Ами дали не е препълнен или недонапълнен климатика?
Мисля че методите с които се следи пълненето са два:
единият с везна на бутилката, другия с манометър и се гледа налягането на изпарилия се вече фреон (демек високото налягане).



Passat Б3 2E - 1992 г. проблем с датчика на климатика
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
GodLike написа:За да е точно само с везна!
Ако се ръководиш от наляганията има голяма вероятност да сбъркаш, защото налягането на R134a при 20 градуса околна температура е около 5 бара, а при 40 стига 9~10 бара.
Преди години съм работил, но тогава ползвахме само Р12 и Р22, и манометрите бяха с няколко скали.
Но скромните ми наблюдения показват че дори и да са за Р134, хладилните техници смело пълнят автоклиматиците с Р12!
А колкото до перката- трябва да се изключи известно време след като компресора спре, за да може да обдуха кондензатора.
Загадка за разбирачи и за мен.
Последно.
Вече незнам какво става.Когато включа климата перките трьгват директно на бьрза скорост и не спират.
Без да пускам климата изобщо,когато колата загрее вентилатора на радиатора отново трьгва на бьрзата степен и не спира.Когато извадя релето на радиатора за бьрза скорост,всичко работи нормално;климатика си трьгва, бавна скорост на перките се задейства ,когато го спра вентилатора си спира ,температурата достигнала градуси сиперките си включват ,охлаждат и изключват.Дали е температурен датчик или някое реле или датчик на климатика или и 3те или е препьлнен климатика





- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Загадка за разбирачи и за мен.
AbsdXyz написа:Последно.Вече незнам какво става.Когато включа климата перките трьгват директно на бьрза скорост и не спират.
Без да пускам климата изобщо,когато колата загрее вентилатора на радиатора отново трьгва на бьрзата степен и не спира.Когато извадя релето на радиатора за бьрза скорост,всичко работи нормално;:oops:
...
От всичко което изчетох мисля че проблема не е в климатика. При включване на климата перките моментално тръгват на първа степен (втора се включва когато му стане трудно да охлажда фреона) и спират моментално при спиране на климата. При положение че имаш същия проблем и при неработещ климатик защо се оглеждащ в него? (м/у другото не съ чул някой да препълни климатика


има нещо гнило
Климатика си работи охлажда яко откакто го допьлних. но защо се включват тез перки на радиатора на бьрза скорос и не спират.
А започна и без да пускам климата над 90 градуса температура на водата в мотора сьщо да трьгват и да не спират 


Проведох следния опит.Размених датчика с друг Пасат и какво се получи на моя пасат перките на радиатора трьгнаха нормално но компресора не трьгва а на другия с моя датчик му работи нормално климата.Значи не датчика. Ходих при тези които го зареждаха и те казаха че налягането е нормално но при изключване налягането трябвало да се изравни а то остава високо 15 16 bara.Сьмняват се за няква плочка кьм копето .
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Вервай ми това беше първото в което се усъмнихме още повече защото скоро го смени пичаivo123 написа:и аз съм за датчика на радиатора който е /за перките/
на моята преди да го сменя започна да ми прави мизерии - на 50-60 градуса като стане колата включва и върти постоянно /след смяната му всичко е както трябва/.




- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Баси, тук ме хвърляте в тъч. Теоретично е възможно да прави проблем ако климата е препълнен, налягането е високо и системата отчита сякаш работи без да е пуснат. Но както писах по-горе досега не съм чул някой да препълни климата (недопълнен да ама...). Освен това нали е ходено на майстор после
А това което си сменял от другия пасат датчик на климата ли е? Защото ако на другия си работи с неговия датчик а на твоя не тръгва компресора...пак размисъл


Май това е сложна тема, но е много загадъчна. Датчика е на климатика този който мери високото и ниското налягане. На него показва, че остава високо налягане и сигурно той дава сигнал на перките да работят постоянно. Но къде е запушено.
Може ли да се меша някой температурен датчик.
който да показва,че кондензатора не е охладен и също да лъже перките да въртят
Може ли отнякьде да си дрьпна схема за климатик.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта