Имаш проблем, пускаш тема и ти се обяснява. А ти почваш да спориш.........
Преди десетина години много се изненадах, че стар фар за голф е по-скъп от нов в магазина. Купих си нов. После разбрах, че тази аномалия си има съвсем логично обяснение.
Останал съм с впечатлението, че си на около 40, щом досега не си разбрал, че ако на лагера не пише ФАГ или СКФ значи не е лагер.........
А карето не се е скапало, щото никога не е било годно за употреба, ама......
Колата си е твоя
Аз съм от тези, за които писа, че се снабдявали с чаркове от вторични. Ама някакси моята кола върви безпроблемно, а ти, дето си купуваш нови чаркове от магазина си с постоянно строшена кола. За 7 години и след 120 000км съм дал по малко пари за поддръжка отколкото ти си дал само за няколко месеца. Как си я обясняваш тази аномалия
Счупеното каре ти трябва само да стегнеш лагера, щом не е при теб значи ти трябва подходящ болт или шпилка и шайби, а можеш да се върнеш в сервиза и да си го вземеш от кофата. Даже е желателно да се върнеш, майсторите могат да ти бъдат полезни с намирането на проблема. Примерно могат да развият гайката, щом ти не можеш.
Разбира се можеш направо да смениш лагера, ама какво правим после, ако шумът си остане
Вземи си читав лагер
