнали пружинките може би са изпускали газ при по-голям престой в цилиндрите и когато запаля се смесва с бензина и се бърка сместа и се дави.Държа да отбележа,че също върнах стария оригинален регулатор за налягането на бензиновата рейка на него пише 4 бара,докато на новия нищо не пишеше и не се знае дали поддържа 4 бара или по-малко и това пак да оказва влияние на първоначалното запалване и работата на бензиновите инжектори.Когато дадеш на контакт бензиновата помпа нагнетява и той поддържа 4 бара налягане в рейката,ако е по-малко ще е проблем за запалването...че така,ще видим след няколко сутрини как ще е работата!


br1lata88
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот br1lata88 » Вто 22 окт 2019 19:50


Проблемите са изцияло от газовата уредба.Играх я и аз тази песен. Моята я взех без газова. Два месеца карах на бг бензин и никакъв проблем (чат бръм). Монтират ми газовата и на втория ден сутринта пали на три цилиндара. Компютрите са адаптивни и се приспособяват към работата на газ. Ако на празен ход отива повече газ , компа намалиява инжикторните времена за да не се дави . В последствие при палене сутрин пуска по малко бензин защото помни че вчера се е давила. На никои не му се дават 20лв за бензин да я покара два дена на бензин за да разберат каде е проблема, а купуват регулатори , сонди, бензинови помпи като че ри са по евтини.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот quattro^^ » Вто 22 окт 2019 21:17


За сутрешно палене си прав, аз примерно при по-ниски температури нямам проблем с паленето. Моето сутрин е 10 когато ходя на работа и лятото ми ги прави тея въртели да върти повече. Но факт от септември насам като се позахлади пали екстра, ся чат пат иска повечко въртене ама по-рядко от лятото. Аз примерно правих проби лятото само на бензин никаква разлика няма и газта тамън беше свършила хем и с нулиране на тримовете. Настройката на газта е перфектна. За мен смяна на проба грешка е пари на вятъра, не е москвич има и компир има чисто механични неща за диагностика.Единствено е кофти ако не е спорадичен проблема както при мен.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13387
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 22 окт 2019 21:22


Твоя проблем я ясен, мръсни дюзи.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот quattro^^ » Вто 22 окт 2019 22:01


Не са вадих да видя как пръскат..мислих и аз че няма да стават ама пръскат си мъгла правят фуния. Помпата остава да премеря ама сигурно ще е др година сега много рядко го прави.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13387
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 22 окт 2019 22:02


Пръскат,но колко като количество?
Имам същия проблем.
След една добавка нещата значително се подобриха.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот quattro^^ » Вто 22 окт 2019 22:47


Е дебит не съм мерил и няма и да тръгна, може и да ги почистя профилактично. Днес моя човек купил доста дюзи за проекти има и такива за мойта кочина да и свалим времената на бензин с по-големи дюзи ама се въздържам за сега. Добавка аз няма да взема ако чистя свалям и с спрей за карбуратори и ще я захраня да прекъсва дюзата.


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот KBK » Вто 22 окт 2019 23:25


Никакви дюзи не са, проверети си помпите и регулаторите за наляхането!


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13387
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 23 окт 2019 5:53


А как тогава ще обясниш перфектен първи старт при Т на околната среда около 12-15°С?
Със същите помпа и регулатор?


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот KBK » Сря 23 окт 2019 6:49


Играл съм я и аз тази игра, знаеш, писал съм. Абсолютно същите симптоми, като паднеха малко температурити и палеше, след това паадат до минус 5-10 и пак не пали. Обяснението ми е че при по ниски температури - малко над нулата компа убогадява сместа за запалване и тогава някакси успява да запали. Пак ще кажа, мерете и налягане и дебит, моята си правеше налягане, но дебит не.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13387
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 23 окт 2019 9:58


Паднат ли температурите под 15°С проблем с първо палене нямам. Ако ще и -15°С да е. Хубав, енергичен старт,със стабилна обороти на празен ход. Към 1100,и плавно сваля след около 2 минути.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин

Мнениеот quattro^^ » Сря 23 окт 2019 22:02


И аз съм към на КВК мнението, остава тая помпа да проверя само.Регулатор сменях като я взех че течеше.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Spiccer и 86 госта