Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 649
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.

Мнениеот alpinab » Чет 24 сеп 2020 12:17


Затова написах, че е само без климатик. А бутона макс джам ако го цъкнеш включва автоматично и климата. След като ръчно махнеш климата и оставиш бутона да си седи включен, при всяко следващо палене на колата остава този принудителен режим и СС не бачка.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6264
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 24 сеп 2020 13:41


имах предвид, че при климатик не бачка, а при климатроник, както предполагам е при теб бачка


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 649
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.

Мнениеот alpinab » Чет 24 сеп 2020 14:34


Да, да, говоря за кола с климатроник. Може да има някаква различна взаимносвързаност между СС и кола с климатик и климатроник.


Потребителски аватар
AndriyanKrastev
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 28 май 2020 7:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.

Мнениеот AndriyanKrastev » Съб 03 окт 2020 22:30


В крайна сметка си взех Banner AGM 70Ah 720 A. Ще го видим колко ще издържи. След като го сложих Start Stop системата все още не ми работи (явно някъде другаде е проблема), но кати цяло си мисля че е за добро. Обучиха ми го и би трябвало алтернаторът да го зарежда правилно.
Както колегата @DoH_KuXoT спомена по рано в темата:
Ако наблюдаваш зареждането в движение ще видиш, че първоначално зарежда на 14.6-14.9волта, след известно време сваля волтажа и стига до най-ниски стойности 12.7-12.9 волта. При принудителен празен ход или задействана спирачка зарежда отново на максималните си стойности. При подаване на газ сваля на минималните , облекчава това на двигателя, сваля дори разхода. Това е накратко, за повече информация може да напишеш float charging има много написано.

Това което забелязах днес (сложих си китайска навигация и на нея имам опция да гледам волтажа на акумулатора) в градски условия - зареждаше се на 14.05 -14.1. Трябва да тръгна на дълъг път да видя там как ще се държи (ако изобщо може да се вярва на тази китайска навигация :mhihi). Ако волтажа падне до 12.7-12.9 волта би трябвало да е обучен правилно.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6264
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat b7 2011 2.0 TDI акумулатор.

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 04 окт 2020 6:53


И в градски условия ще падне просто трябва да позагрее двигателя и да покараш повече. Тогава ще се пусне и старт-стопа



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта