Passat Б3 2E - 1992 г. проблем с датчика на климатика

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 31 юли 2007 12:02


Ами дали не е препълнен или недонапълнен климатика?
Мисля че методите с които се следи пълненето са два:
единият с везна на бутилката, другия с манометър и се гледа налягането на изпарилия се вече фреон (демек високото налягане).




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 31 юли 2007 12:41


За да е точно само с везна!
Ако се ръководиш от наляганията има голяма вероятност да сбъркаш, защото налягането на R134a при 20 градуса околна температура е около 5 бара, а при 40 стига 9~10 бара.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 31 юли 2007 12:55


GodLike написа:За да е точно само с везна!
Ако се ръководиш от наляганията има голяма вероятност да сбъркаш, защото налягането на R134a при 20 градуса околна температура е около 5 бара, а при 40 стига 9~10 бара.


Преди години съм работил, но тогава ползвахме само Р12 и Р22, и манометрите бяха с няколко скали.
Но скромните ми наблюдения показват че дори и да са за Р134, хладилните техници смело пълнят автоклиматиците с Р12!
А колкото до перката- трябва да се изключи известно време след като компресора спре, за да може да обдуха кондензатора.


AbsdXyz
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Загадка за разбирачи и за мен.

Мнениеот AbsdXyz » Чет 02 авг 2007 23:03


Последно. :motz: Вече незнам какво става.Когато включа климата перките трьгват директно на бьрза скорост и не спират. :( Без да пускам климата изобщо,когато колата загрее вентилатора на радиатора отново трьгва на бьрзата степен и не спира.Когато извадя релето на радиатора за бьрза скорост,всичко работи нормално;климатика си трьгва, бавна скорост на перките се задейства ,когато го спра вентилатора си спира ,температурата достигнала градуси сиперките си включват ,охлаждат и изключват.Дали е температурен датчик или някое реле или датчик на климатика или и 3те или е препьлнен климатика :oops: :idea:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Загадка за разбирачи и за мен.

Мнениеот dlug » Чет 02 авг 2007 23:17


AbsdXyz написа:Последно. :motz: Вече незнам какво става.Когато включа климата перките трьгват директно на бьрза скорост и не спират. :( Без да пускам климата изобщо,когато колата загрее вентилатора на радиатора отново трьгва на бьрзата степен и не спира.Когато извадя релето на радиатора за бьрза скорост,всичко работи нормално;:oops: :idea: ...


От всичко което изчетох мисля че проблема не е в климатика. При включване на климата перките моментално тръгват на първа степен (втора се включва когато му стане трудно да охлажда фреона) и спират моментално при спиране на климата. При положение че имаш същия проблем и при неработещ климатик защо се оглеждащ в него? (м/у другото не съ чул някой да препълни климатика :shock) Малко не разбрах за релето на радиатора точно кое е...може да си провериш датчика за включване на перката или реле което отговаря за нея (ако има) :да:


AbsdXyz
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

има нещо гнило

Мнениеот AbsdXyz » Чет 02 авг 2007 23:36


Климатика си работи охлажда яко откакто го допьлних. но защо се включват тез перки на радиатора на бьрза скорос и не спират. :?: А започна и без да пускам климата над 90 градуса температура на водата в мотора сьщо да трьгват и да не спират :?:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 02 авг 2007 23:43


Това ти казвам, пролема не е у ладното. Аз лично мисля че е датчика за перката. Аз имах подобен проблем-залепна и не иключи (съсипа ми акумулатора веднъж та се наложи да го зареждам). Смених го и взе че се оправи


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 03 авг 2007 7:38


и аз съм за датчика на радиатора който е /за перките/
на моята преди да го сменя започна да ми прави мизерии - на 50-60 градуса като стане колата включва и върти постоянно /след смяната му всичко е както трябва/.


AbsdXyz
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AbsdXyz » Нед 05 авг 2007 13:36


Проведох следния опит.Размених датчика с друг Пасат и какво се получи на моя пасат перките на радиатора трьгнаха нормално но компресора не трьгва а на другия с моя датчик му работи нормално климата.Значи не датчика. Ходих при тези които го зареждаха и те казаха че налягането е нормално но при изключване налягането трябвало да се изравни а то остава високо 15 16 bara.Сьмняват се за няква плочка кьм копето .


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 05 авг 2007 14:50


ivo123 написа:и аз съм за датчика на радиатора който е /за перките/
на моята преди да го сменя започна да ми прави мизерии - на 50-60 градуса като стане колата включва и върти постоянно /след смяната му всичко е както трябва/.
Вервай ми това беше първото в което се усъмнихме още повече защото скоро го смени пича :wink: ,вината не е в датчика(на радиатора),като включи втората степен вадя буксата на датчика и перките продължават да бичат.Има едни релета точно зад спирачната помпа от тях мога да изключа перките. :roll: А те се командват от въпросния датчик за високо и ниско налягане на климата ,който е разположен на калника точно над дебитомера.След като елиминирахме и въпросния датчик от "списъка",вече се изчерпах откъм идей, :roll: нямам си идея ,запушен ли е .....какво му е :dontknow:


AbsdXyz
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AbsdXyz » Нед 05 авг 2007 15:03


Братчет ходих при братята ,замерихаго и установиха че след спиране на климата не изравнява налягането а трябва.Сьмняват се в тая плочка дето са я сменяли на Ученото. Изображение Ето снимка на мотора и климатика :wink:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Нед 05 авг 2007 16:15


То налягането не се изравнява на момента като спреш климатика......трябва да се почака малко


AbsdXyz
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AbsdXyz » Нед 05 авг 2007 16:23


Да чакахаго но си остава 15 16 bara вместо 6 7.На какво се дьлжи това.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пон 06 авг 2007 13:34


Баси, тук ме хвърляте в тъч. Теоретично е възможно да прави проблем ако климата е препълнен, налягането е високо и системата отчита сякаш работи без да е пуснат. Но както писах по-горе досега не съм чул някой да препълни климата (недопълнен да ама...). Освен това нали е ходено на майстор после :dontknow: :dontknow: А това което си сменял от другия пасат датчик на климата ли е? Защото ако на другия си работи с неговия датчик а на твоя не тръгва компресора...пак размисъл


AbsdXyz
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AbsdXyz » Пон 06 авг 2007 15:53


Май това е сложна тема, но е много загадъчна. Датчика е на климатика този който мери високото и ниското налягане. На него показва, че остава високо налягане и сигурно той дава сигнал на перките да работят постоянно. Но къде е запушено. :roll: Може ли да се меша някой температурен датчик. :?: който да показва,че кондензатора не е охладен и също да лъже перките да въртят :cry:Може ли отнякьде да си дрьпна схема за климатик.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта