
Проблем с хидравликата на Б5 - Решен
- kokas_passat_4
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега, отвартително нещо са тези карета на Б5. Мисля, че е идиотско за 8 месеца да заминат 2 десни и 1 ляво...
Както и да се кара, пак си мисля, че е идиоско... Мисля си, че има друг проблем, който къса маншона... от там респективно заминава и карето... Маншона го е обвил, защото самото каре е обилно смазано, замазано обмазано и т.н. Когато тъпия маншон се скъса мазнината изчезва и се пълни с боклуци, които съсипват шибаното каре... Тоя дет ми ти сменя, ми каза, че трябва всеки месец да я дигаме да гледаме маншона и да се сменя при нужда преди да е станало късно...
Ако ти е заминало карето при завои изключвай от скорост или ги взимай със съединител, ако е възможно и така ще му удължиш живота.
Имам въпрос... Смених лявото каре с маншона. Самото каре тракаше толкова силно, че когато завивам всички се обръщат да видят кво става... Просто късмет, че не ме остави на път... Та след 1 месец почна лека полека да трака и дясното... Може ли дясното да се е преебало от факта, че лявото преди това го карах на умирачка до последния километър, който можеше да мине? Може нещо да е поемало повече натоварвания. Абе бактисах с тея карета. като верижка станаха - сменям едното, чупи се другото...
Както и да се кара, пак си мисля, че е идиоско... Мисля си, че има друг проблем, който къса маншона... от там респективно заминава и карето... Маншона го е обвил, защото самото каре е обилно смазано, замазано обмазано и т.н. Когато тъпия маншон се скъса мазнината изчезва и се пълни с боклуци, които съсипват шибаното каре... Тоя дет ми ти сменя, ми каза, че трябва всеки месец да я дигаме да гледаме маншона и да се сменя при нужда преди да е станало късно...
Ако ти е заминало карето при завои изключвай от скорост или ги взимай със съединител, ако е възможно и така ще му удължиш живота.
Имам въпрос... Смених лявото каре с маншона. Самото каре тракаше толкова силно, че когато завивам всички се обръщат да видят кво става... Просто късмет, че не ме остави на път... Та след 1 месец почна лека полека да трака и дясното... Може ли дясното да се е преебало от факта, че лявото преди това го карах на умирачка до последния километър, който можеше да мине? Може нещо да е поемало повече натоварвания. Абе бактисах с тея карета. като верижка станаха - сменям едното, чупи се другото...
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
ами колега вземи си купи ОРИГИНАЛНИ карета-не се сменят после на 8 месецаkokas_passat_4 написа:Колега, отвартително нещо са тези карета на Б5. Мисля, че е идиотско за 8 месеца да заминат 2 десни и 1 ляво...
Както и да се кара, пак си мисля, че е идиоско... Мисля си, че има друг проблем, който къса маншона... от там респективно заминава и карето... Маншона го е обвил, защото самото каре е обилно смазано, замазано обмазано и т.н. Когато тъпия маншон се скъса мазнината изчезва и се пълни с боклуци, които съсипват шибаното каре... Тоя дет ми ти сменя, ми каза, че трябва всеки месец да я дигаме да гледаме маншона и да се сменя при нужда преди да е станало късно...
Ако ти е заминало карето при завои изключвай от скорост или ги взимай със съединител, ако е възможно и така ще му удължиш живота.
Имам въпрос... Смених лявото каре с маншона. Самото каре тракаше толкова силно, че когато завивам всички се обръщат да видят кво става... Просто късмет, че не ме остави на път... Та след 1 месец почна лека полека да трака и дясното... Може ли дясното да се е преебало от факта, че лявото преди това го карах на умирачка до последния километър, който можеше да мине? Може нещо да е поемало повече натоварвания. Абе бактисах с тея карета. като верижка станаха - сменям едното, чупи се другото...

- kokas_passat_4
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 48 госта