Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Iezekil написа:добра логика.....Баси якото,тия от Фау-ве направо са гении.
A пък на VW радиото не е свързано през контакт. Аз го връзвах. Ако старите радиота имат механично копче да се гасят, то новите радиота се гасят само софтуерно. Дали супер яката мигалка със силната подсветка, дето осветява цялото купе не точи и яко ток от акумулатора, когато колата не работи?
Тогава отрязах оригиналната жица и взех плюс след контактен ключ. От същото място, от където иде плюса за вентилатора на парното. Което пък не виждам логика колата да й работи вентилатора на парното, като колата не е запалена - то няма кво да топли, нито какво да върти водата, да идва топло.
- hooligans
- Мнения: 18723
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Колегите са ти дали решение на "проблема".
Темата е изчерпана.
Темата е изчерпана.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Искам да кажа, че сивият проводник не е решение на проблема.
При премахването му започнаха аварийните светлини да ми светят само отляво. Отдясно няма никой.
При премахването му започнаха аварийните светлини да ми светят само отляво. Отдясно няма никой.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Ето снимка от друга тема,която отговаря и на въпроса за радиото,и за позицията при вкаран ключ.Цвета на кабелите може да е различен при теб.Да подчертая,че са 2 вида клеморедите и позицията за която споменаваш в поста за вентилатора на парното/позиция АСС мисля/я няма при старите модели.Това е позиция преди контакт,при която освен парното работят и чистачките.
emo-gar написа:x15 написа::)
Ето схема на клемореда ако на някой му потрябва:
П.П. по № 2 има ток само ако е монтиран на патрона (ключа натиска средната част на клемореда)
Под OFF имам в предвид с изваден ключ!Иначе на мен първата позиция на ключа нещо ми се губи?
Прекрасен отчет,само едно допълнение:на поз.1 при мен има кабел(не помня цвят)-потенциал има при "изваден ключ/ключ в поз.OFF" и се ползва за маркиране чрез леви/десни габарити.Това е функция на лоста за мигачите:например-оставен на "ляв мигач"=светят леви габарити при "паркинг".
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
При мен клеморедът е с 3 тънки букси. Едната е двойна от едната страна, а другата е единична. Няма нищо общо с изображението на снимката.
Искам да разбера как да спра "екстрата" с натиснато лостче на мигача при изваден ключ да свети?
Искам също така да помоля, ако някой има схема на електрическата инсталация на ЕВРОПЕЙСКИ пасат, да я публикува. Намирам само американски схеми, които очевидно не са същите.
Искам да разбера от къде става превключването габарити/къси при положение на контактния ключ на колата.
Искам фарове да ми светят само на контакт. Аз не виждам причина да ми светят габарити на изгасена кола.
Не желая посочените екстри - не искам при натиснато лостче на мигача при изваден ключ да свети нещо, както и не искам габаритите да ми работят при изваден ключ. Не виждам смисъл от това, само може човек да си забрави светлините.
Искам да разбера как да спра "екстрата" с натиснато лостче на мигача при изваден ключ да свети?
Искам също така да помоля, ако някой има схема на електрическата инсталация на ЕВРОПЕЙСКИ пасат, да я публикува. Намирам само американски схеми, които очевидно не са същите.
Искам да разбера от къде става превключването габарити/къси при положение на контактния ключ на колата.
Искам фарове да ми светят само на контакт. Аз не виждам причина да ми светят габарити на изгасена кола.
Не желая посочените екстри - не искам при натиснато лостче на мигача при изваден ключ да свети нещо, както и не искам габаритите да ми работят при изваден ключ. Не виждам смисъл от това, само може човек да си забрави светлините.
- Pet_rov
- Мнения: 4415
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Ако ти работи зумерът, нищо няма да забравяш.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Няма зумер при Б3.Дал съм ти снимката да се ориентираш или да мериш на твоя клеморед примерно,кога и къде/поз.1/ има + при изваден ключ,който ти е за габаритите.
При добро желание можеш и да го смениш за 5лв,като ще имаш и екстрата за радиото....
Не знам защо не помислиш,а бързаш да се вайкаш.
При добро желание можеш и да го смениш за 5лв,като ще имаш и екстрата за радиото....
Не знам защо не помислиш,а бързаш да се вайкаш.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Има ли някой схема за европейски Пасат Б3 89г? Не ми се иска да си играя да меря и проследявам всичко.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Eто нещо полезно по темата:
За ставането става ама не и директно за съжаление. Трябва да се сложат няколко кабела със специфични кабелни обувки.Слагат се отзад на бушонното табло на Букса L на 2-ро място се слага кабелче което се свързва със кабел кафяв със бяло от заводската инсталация ( има го на лявата колонка в краката на шофьора отива към плафона за осветление) отворена врата. На букса L на 3-то и 4-то място се свързват сив със червено и сив със черно (ляв и десен габарит) има ги на букса К на 2-ро и 3-то място : И последния кабел е на букса Н1 на 7-мо място и се закача на кафяв със червена лента който идва от контактният ключ.Ако нямаш кафяв със червена лента от там може да се закачиш и на черен със жълта лента тази жичка е за да не е активен зумера докато има ключ в патрона за палене колата или е на контакт. (този кабел може и да не го слагаш ако го няма зумера ше мяца и на контакт)
Това е бушонното табло отзад за да видиш коя букса къде е :idea:
За специфичните кабелни обувки отиваш във някоя морга и вземаш букса U1 или U2 от снопа със около 20см кабел за донор на кабелни обувки. Те се вадят по следният начин:
вземаш една секретна игла режеш я така че да стане като буквата U и я вкарваш отпред на буксата. Има едни правоъгълни отвори до самата кабелна обувка. След като вкараш "скобата" за вадене натискаш кабелчето със кабелната обувка КЪМ скобата за да освободят зъбчетата на кабелната обука и после я дръпваш на обратно и излиза. За монтажа на букса L само вкарваш и си щраква :
Това е успех със монтажа :да:
п.п. забравих да ти кажа зумера се слага на 9-то място за реле
Това ми отговори на ЛС колегата Знайнайнай (да иляди)когато го попитах как да си монтирам зумер.Вече 4 години се кефя на тая екстра.
За ставането става ама не и директно за съжаление. Трябва да се сложат няколко кабела със специфични кабелни обувки.Слагат се отзад на бушонното табло на Букса L на 2-ро място се слага кабелче което се свързва със кабел кафяв със бяло от заводската инсталация ( има го на лявата колонка в краката на шофьора отива към плафона за осветление) отворена врата. На букса L на 3-то и 4-то място се свързват сив със червено и сив със черно (ляв и десен габарит) има ги на букса К на 2-ро и 3-то място : И последния кабел е на букса Н1 на 7-мо място и се закача на кафяв със червена лента който идва от контактният ключ.Ако нямаш кафяв със червена лента от там може да се закачиш и на черен със жълта лента тази жичка е за да не е активен зумера докато има ключ в патрона за палене колата или е на контакт. (този кабел може и да не го слагаш ако го няма зумера ше мяца и на контакт)
Това е бушонното табло отзад за да видиш коя букса къде е :idea:
За специфичните кабелни обувки отиваш във някоя морга и вземаш букса U1 или U2 от снопа със около 20см кабел за донор на кабелни обувки. Те се вадят по следният начин:
вземаш една секретна игла режеш я така че да стане като буквата U и я вкарваш отпред на буксата. Има едни правоъгълни отвори до самата кабелна обувка. След като вкараш "скобата" за вадене натискаш кабелчето със кабелната обувка КЪМ скобата за да освободят зъбчетата на кабелната обука и после я дръпваш на обратно и излиза. За монтажа на букса L само вкарваш и си щраква :
Това е успех със монтажа :да:
п.п. забравих да ти кажа зумера се слага на 9-то място за реле
Това ми отговори на ЛС колегата Знайнайнай (да иляди)когато го попитах как да си монтирам зумер.Вече 4 години се кефя на тая екстра.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Добре, някой с електросхема?
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Ако аз бях правил тази екстра, щях да сложа едно реле да мести захранването от мигачите към габаритите при подаване/връщане на контакт. Провери кои релета щракат при подаване на контакт и по натам ще се доориентираш сам. А може да включиш екстрата и да почнеш да скубеш релетата едно по едно.......
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
За какво ти е ел схема,описанието е прекрасно,ще имаш зумер монтиран оригинално и забравяш за проблема(ако въобще го наричаме такъв).
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
ktamen написа:Ако аз бях правил тази екстра, щях да сложа едно реле да мести захранването от мигачите към габаритите при подаване/връщане на контакт. .......
Каква ти е идеята?
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - изключване на мигачи при изгасена кола!
Релето вероятно е от типа on/on. Трябва да му се издърпа едната жица и ще стане on/off. И габаритите ще останат без захранване при върнат контакт.
Това всичкото при условие, че Ханс е разсъждавал като мен докато я е правил тази кола, което никак не е сигурно.
Това всичкото при условие, че Ханс е разсъждавал като мен докато я е правил тази кола, което никак не е сигурно.