25 % на дългите при двусекционен фар ( вектра Б фейслифт) си се виждат по-добре от твоите 70% на късите. 
Аз съм си я преправял с две релета - и е точно так при включване на габаритите релето изключва. 
Второто реле е като натиснеш светкавицата да изключи принудително другото че иначе намигаш само с единия фар :) 
основното реле намотките му се връзват към + на габарита ( от там взима минус пррез крушките на габаритите ) и към лампата на динамото - от там взима + когато динамото почне да зарежда.
			
									
									Монтаж на дневни светлини Passat b5
- Pet_rov
 - Мнения: 4509
 - Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
 - Автомобил: Passat Variant B4
 - Двигател: ADZ 1996
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Монтаж на дневни светлини Passat b5
При мен на двусекционен фар /колата от профила/, имам монтиран от Ваското DRL (за което му благодаря), дългите светят на 30 %, палят се плавно, отзад не свети нищо освен спирачки при натискане. Голяма благинка е, чак ме е яд, че не сложих по-рано.
			
									
										
						- ivuchev
 - Мнения: 847
 - Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
 - Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
 - Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
 - Местоположение: Перник
 
Re: Монтаж на дневни светлини Passat b5
Duke_BG написа:25 % на дългите при двусекционен фар ( вектра Б фейслифт) си се виждат по-добре от твоите 70% на късите.
В закона пише дневнш къси светлини. Дългите заслепяват . За релетата ясно , как направи да светят точно на 25 % ще светят като свещи ако наистина е толкова нищо че са дългите .
П.с всички коли след 1997 г. Са с h7 двусекционни.
- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
Re: Монтаж на дневни светлини Passat b5
В закона пише,включени дневни или къси светлини.
Аз съм Н4.
2001 година.
И повечето двусекционни фарове са Н7 дълги,Н1 къси.
			
									
										
						Аз съм Н4.
2001 година.
И повечето двусекционни фарове са Н7 дълги,Н1 къси.
- Pet_rov
 - Мнения: 4509
 - Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
 - Автомобил: Passat Variant B4
 - Двигател: ADZ 1996
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Монтаж на дневни светлини Passat b5
Заслепяват дългите, ама друг път.
			
									
										
						- Duke_BG
 - Мнения: 439
 - Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
 - Автомобил: GOLF 4+BORA
 - Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
 - Местоположение: Бургас
 
Re: Монтаж на дневни светлини Passat b5
ivuchev написа:Duke_BG написа:25 % на дългите при двусекционен фар ( вектра Б фейслифт) си се виждат по-добре от твоите 70% на късите.
В закона пише дневнш къси светлини. Дългите заслепяват . За релетата ясно , как направи да светят точно на 25 % ще светят като свещи ако наистина е толкова нищо че са дългите .
П.с всички коли след 1997 г. Са с h7 двусекционни.
написал съм го - свързани последователно - поиграй си малко със закона на ом и ще разбереш как са на 25%
а в закона пише : дневни светлини или къси светлини
и това с дългите го има заводско на други коли -
БМВ - там има специално реле с ШИМ регулировка
Форд - на по-старите става с последователно свързване на светлините на дългите като за целта в таблото се вадят няколко моста и се слагат стандартни релета
Здравко, и на Н4 съм го правил (VW Transporter T4), но там иска малко повече играчка
- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
Re: Монтаж на дневни светлини Passat b5
От пет години съм с ДРЛ модул.
Връзва се за 5 минути. В бушониерата.
25 БГН.
			
									
										
						Връзва се за 5 минути. В бушониерата.
25 БГН.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 51 госта