90 PR бензин газ пасат
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
radotom написа:ivo123 написа: ако влиза антифриз в някой цилиндър свеща ще е с наклеп и ръждив цвят.
Ами при мен имаше пробив към първи цилиндър и свеща беше много качествено измита, да ти кажа. Съвсем светло сиво...![]()
А иначе основния проблем, според мен е, че на скъсаното място продължават процесите> изяждат се главата и блока.
Тъй като аз се забавих с ремонта доста, сега блока ми е челосан с 2 десетиБегачка, бате! Вдигната компресия!
И как разбра, по химичния състав на охладителната течност ли?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега за да върти сутрин толкова бързо значи си прав за проблема си - в повдигачите е.
80% съм сигурен, защото примерно ако махнеш разпределителния вал и го сложиш отново и веднага решиш да палиш - двигателя се върти все едно в без свещи - няма компресия.
Като изчакаш 20-на мин и се оправя.
Получава се понеже повдигачите се отварят доста като се махне вала, после /понеже дейстават директно върху клапана/ клапаните остават отворени и двигателя няма компресия в този момент.
ремонта на гарнитура на главата е мисля /не съм сигурен/ около 50лв труд и части 40-50. В общия случай до 100 лв се вместваш.
Но ако няма последствия по свещите и знаеш откъде намаля антифриза няма от какво да се притесняваш.
80% съм сигурен, защото примерно ако махнеш разпределителния вал и го сложиш отново и веднага решиш да палиш - двигателя се върти все едно в без свещи - няма компресия.
Като изчакаш 20-на мин и се оправя.
Получава се понеже повдигачите се отварят доста като се махне вала, после /понеже дейстават директно върху клапана/ клапаните остават отворени и двигателя няма компресия в този момент.
ремонта на гарнитура на главата е мисля /не съм сигурен/ около 50лв труд и части 40-50. В общия случай до 100 лв се вместваш.
Но ако няма последствия по свещите и знаеш откъде намаля антифриза няма от какво да се притесняваш.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
ivo123 написа:
ремонта на гарнитура на главата е мисля /не съм сигурен/ около 50лв труд и части 40-50. В общия случай до 100 лв се вместваш....



- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
mafiota написа:И как разбра, по химичния състав на охладителната течност ли?
Почти!

Един приятел има сервиз. Има си и едно.... абе като спринцовка, да го кажем, където се сипва реактив.
Взех да забравям какъв цвят е реактива в началото и какъв става, но идеята е, че при наличие на СО в парите на охладителната течност над разширителния съд, цвета на реактива се променя.
Просто се засмуква въздух над казанчето. Като си развил капачката предварително, разбира се!
Мисля, че беше син и минава в зелен, ако има беля.
Моя взе да бие на жълто, чак!


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
димитър написа:от къде мога да се снабдя с такъв реактив
Честито за готовия аУтомобил!
Повече в сервиз да не стъпва!
А относно това от къде можеш да се снабдиш... тук знам, че го има в един магазин за доста качествени инструменти, ама ако ти кажа порядъка на цената и ще се откажеш да търсиш

С две '0' е, ама първата цифра не е едно

Предполага се, че в по-добре обзаведените сервизи ще да го имат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта