смяна на съединител на Пасат

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 20 май 2007 22:18


zfa159 написа:предполагам че като откачи полуоските от кутията ще и изтече маслото

Не, има семеринг (или по-скоро тапа), който не позволява да изтече маслото.
Разглабя се вътрешното каре, което е на 6 полта. Ключа, който е необходим, обаче е торкс- 12 лъчева звезда.
Всъщност, като разглобих карето на Голфа, бая масло се стече по главата ми! Оказа се, че тази тапа при мен е изпуснала и... :035:
Иначе за другото съм напълно съгласен!
Особенно за това, че без канал и няколко крика няма да стане.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 20 май 2007 22:31


А виж за тази тапа идея си нямах ама явно и при мен е дала фира (сменя ли се и как става номера).
Общо взето колегата си преценява и от финансова гледна точка.Аз примерно бих си го сменил сам колкото и да се мъча стига да имах време понеже съм се наплашил от майстори (не е мястото да коментирам увит около пружината спирачен маркуч при смяната му).Обаче като имам само една събота и неделя ангажирана и с домашна работа ми е малко трудно с домашните ремоноти на колаа пред блока (по-лесните неща свързани с малко разчастване да ама по-сложното - в сервиз под зоркия ми поглед).
Колега,успех в начинанието!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 21 май 2007 15:27


Не разваляйте ентусиазма на човека - щом има мерак - няма невъзможни неща!

Аз за първи път сменях съединител *сам*, без да съм дори гледал как става, на москвич 2140, на улицата (в центъра на София живеех тогаз), като колата беше качена на бордюр при това.
Беше зимата, мокро, мръкваше се към 18:00, а аз започвах да работя към 17:00 (след работа). Успях за 3 вечери да го сменя. Но беше ебати зора. Сменял съм и преден мост на въпросния москвич, също сам (още по-голям зор е), но вече имах гараж. :-)

А дорник за центриране на диска си правиш от парче тръба, на което намотаваш тиксо на 2 места та да получиш желаните дебелини. Може и на струг да се направи (дори и от дърво).

За 12-торкса за полуоските - да, без него не става, при това трябва да е качествен.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 21 май 2007 22:22


Аз винаги съм бил за ентосиазма и съм го подкрепял :
(малко оф топик)
-смяна на водна помпа на фиат-а като ремонта запчона към 23:30 през зимата и навън даже имаше мъгла.
-сваляне на раздатъчна кутия (за двойно предаване служи) на джип Аро пак посред нощ.
-изпъване на купе след челен удар в дирек (брата го сътвори това през зимата) което ни отне около няколко седмици всекидневен труд по няколко часа ама стана като истинско (пак на въпросния джип).
-това вадене и слагане на двигатели за нищо го нямам вече.
Така че само желая успех на колегата в начинанието и щом има мерак да се занимава ще успее.
Успех!


Потребителски аватар
jeronimo93
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот jeronimo93 » Вто 22 май 2007 15:32


Може да помогне това: http://84.21.222.242/galaboff/VAG/.
Дано да ти е от полза.
Има всякакви работи за всякакви модели на Фолксваген.
Не съм открил топлата вода, но понякога добре забравеното старо помага.


seaman
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 18 май 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Благодаря за съветите

Мнениеот seaman » Вто 29 май 2007 23:05


Малко ми трябваше литература и т.н. и без да му мисля много много го почнах. Е наистина пред блока сигурно нямаше да се справя щото си намерих канал и един голям ключ за полуоските (макар че мисля че можеше да стане и без да ги откачам и от двете страни) апък ако не беше една малка еврейска звезда която също си набавих направо нищо нямаше да мога да направя, общо взето други специални инструменти не са нужни. Разбира се ми около мене се мотаха и двама мераклии с чиято помощ свалихме и качихме скоростната кутия и така. Оказа се че стария съединител (в дебелината на феродото има разлика с новия не повече от милиметър) и незнайно защо обаче от този милиметър идваше лекото притрисане като потеглям и буксуването (той ми е буксувал само 2 пъти с пълна гас на първа)т.е. при доста голямо усилие.Изглеждаше като нов, без малко да го сложа обратно и да търся на друго място повредата , но добре че не съм го направил де! След ден и половина работа си реших проблема!!! Масло от скоростната кутия не е текло , на рено съм сменял полуоска но там изпълнението е друго и наизтина изтече и се наложи да се смени.


seaman
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 18 май 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот seaman » Вто 29 май 2007 23:08


а забравих незнам сега пък от къде мога и дали може изобщо да се регулира тоя хидравличен съединител че не ми харесва доста долу отделя , щото е нов сигурно, незнам! Карах едно време шкода на нея лоста на помпата беше с резба и се регулираше ама тука май не е така


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 30 май 2007 7:30


Няма регулиране на съединитела.Трябва да го зачакаш да се поизноси :)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 30 май 2007 10:47


Браво, поздравления за успеха!
Съединителя е "саморегулиращ се".


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Чет 31 май 2007 13:32


незнайно защо обаче от този милиметър идваше лекото притрисане като потеглям

Това е от смачканите и омалели пружини които са на диска, те поемат вибрациите от неравномерните обороти на двигателя.
Поздравления, ако ми се наложи и аз ще си го сменям сам :)


Потребителски аватар
pitbula90
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 08 май 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елхово - София
Контакти:

съединител на голф 3 абд

Мнениеот pitbula90 » Вто 12 юни 2007 19:09


в съединителя има ли аксиален лагер за6тто се 4ува виене


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: съединител на голф 3 абд

Мнениеот Теодор » Вто 12 юни 2007 19:28


pitbula90 написа:в съединителя има ли аксиален лагер за6тто се 4ува виене
    В Пасата има в твоята не съм сигурен но сигурно има все пак раздела е за Пасат :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Bing [Bot], georgi_1986, joker66 и 33 госта