Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот stefan4o » Съб 27 яну 2018 19:05


Хахахахах, май не си наясно за кой регулатор говорим.




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот инжектопляктор » Съб 27 яну 2018 19:31


stefan4o написа:за кой регулатор говорим.

Вакуум регулатора в делкото. Освен да изляза да ти снимам оригиналната схема на свързване на Passat B3 1.8 RP?
Стои ми под предния капак. Минава през електрически клапан.
Клапанът отваря в зависимост от сигнала от какво беше там...трябва да видя. Спрямо дроселовата клапа.
Това, което усещам е, че колата ускорява по-мудно с вакуум регулатора работещ.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 570
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот caro » Нед 28 яну 2018 9:42


НиЙ българитИ всичко знайм всичко можим и от всичко разбирами теА глупави немци що ли са я сложили тая тъпа мухоморка на делкото сигурно за ограничител -да не върви колата и като я изолираш хуква.Ма тя и еФтина струва има няма некви си близо 100 кинтака.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот stefan4o » Нед 28 яну 2018 12:00


Чак 100 не е. Преди години купувах на Бош - 20 кинта ми излезе с остъпката.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот silent » Нед 28 яну 2018 12:32


преди години да ...ама сега за РП няма вакум регулатор под сто лв с отстъпката или около тази цена ...ако намериш за 20лв купувам веднага...и съм напълно сериозен


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот muns61 » Нед 28 яну 2018 14:40


Мембраната се подменя без проблем.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот инжектопляктор » Нед 28 яну 2018 15:06


caro написа:...

Карам на газ предимно и авансите са различни. Без регулатора по-добре върви на газ. Има малка разлика дори и на бензин. Те навремето са го сложили, ама тогава бензинът не е бил 95. Пасаторът е правен да работи и с 91...
Та, решили са хората да сложат аванса с презапасяване, за да не чука с калпаво гориво.
Ела и ще ти демонстрирам на моята как върви по-мудно. Ако искаш, докарай си стробоскоп и ми нагласи аванса. 2 "майстора" със стробоскоп не можаха да я настроят. Викат всичко с аванса е наред, ама колата не върви.
Като я взех регулаторът беше изолиран и имаше ряз. После сменях ангренажа и калпавите маркучета се накъсали след това. Мислех, че не върви от неправилно сложен ангренаж. След това видях маркучетата - вакуумът беше запушен с електрода маркучето. След това възстанових системата по картинката под капака и колата вървеше мудно. Изолирах делкото и колата започна да върви както преди.
Разбирам да беше пълна инжекция, поне 2E със сензор за чукане и да си наглася аванса най-добре. Ама това е механичен аванс и е много субективен.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот Iezekil » Нед 28 яну 2018 21:06


инжектопляктор написа: 2 "майстора" със стробоскоп не можаха да я настроят. Викат всичко с аванса е наред, ама колата не върви.

Това е ценното до тук;а автора ако иска да си сложи делко с вакум регулатор.Вариант да сложи комп и окабеляване на мотроник е по-труден,по-добре аванс процесор или нищо.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 570
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот caro » Нед 28 яну 2018 21:20


поне 2E със сензор за чукане


Май въобще не си запознат с джаджата против чукане.2Е никога не "чука".


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот инжектопляктор » Нед 28 яну 2018 21:48


caro написа:Май въобще не си запознат

"Сензор за чукане" = "Knock sensor". Идеята му е като усети, че почуква, компютърът да премести аванса!


Потребителски аватар
caro
Мнения: 570
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум

Мнениеот caro » Нед 28 яну 2018 22:06


На това чукане у наше село по научному му викат детонация.На къде мести аванса?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 58 госта