Съединителя няма да глътне въздух дори казанчето да се опразни - неговото маркуче остава пълно и това му е напълно достатъчно за да работи добре. Заблуда е че ако ти падне нивото на течността ще го усетиш по съединителя - няма такова нещо. Маркучето е включено горе за да не ти изчезнат спирачките ако имаш теч от съединителя.
Под "кантарче" имаш предвид регулатора за налягане на задната ос нали? Ако при удара се е местил задния мост, много вероятно е (почти сигурно) да се е деформирало нещо и вече или да не работи въобще или да му се е нарушила настройката. Не е зле да го погледнеш, имаше си методика за настройка по книгите някъде. Може и теч да се е появил там.
Не е абсолютно фатално да го няма, в далечното минало колите са били без, но е добре да го има. Все пак и стария ми москвич 2140 имаше такъв.

Той ти гарантира до известна степен че при по-екстремно спиране задните колела няма да блокират преди предните, т.е. пази те от поднасяне на задницата и завъртане, а от друга страна се стреми да осигури оптимално спиране отзад. Нещо като примитивен АБС е.
