Въпрос за обтегач на верига на мотор APT 1.8л.
Re: Въпрос за обтегач на верига на мотор APT 1.8л.
Измина 1 месец и 1000 км с новия обтегач на веригата, който е с електровентил и може да променя фазите на всмукателния разпределителен вал. Мога определено да кажа, че немецът ненапразно е усложнил конструкцията. Явно се чувства увеличеният въртящ момент на ниските обороти. При малко по-рязко подаване на газ и обороти около 2000 колата се опитва да превърти гумите дори на втора скорост. Това особено добре се усеща при работа на бензин. Като обобщение - промяната на динамиката в ниските обороти с новия обтегач е съизмерима с промяната на динамиката във високите обороти с възстановяването на работата на актуатора, който управлява геометрията на всмукателния колектор. Затова мога да препоръчам - при възможност възстановете оригиналната конфигурация на двигателя.
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за обтегач на верига на мотор APT 1.8л.
интересно, а имаше ли подготовка и букса в моторния отсек за електрическия вариант на обтегача, щом оригинално е бил с механичен ?
Re: Въпрос за обтегач на верига на мотор APT 1.8л.
Моторът APT винаги е бил с регулиране на фазите на всмукателния колектор. Аз в няколко поста пиша, че предишният собственик е сменил оригиналния VAG-овски обтегач с електроклапан с такъв оригинален VAG-овски употребяван, който е без елекроклапан. Със сигурност не е от мотор APT. Кабелът с буксата просто беше "затапен" с електромагнита на оригиналния клапан и системата приемаше всичко за нормално. Само дето отвреме навреме, доста рядко, хвърляше грешка в позиционирането на всмукателния разпределителен вал. Сега всичко е точно и такава грешка повече не се появи.
Аз просто възстанових нормалната конфигурация на мотора APT, като замених сложения обтегач от предишния собственик с оригинален, в смисъл с електроклапан. На сменения обтегач пластмасовите плъзгачи се бяха износили доста много във вид на бразди, така че смяна се налагаше.
Аз просто възстанових нормалната конфигурация на мотора APT, като замених сложения обтегач от предишния собственик с оригинален, в смисъл с електроклапан. На сменения обтегач пластмасовите плъзгачи се бяха износили доста много във вид на бразди, така че смяна се налагаше.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта