Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
- MamaMy
- Мнения: 1038
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
Ако при незареждането не вдига грешки и не светват лампи нямаш проблем.
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
MamaMy написа:Ако при незареждането не вдига грешки и не светват лампи нямаш проблем.
Там е работата, че светват всякакви грешки и накрая спира
Последна промяна от IvanMan на Съб 29 май 2021 20:46, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
vwKSD написа:...
Колега, пусни номер на грешката/грешките?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
12.3V на запален автомобил, нямаш нужда да чакаш да видиш грешки. Компа управлява по негова си идея зарядното напрежение за да зарежда максимално щадящо акумулатора, хем да е зареден, хем да не го мъчи с излишно високо напрежение. Обаче да е под 13 не е нормално. Аз не съм имал проблем с генератора (то малко неща останаха с които не съм имал проблем
) и не зная, още по-малко на B8 как е, но сигурно генератора е с онази еднопосочна шайба, ако тя отърва понякога, това би бил резултата.

Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
group® написа:vwKSD написа:...
Колега, пусни номер на грешката/грешките?
Няма номера, дава съобщения на таблото, защото изключва последователно системи.
Последните дни зареждането е 13.3 V, но ми се струва малко. Карам си я в града без проблем.
Днес отивам във VW, ще видим там какво ще кажат.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
Аз съм виждал стойности на зареждане под 13, а нямам никакви проблеми, с нов акумулатор съм... 
Ако има проблем със зареждането, трябва да има и грешка записана. Ако проблемът е акумулатора - може и да няма.

Ако има проблем със зареждането, трябва да има и грешка записана. Ако проблемът е акумулатора - може и да няма.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
Само да спомена подобна ситуация, на предната ми кола ... Мазда 6 ... сложих си показание на напрежението на акумулатора с 2 USB-та и това ме вкара в поредната беля. Напрежението варираше между 11.9 и 13.6 по спомени ... и аз викам алтернатора явно има проблем. При едно от обслужванията споменах за това, и в сервиза казаха ... "А, най вероятно алтернатора е за ремонт ... ще го пратим на едни момчета да го прегледат." ... след което последваха няколко на брой сваляния и качвания, тъй като положението ставаше по-зле и все светваше на таблото за проблем със зареждането. И след ремонта на ремонта на ремонта, май накрая си ми върнаха изходното положение ... нищо че олекнах със 150 + лв. ... а и напрежението не се промени, тъй като това напрежение се управлява според температурата, напрежението на акумулатора, брой консуматори, натовареност като амперажи и т.н. ... та моя съвет е ако не свети акумуатора и/или няма грешка за зареждане ... не пипай нищо.
п.п. Сега препрочетох първото мнение ... според мен трябва да се тръгне от грешките, възможно е някъде да има хлабава/некачествена маса.
п.п. Сега препрочетох първото мнение ... според мен трябва да се тръгне от грешките, възможно е някъде да има хлабава/некачествена маса.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
При зареден акумулатор не виждам проблем да показва 12.3V? Или поне имам спомен да съм виждал такива стойности при мен (радара ми го мери).
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
vwKSD написа:group® написа:vwKSD написа:...
Последните дни зареждането е 13.3 V,
Нормално при подаване на газ. Като пуснеш газта трябва да е 14.9.
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
Във VW направиха диагностика. Казаха, че светването на грешки и поради това спиране на колата няма общо с незареждане. Трябвало да се смени реле което е на предпазител/клема 30. Сега чакам релето. Диагностиката и релето струват около 160 лв. Дано от това да е и се оправи. А за контролера на акумулатора и релето на динамото олекнах с 500 лв....
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
netizen написа:При зареден акумулатор не виждам проблем да показва 12.3V? Или поне имам спомен да съм виждал такива стойности при мен (радара ми го мери).
Нормално зареден акумулатор, на огасена кола, дори под някакъв товар трябва да показва над 12.4V. Около или под 12V може да показва повреден акумулатор, или акумулатор стоял повече от седмица без да се пали автомобила. Нормалното бордово напрежение след стартиране и пълен заряд на акумулатора трябва да е около13.2-13.6V, това е благоприятното напрежение за оловен акумулатор. Това е при умните генератори, като при изтощен акумулатор напрежението стига до над 15V. При по-старите коли такива колебания са признак, че нещо не е както трябва, три тях трябва да е около 14-14.4V.
Това колко е записал радара, или колко показва волтметъра може да зависи от много неща по инсталацията и спадове на напрежение заради други консуматори (вентилатор на парното, фарове и т.н.) и не е непременно равно на напрежението на акумулатора.
Re: Passat B8 1.4 TSI, 2017 г. проблем със зареждането от динамото
Смениха релето, гледах 2-3 седмици зареждането: 13.4 - 14.1 V. Преди 5 дни обаче пак светнаха всички грешки и колата угасна. Беше загряла, защото около 1 час я оставих на празен ход да работи, за да е включен климатика. Като вдигнах капака и изстина, всичко беше нормално. Утре пак съм в VW за нова диагностика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта