Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
Хахахахах, май не си наясно за кой регулатор говорим.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
stefan4o написа:за кой регулатор говорим.
Вакуум регулатора в делкото. Освен да изляза да ти снимам оригиналната схема на свързване на Passat B3 1.8 RP?
Стои ми под предния капак. Минава през електрически клапан.
Клапанът отваря в зависимост от сигнала от какво беше там...трябва да видя. Спрямо дроселовата клапа.
Това, което усещам е, че колата ускорява по-мудно с вакуум регулатора работещ.
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
НиЙ българитИ всичко знайм всичко можим и от всичко разбирами теА глупави немци що ли са я сложили тая тъпа мухоморка на делкото сигурно за ограничител -да не върви колата и като я изолираш хуква.Ма тя и еФтина струва има няма некви си близо 100 кинтака.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
Чак 100 не е. Преди години купувах на Бош - 20 кинта ми излезе с остъпката.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
преди години да ...ама сега за РП няма вакум регулатор под сто лв с отстъпката или около тази цена ...ако намериш за 20лв купувам веднага...и съм напълно сериозен
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
Мембраната се подменя без проблем.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
caro написа:...
Карам на газ предимно и авансите са различни. Без регулатора по-добре върви на газ. Има малка разлика дори и на бензин. Те навремето са го сложили, ама тогава бензинът не е бил 95. Пасаторът е правен да работи и с 91...
Та, решили са хората да сложат аванса с презапасяване, за да не чука с калпаво гориво.
Ела и ще ти демонстрирам на моята как върви по-мудно. Ако искаш, докарай си стробоскоп и ми нагласи аванса. 2 "майстора" със стробоскоп не можаха да я настроят. Викат всичко с аванса е наред, ама колата не върви.
Като я взех регулаторът беше изолиран и имаше ряз. После сменях ангренажа и калпавите маркучета се накъсали след това. Мислех, че не върви от неправилно сложен ангренаж. След това видях маркучетата - вакуумът беше запушен с електрода маркучето. След това възстанових системата по картинката под капака и колата вървеше мудно. Изолирах делкото и колата започна да върви както преди.
Разбирам да беше пълна инжекция, поне 2E със сензор за чукане и да си наглася аванса най-добре. Ама това е механичен аванс и е много субективен.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
инжектопляктор написа: 2 "майстора" със стробоскоп не можаха да я настроят. Викат всичко с аванса е наред, ама колата не върви.
Това е ценното до тук;а автора ако иска да си сложи делко с вакум регулатор.Вариант да сложи комп и окабеляване на мотроник е по-труден,по-добре аванс процесор или нищо.
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
поне 2E със сензор за чукане
Май въобще не си запознат с джаджата против чукане.2Е никога не "чука".
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
caro написа:Май въобще не си запознат
"Сензор за чукане" = "Knock sensor". Идеята му е като усети, че почуква, компютърът да премести аванса!
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня бензин 1990 г.: смяна на дистрибутор с вакуум с такъв без вакуум
На това чукане у наше село по научному му викат детонация.На къде мести аванса?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 58 госта