90 PR бензин газ пасат

Техническа и сервизна информация за Passat
димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 14:27


забравих да спомена , че преди да запали , ако запали моторът върти много леко все едно е скъсан ангренажният ремък, и всеки момент ще литне




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 15 авг 2007 14:30


radotom написа:
ivo123 написа: ако влиза антифриз в някой цилиндър свеща ще е с наклеп и ръждив цвят.

Ами при мен имаше пробив към първи цилиндър и свеща беше много качествено измита, да ти кажа. Съвсем светло сиво... :dontknow:
А иначе основния проблем, според мен е, че на скъсаното място продължават процесите> изяждат се главата и блока. :(
Тъй като аз се забавих с ремонта доста, сега блока ми е челосан с 2 десети ;) Бегачка, бате! Вдигната компресия! :maaad:


И как разбра, по химичния състав на охладителната течност ли?


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 14:38


ако неееее таина колко струва с ремонта горе долу смяната на гарнитура


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 15 авг 2007 14:48


колега за да върти сутрин толкова бързо значи си прав за проблема си - в повдигачите е.
80% съм сигурен, защото примерно ако махнеш разпределителния вал и го сложиш отново и веднага решиш да палиш - двигателя се върти все едно в без свещи - няма компресия.
Като изчакаш 20-на мин и се оправя.
Получава се понеже повдигачите се отварят доста като се махне вала, после /понеже дейстават директно върху клапана/ клапаните остават отворени и двигателя няма компресия в този момент.

ремонта на гарнитура на главата е мисля /не съм сигурен/ около 50лв труд и части 40-50. В общия случай до 100 лв се вместваш.
Но ако няма последствия по свещите и знаеш откъде намаля антифриза няма от какво да се притесняваш.


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 15:05


ще отида да ги погледнат тези "повдигачи" и ако е от тях ще черпя , те ремонтират ли се или само се подменят


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Сря 15 авг 2007 15:11


ivo123 написа:
ремонта на гарнитура на главата е мисля /не съм сигурен/ около 50лв труд и части 40-50. В общия случай до 100 лв се вместваш....

:shock :shock :shock За 100 лв така се оправя че не казвай на никой. Свалиш ли я обикновено има заминали поне 6 водача, 8 гумички на клапани, шлайф на глава, шлайф на клапани, гарнитурИ...да изреждам ли още???


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Сря 15 авг 2007 16:13


ужас


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 15 авг 2007 21:20


mafiota написа:И как разбра, по химичния състав на охладителната течност ли?

Почти! ;)
Един приятел има сервиз. Има си и едно.... абе като спринцовка, да го кажем, където се сипва реактив.
Взех да забравям какъв цвят е реактива в началото и какъв става, но идеята е, че при наличие на СО в парите на охладителната течност над разширителния съд, цвета на реактива се променя.
Просто се засмуква въздух над казанчето. Като си развил капачката предварително, разбира се!
Мисля, че беше син и минава в зелен, ако има беля.
Моя взе да бие на жълто, чак! :maaad: :uuoooh:


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Чет 16 авг 2007 12:59


от къде мога да се снабдя с такъв реактив


димитър
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот димитър » Пет 17 авг 2007 13:19


благодаря на всички повдигачите са , вече колата е супер, този форум е страшно полезен и ми спести доста нерви и пари


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 17 авг 2007 14:23


димитър написа:от къде мога да се снабдя с такъв реактив

Честито за готовия аУтомобил!
Повече в сервиз да не стъпва!
А относно това от къде можеш да се снабдиш... тук знам, че го има в един магазин за доста качествени инструменти, ама ако ти кажа порядъка на цената и ще се откажеш да търсиш ;)
С две '0' е, ама първата цифра не е едно ;)
Предполага се, че в по-добре обзаведените сервизи ще да го имат.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 17 авг 2007 14:25


радвам се че си оправил проблема. :beer
А какво им имаше - не се въртяха ли?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта