пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
То няма 1.8т аеб-бо подобно без проблеми с палене топла/студена. Фейсовите са по-лесни за диагностика. Аз имам на топла кола седи ли повечко от 10ина мин понякога върти бая докато запали и особено като топло времето ама освен с околната температура друга зависимост не виждам за 2г. При мен остава само бензиновата помпа да замеря тея седмици. При мен не е адаптации грешки или датчици, дюзи и въздуси всичко е проверено само помпата остава да мерна.
- GeorgiDonchev
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 17 юли 2016 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Моята е 1.8 и имам същия проблем от над 2 год.водих я къде ли не , временно се оправи за месец и после пак така.Миналата есен ходих до Турция и сложих бензин от там.Колата стана като часовник пали от раз.цяла зима изкарах така.Свърши турския бензин и на второто или третото зареждане от тука проблема пак се появи
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
И моя проблем още не съм го решил,какво ли не смених...!
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Сега тези дни смених буталцата и пружинките на газовите инжектори,въпреки че ремонтния комплект е за тази рейка /бляк боди райл/ имах малко несъответствия,тъй като на едното буталце отвора където влиза пружинката беше малко по-дълбок с 2мм. и се наложи да режа от старата пружинка началото за да напасна липсващите мм в повече.Забелязах че новите пружинки естествено са по-твърди от старите като се има предвид износването с годините работа към 8г. на самата уредба и на рейката.Както и да е сега няколко сутрини паля без проблем,ще видя за напред как ще е...!Явно като са омекнали пружинките може би са изпускали газ при по-голям престой в цилиндрите и когато запаля се смесва с бензина и се бърка сместа и се дави.Държа да отбележа,че също върнах стария оригинален регулатор за налягането на бензиновата рейка на него пише 4 бара,докато на новия нищо не пишеше и не се знае дали поддържа 4 бара или по-малко и това пак да оказва влияние на първоначалното запалване и работата на бензиновите инжектори.Когато дадеш на контакт бензиновата помпа нагнетява и той поддържа 4 бара налягане в рейката,ако е по-малко ще е проблем за запалването...че така,ще видим след няколко сутрини как ще е работата!
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Проблемите са изцияло от газовата уредба.Играх я и аз тази песен. Моята я взех без газова. Два месеца карах на бг бензин и никакъв проблем (чат бръм). Монтират ми газовата и на втория ден сутринта пали на три цилиндара. Компютрите са адаптивни и се приспособяват към работата на газ. Ако на празен ход отива повече газ , компа намалиява инжикторните времена за да не се дави . В последствие при палене сутрин пуска по малко бензин защото помни че вчера се е давила. На никои не му се дават 20лв за бензин да я покара два дена на бензин за да разберат каде е проблема, а купуват регулатори , сонди, бензинови помпи като че ри са по евтини.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
За сутрешно палене си прав, аз примерно при по-ниски температури нямам проблем с паленето. Моето сутрин е 10 когато ходя на работа и лятото ми ги прави тея въртели да върти повече. Но факт от септември насам като се позахлади пали екстра, ся чат пат иска повечко въртене ама по-рядко от лятото. Аз примерно правих проби лятото само на бензин никаква разлика няма и газта тамън беше свършила хем и с нулиране на тримовете. Настройката на газта е перфектна. За мен смяна на проба грешка е пари на вятъра, не е москвич има и компир има чисто механични неща за диагностика.Единствено е кофти ако не е спорадичен проблема както при мен.
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Твоя проблем я ясен, мръсни дюзи.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Не са вадих да видя как пръскат..мислих и аз че няма да стават ама пръскат си мъгла правят фуния. Помпата остава да премеря ама сигурно ще е др година сега много рядко го прави.
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Пръскат,но колко като количество?
Имам същия проблем.
След една добавка нещата значително се подобриха.
Имам същия проблем.
След една добавка нещата значително се подобриха.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Е дебит не съм мерил и няма и да тръгна, може и да ги почистя профилактично. Днес моя човек купил доста дюзи за проекти има и такива за мойта кочина да и свалим времената на бензин с по-големи дюзи ама се въздържам за сега. Добавка аз няма да взема ако чистя свалям и с спрей за карбуратори и ще я захраня да прекъсва дюзата.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Никакви дюзи не са, проверети си помпите и регулаторите за наляхането!
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
А как тогава ще обясниш перфектен първи старт при Т на околната среда около 12-15°С?
Със същите помпа и регулатор?
Със същите помпа и регулатор?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Играл съм я и аз тази игра, знаеш, писал съм. Абсолютно същите симптоми, като паднеха малко температурити и палеше, след това паадат до минус 5-10 и пак не пали. Обяснението ми е че при по ниски температури - малко над нулата компа убогадява сместа за запалване и тогава някакси успява да запали. Пак ще кажа, мерете и налягане и дебит, моята си правеше налягане, но дебит не.
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
Паднат ли температурите под 15°С проблем с първо палене нямам. Ако ще и -15°С да е. Хубав, енергичен старт,със стабилна обороти на празен ход. Към 1100,и плавно сваля след около 2 минути.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5 1.8T AEB трудно пали сутрин
И аз съм към на КВК мнението, остава тая помпа да проверя само.Регулатор сменях като я взех че течеше.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Spiccer и 86 госта