Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.
- alpinab
- Мнения: 649
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.
Затова написах, че е само без климатик. А бутона макс джам ако го цъкнеш включва автоматично и климата. След като ръчно махнеш климата и оставиш бутона да си седи включен, при всяко следващо палене на колата остава този принудителен режим и СС не бачка.
Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.
имах предвид, че при климатик не бачка, а при климатроник, както предполагам е при теб бачка
- alpinab
- Мнения: 649
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.
Да, да, говоря за кола с климатроник. Може да има някаква различна взаимносвързаност между СС и кола с климатик и климатроник.
- AndriyanKrastev
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 28 май 2020 7:31
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.
В крайна сметка си взех Banner AGM 70Ah 720 A. Ще го видим колко ще издържи. След като го сложих Start Stop системата все още не ми работи (явно някъде другаде е проблема), но кати цяло си мисля че е за добро. Обучиха ми го и би трябвало алтернаторът да го зарежда правилно.
Както колегата @DoH_KuXoT спомена по рано в темата:
Това което забелязах днес (сложих си китайска навигация и на нея имам опция да гледам волтажа на акумулатора) в градски условия - зареждаше се на 14.05 -14.1. Трябва да тръгна на дълъг път да видя там как ще се държи (ако изобщо може да се вярва на тази китайска навигация
). Ако волтажа падне до 12.7-12.9 волта би трябвало да е обучен правилно.
Както колегата @DoH_KuXoT спомена по рано в темата:
Ако наблюдаваш зареждането в движение ще видиш, че първоначално зарежда на 14.6-14.9волта, след известно време сваля волтажа и стига до най-ниски стойности 12.7-12.9 волта. При принудителен празен ход или задействана спирачка зарежда отново на максималните си стойности. При подаване на газ сваля на минималните , облекчава това на двигателя, сваля дори разхода. Това е накратко, за повече информация може да напишеш float charging има много написано.
Това което забелязах днес (сложих си китайска навигация и на нея имам опция да гледам волтажа на акумулатора) в градски условия - зареждаше се на 14.05 -14.1. Трябва да тръгна на дълъг път да видя там как ще се държи (ако изобщо може да се вярва на тази китайска навигация

Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.
И в градски условия ще падне просто трябва да позагрее двигателя и да покараш повече. Тогава ще се пусне и старт-стопа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта