Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1038
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот MamaMy » Съб 29 май 2021 14:17


Ако при незареждането не вдига грешки и не светват лампи нямаш проблем.




vwKSD
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 27 май 2021 15:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот vwKSD » Съб 29 май 2021 18:14


MamaMy написа:Ако при незареждането не вдига грешки и не светват лампи нямаш проблем.


Там е работата, че светват всякакви грешки и накрая спира

Последна промяна от IvanMan на Съб 29 май 2021 20:46, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот group® » Съб 29 май 2021 21:04


vwKSD написа:...

Колега, пусни номер на грешката/грешките?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот milmar » Пон 31 май 2021 9:18


12.3V на запален автомобил, нямаш нужда да чакаш да видиш грешки. Компа управлява по негова си идея зарядното напрежение за да зарежда максимално щадящо акумулатора, хем да е зареден, хем да не го мъчи с излишно високо напрежение. Обаче да е под 13 не е нормално. Аз не съм имал проблем с генератора (то малко неща останаха с които не съм имал проблем :mhihi ) и не зная, още по-малко на B8 как е, но сигурно генератора е с онази еднопосочна шайба, ако тя отърва понякога, това би бил резултата.


vwKSD
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 27 май 2021 15:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот vwKSD » Пон 31 май 2021 11:05


group® написа:
vwKSD написа:...

Колега, пусни номер на грешката/грешките?

Няма номера, дава съобщения на таблото, защото изключва последователно системи.
Последните дни зареждането е 13.3 V, но ми се струва малко. Карам си я в града без проблем.
Днес отивам във VW, ще видим там какво ще кажат.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот group® » Пон 31 май 2021 11:50


Аз съм виждал стойности на зареждане под 13, а нямам никакви проблеми, с нов акумулатор съм... :rolleyes

Ако има проблем със зареждането, трябва да има и грешка записана. Ако проблемът е акумулатора - може и да няма.


Потребителски аватар
steich
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
Двигател: DFCA
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот steich » Пон 31 май 2021 11:59


Само да спомена подобна ситуация, на предната ми кола ... Мазда 6 ... сложих си показание на напрежението на акумулатора с 2 USB-та и това ме вкара в поредната беля. Напрежението варираше между 11.9 и 13.6 по спомени ... и аз викам алтернатора явно има проблем. При едно от обслужванията споменах за това, и в сервиза казаха ... "А, най вероятно алтернатора е за ремонт ... ще го пратим на едни момчета да го прегледат." ... след което последваха няколко на брой сваляния и качвания, тъй като положението ставаше по-зле и все светваше на таблото за проблем със зареждането. И след ремонта на ремонта на ремонта, май накрая си ми върнаха изходното положение ... нищо че олекнах със 150 + лв. ... а и напрежението не се промени, тъй като това напрежение се управлява според температурата, напрежението на акумулатора, брой консуматори, натовареност като амперажи и т.н. ... та моя съвет е ако не свети акумуатора и/или няма грешка за зареждане ... не пипай нищо.

п.п. Сега препрочетох първото мнение ... според мен трябва да се тръгне от грешките, възможно е някъде да има хлабава/некачествена маса.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот netizen » Пон 31 май 2021 15:38


При зареден акумулатор не виждам проблем да показва 12.3V? Или поне имам спомен да съм виждал такива стойности при мен (радара ми го мери).


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот ssssl » Вто 01 юни 2021 0:00


vwKSD написа:
group® написа:
vwKSD написа:...


Последните дни зареждането е 13.3 V,

Нормално при подаване на газ. Като пуснеш газта трябва да е 14.9.


vwKSD
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 27 май 2021 15:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот vwKSD » Сря 02 юни 2021 8:57


Във VW направиха диагностика. Казаха, че светването на грешки и поради това спиране на колата няма общо с незареждане. Трябвало да се смени реле което е на предпазител/клема 30. Сега чакам релето. Диагностиката и релето струват около 160 лв. Дано от това да е и се оправи. А за контролера на акумулатора и релето на динамото олекнах с 500 лв....


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот milmar » Сря 02 юни 2021 9:27


netizen написа:При зареден акумулатор не виждам проблем да показва 12.3V? Или поне имам спомен да съм виждал такива стойности при мен (радара ми го мери).

Нормално зареден акумулатор, на огасена кола, дори под някакъв товар трябва да показва над 12.4V. Около или под 12V може да показва повреден акумулатор, или акумулатор стоял повече от седмица без да се пали автомобила. Нормалното бордово напрежение след стартиране и пълен заряд на акумулатора трябва да е около13.2-13.6V, това е благоприятното напрежение за оловен акумулатор. Това е при умните генератори, като при изтощен акумулатор напрежението стига до над 15V. При по-старите коли такива колебания са признак, че нещо не е както трябва, три тях трябва да е около 14-14.4V.
Това колко е записал радара, или колко показва волтметъра може да зависи от много неща по инсталацията и спадове на напрежение заради други консуматори (вентилатор на парното, фарове и т.н.) и не е непременно равно на напрежението на акумулатора.


vwKSD
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 27 май 2021 15:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото

Мнениеот vwKSD » Сря 07 юли 2021 12:20


Смениха релето, гледах 2-3 седмици зареждането: 13.4 - 14.1 V. Преди 5 дни обаче пак светнаха всички грешки и колата угасна. Беше загряла, защото около 1 час я оставих на празен ход да работи, за да е включен климатика. Като вдигнах капака и изстина, всичко беше нормално. Утре пак съм в VW за нова диагностика.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта