
Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Не мога да сложа дистрибутора! Пасат Б3 1990 1.8
Бре Людмиле, бре Милчо - що не си караш Хлопела?!? Недомислица има при тебе, иначе сичко си е точно - има си белези и като ги нагласиш работи! Амааа ти май не си се сетил, нито знаеш за белезите - опитвай
сподели опита си после...

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Не мога да сложа дистрибутора! Пасат Б3 1990 1.8
ludmil написа:Започвам да се разочаровам от Пасата. Доста недомислици срещам, в сравнение с предишните ми 7 коли, които съм поддържал сам. Винаги съм смятал немското за най-добро. Спор няма, върви добре, много по-добре от стария ми Кадет, но откъм ремонти определено е зле.
Днес се наканих да сменя термостата, ала се оказва, че трябва да стане на канал, да свалям ремъци, помпи защото са го наврели на ******. А на Опела е съвсем достъпен и се сменя за 10 минути.
През лятото се наложи смяна на радиатора на отоплението на пасата и се оказа, че трябва да разглобя половината кола, докато стигна до него - една седмица ми отне.
Наложи се да свалям предната броня на пасата - ами... мъчих се 2 часа и не можах. Какво ли не опитвах. Хваната е по възможно най-абсурдният начин и за да я свалиш ти трябва специално ръководство, което така и не открих в нета. На Опела се сваля точно с два болта за 5 минути.
Предстои ми смяна на помпата на съединителя и не ми се мисли там какво ме чака...
Имал си ремонти по най-шибаните като достъп части. Да, не са от най-доизмислените определено. Факт е, че си подходил обаче и не много умно в случая.
имал съм три 1.8 и много харесвам мотора, но ми е бил неприятен за ремонти. В коша има място за още един мотор, а реално достъпа до почти всичко е труден. ами ако недай боже се наложи да сваляш колектори, без да демонтираш главата. Единственият изпипан мотор при б3, включително и по отношение на ремонтиране е... Вр6, въпреки че е доста по-голям.
Зорът е докато го научиш, ще му свикнеш.
- ludmil
- Мнения: 255
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Не мога да сложа дистрибутора! Пасат Б3 1990 1.8
Zdravko Zankov написа:То и на Опел Аскона се сменя съединителя без да сваляш кутията....
И на кадета е така - отваряш един капак и го сменяш - за половин час работа. Абе немска мисъл. На рено 14, което имах трябваше да се разглоби целия двигател за да смениш съединител...
- ludmil
- Мнения: 255
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора
Има ли някой идея къде е точно това 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора
Това на картинка А е на 'камбаната' на скоростната кутия.
Имаш една пластмасова тапа, почти плътно до блока на мотора, не-повече от 1-2см.
От там виждаш маховика.
Белязките ( 0 и I ) са на маховика.
Трудно се виждат - трябва да си светиш с фенерче.
Имаш една пластмасова тапа, почти плътно до блока на мотора, не-повече от 1-2см.
От там виждаш маховика.
Белязките ( 0 и I ) са на маховика.
Трудно се виждат - трябва да си светиш с фенерче.
- ktamen
- Мнения: 6367
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора
Мунс ти е написал как да намериш ГМТ. Твърде много ми напомняш на инжектопляктора и подобно на него, вероятно ще имаш проблеми с разгадаване на белезите по маховика. И той се беше вкарал в подобен филм.
На ремъчната шайба от другата страна на двигателя също има белег за ГМТ, на мен той ми е по-удобен.
Аз като изпаднах в подобна ситуация, нагласих ГМТ на моя и на още един голф, после свалих капачката на работещия голф и поставих делкото на моя, така че палеца да е в подобна посока. Този двигател е много популярен, можеш да гледаш и от 1,6 и там е същото.
На ремъчната шайба от другата страна на двигателя също има белег за ГМТ, на мен той ми е по-удобен.
Аз като изпаднах в подобна ситуация, нагласих ГМТ на моя и на още един голф, после свалих капачката на работещия голф и поставих делкото на моя, така че палеца да е в подобна посока. Този двигател е много популярен, можеш да гледаш и от 1,6 и там е същото.
- ludmil
- Мнения: 255
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора
Много странно, но на горното колело на клапаните нямаше никакъв белег, само мацнато с боя. Реших, че това е белега. Горе-долу се получи.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 1990 1.8 не мога да сложа дистрибутора
На разпределителния вал има точка, гледано от шоф калник и тая точка трябва да е бъде равна с предния борд на главата, там където ляга капака на клапаните. Това, ако няма белези О и Т на пластмасата зад колелото
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 31 госта