Т.е. ти като човек от бранша не можа да намериш ЛФ с лого “Сова”.
Друга алтернатива освен оригинални дали има? Тези турците Асметал?
То е ясно, че Лемито го пропускаме. Няма как да занимавам доставчика на части с такива капризи.
Тропане в ходовата част Passat B8
- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
radotom написа:vasko_bulgaria написа:Тампоните на носачите са сменени преди 10000км с Lemforder.
Васко, с това да беше почнал!![]()
Сменяй!
Лемфьордер не могат да изкарат и 1000 км...
Видимо тампоните нямат напуквания/закъсване, но това обяснява до известна степен различното тропане при студено-топло. На Б7-цата ги сменях с такива преди доста време и вече са на 50000км няма тропане или паразитни звуци. Препоръчайте тампони за Б8, които да са по издържливи

- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Гледам ,че им полиуретанови но цената им е солена -35 евро за брой ,и не се знае дали няма и те квичат след време .
Аз лично нямам оплаквания от китайския Лемфьордер ,тампоните на на стаб щангата ги сменях са такива за по 3 лева преди 2 години,досадното скърцане го няма .
Аз лично нямам оплаквания от китайския Лемфьордер ,тампоните на на стаб щангата ги сменях са такива за по 3 лева преди 2 години,досадното скърцане го няма .
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
alpinab написа:Т.е. ти като човек от бранша не можа да намериш ЛФ с лого “Сова”.
Друга алтернатива освен оригинални дали има? Тези турците Асметал?
То е ясно, че Лемито го пропускаме. Няма как да занимавам доставчика на части с такива капризи.
Честно казано след 3-тата доставка ей така да видя какво ще дойде реших, че не ми се занимава повече да разкарвам доставчиците им да ми носят и само да връщам.
Иначе и аз сложих на B7 лемфьордър за задни тампони на предните носачи преди 4 години и 40 Хил км и още са в топ форма, но тогава не знам какви са били ..
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20248
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
номерът от снимката е за тампон двигател на Мерцедес?
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Да това писах в предното мнение , тампони двг за Мерцедес ц класа 203 компресор, в Мерцедес форума са стигнали до извода, че лемфьордър с емблема L не струват.
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
radotom написа:vasko_bulgaria написа:Тампоните на носачите са сменени преди 10000км с Lemforder.
Васко, с това да беше почнал!![]()
Сменяй!
Лемфьордер не могат да изкарат и 1000 км...
Не съм напълно съгласен , че не могат и 1000 км да изкарат зависи на какво попаднеш. Мойте предните тампони на носачите имат "совата" пък са Китайчета. Със символа "L" мисля че идват от Турция. Шарнирите и външите накрайници тези които са от Бразилия са качествени. Парт номерата специално на лемфьордер завършват на 01 или 02. 02-то са по-качествени.
- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
След пореден оглед в City Garage все още няма ясна насока на 100% от какво е тропането. Констатираха следното:
- лек луфт в рейката в ляво (натегнаха я съвсем малко)
- посмачкани тампони на стабилизираща щанга
- ляв амортисьор, защото се чува тропането основно в ляво
Съветът, който получих е каране докато не се разбие до положение да се разбере причинителя, за да не се прави по метода проба-грешка.
Мистерията остава пълна, ако някой може да помогне съм отворен към всякакви предложения.
- лек луфт в рейката в ляво (натегнаха я съвсем малко)
- посмачкани тампони на стабилизираща щанга
- ляв амортисьор, защото се чува тропането основно в ляво
Съветът, който получих е каране докато не се разбие до положение да се разбере причинителя, за да не се прави по метода проба-грешка.
Мистерията остава пълна, ако някой може да помогне съм отворен към всякакви предложения.
Последна промяна от vasko_bulgaria на Чет 13 апр 2023 13:45, променено общо 1 път.
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
тия пари дето ги даваш в поредния сервиз да ги беше дал за два тампона отдавна щеше да си приключил сагата
- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
DoH_KuXoT написа:тия пари дето ги даваш в поредния сервиз да ги беше дал за два тампона отдавна щеше да си приключил сагата
Не разбирам защо си толкова сигурен, че не може проблема да идва от друга част по окачването.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Защо виждам кутийката през тампона 

- samo_pechka
- Мнения: 8967
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
А как да е? Това не е плътен модел тампон, направено е за комфорт, леко да 'мърда" дето се казва.
Мерси за инфото, не го знаех това до днес , ще сравня и аз нещо при мен...
DoH_KuXoT написа:Да това писах в предното мнение , тампони двг за Мерцедес ц класа 203 компресор, в Мерцедес форума са стигнали до извода, че лемфьордър с емблема L не струват.
Мерси за инфото, не го знаех това до днес , ще сравня и аз нещо при мен...
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
vasko_bulgaria написа:DoH_KuXoT написа:тия пари дето ги даваш в поредния сервиз да ги беше дал за два тампона отдавна щеше да си приключил сагата
Не разбирам защо си толкова сигурен, че не може проблема да идва от друга част по окачването.
Аз сигурен не мога да съм, просто тия тампони са консуматив още от първия Пасат, въртят сучат на В7 направиха различни и пак не ги направиха, на В8 върнаха старата позната схема на тампоните още от В3, В4 и проблемите са еднакви. Ти считаш , че щом са сменени преди 10 Хил не са те , аз съм видял много скъсани лемфьордър на никакви километри , знам колко трудно се хващат с щангата на висящи колела и затова мисля че най-разумно би било да ги смениш , сменят се за 1 час двата и са евтини, ако плащаш всеки оглед на ходова част по 40-60лв колкото е нормално да струва тази операция , си дал доста пари, не знам колко сервиза вече си обиколил но не са 1 и 2.
Аз за себе си бих си ги сменил , това с рейката не бих го правил тропала от ляво те я били натегнали малко ... Предполагам знаеш колко струва тази рейка...
Даже за проба бих сменил само левия откъдето се чува тропането. Ако спре ще си сменя и другия.
- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Ивайло Димов написа:Защо виждам кутийката през тампона
На снимката е стария оригинален тампон.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта