Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора

Техническа и сервизна информация за Passat
Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Не мога да сложа дистрибутора! Пасат Б3 1990 1.8

Мнениеот Петър Петров » Съб 03 дек 2016 0:55


Бре Людмиле, бре Милчо - що не си караш Хлопела?!? Недомислица има при тебе, иначе сичко си е точно - има си белези и като ги нагласиш работи! Амааа ти май не си се сетил, нито знаеш за белезите - опитвай :mhihi сподели опита си после...




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Не мога да сложа дистрибутора! Пасат Б3 1990 1.8

Мнениеот pe6kata » Съб 03 дек 2016 9:07


ludmil написа:Започвам да се разочаровам от Пасата. Доста недомислици срещам, в сравнение с предишните ми 7 коли, които съм поддържал сам. Винаги съм смятал немското за най-добро. Спор няма, върви добре, много по-добре от стария ми Кадет, но откъм ремонти определено е зле.

Днес се наканих да сменя термостата, ала се оказва, че трябва да стане на канал, да свалям ремъци, помпи защото са го наврели на ******. А на Опела е съвсем достъпен и се сменя за 10 минути.

През лятото се наложи смяна на радиатора на отоплението на пасата и се оказа, че трябва да разглобя половината кола, докато стигна до него - една седмица ми отне.

Наложи се да свалям предната броня на пасата - ами... мъчих се 2 часа и не можах. Какво ли не опитвах. Хваната е по възможно най-абсурдният начин и за да я свалиш ти трябва специално ръководство, което така и не открих в нета. На Опела се сваля точно с два болта за 5 минути.

Предстои ми смяна на помпата на съединителя и не ми се мисли там какво ме чака...


Имал си ремонти по най-шибаните като достъп части. Да, не са от най-доизмислените определено. Факт е, че си подходил обаче и не много умно в случая.
имал съм три 1.8 и много харесвам мотора, но ми е бил неприятен за ремонти. В коша има място за още един мотор, а реално достъпа до почти всичко е труден. ами ако недай боже се наложи да сваляш колектори, без да демонтираш главата. Единственият изпипан мотор при б3, включително и по отношение на ремонтиране е... Вр6, въпреки че е доста по-голям.
Зорът е докато го научиш, ще му свикнеш.


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Не мога да сложа дистрибутора! Пасат Б3 1990 1.8

Мнениеот ludmil » Съб 03 дек 2016 12:12


Zdravko Zankov написа:То и на Опел Аскона се сменя съединителя без да сваляш кутията....

И на кадета е така - отваряш един капак и го сменяш - за половин час работа. Абе немска мисъл. На рено 14, което имах трябваше да се разглоби целия двигател за да смениш съединител...


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Не мога да сложа дистрибутора! Пасат Б3 1990 1.8

Мнениеот ludmil » Съб 03 дек 2016 13:15


Намерих го най-сетне: http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... stributor/


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора

Мнениеот ludmil » Съб 10 дек 2016 18:41


Има ли някой идея къде е точно това Изображение


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора

Мнениеот radotom » Съб 10 дек 2016 18:49


Това на картинка А е на 'камбаната' на скоростната кутия.
Имаш една пластмасова тапа, почти плътно до блока на мотора, не-повече от 1-2см.
От там виждаш маховика.
Белязките ( 0 и I ) са на маховика.
Трудно се виждат - трябва да си светиш с фенерче.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6367
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора

Мнениеот ktamen » Съб 10 дек 2016 20:03


Мунс ти е написал как да намериш ГМТ. Твърде много ми напомняш на инжектопляктора и подобно на него, вероятно ще имаш проблеми с разгадаване на белезите по маховика. И той се беше вкарал в подобен филм.
На ремъчната шайба от другата страна на двигателя също има белег за ГМТ, на мен той ми е по-удобен.
Аз като изпаднах в подобна ситуация, нагласих ГМТ на моя и на още един голф, после свалих капачката на работещия голф и поставих делкото на моя, така че палеца да е в подобна посока. Този двигател е много популярен, можеш да гледаш и от 1,6 и там е същото.


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора

Мнениеот ludmil » Вто 13 дек 2016 0:07


Много странно, но на горното колело на клапаните нямаше никакъв белег, само мацнато с боя. Реших, че това е белега. Горе-долу се получи.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 13 дек 2016 8:37


На разпределителния вал има точка, гледано от шоф калник и тая точка трябва да е бъде равна с предния борд на главата, там където ляга капака на клапаните. Това, ако няма белези О и Т на пластмасата зад колелото



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 31 госта