:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Кои е по-добрият мотор на Пасат 5 дизел 1и9 131PS или 2и5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 30 авг 2007 15:48


Последния "чист" (т.е. атмосферен, не турбо) дизел, поставян на пасат, е 1Y - 47 kW, 64 к.с. - до края на октомври 93 година, това е Б3. От Б4 насам Пасат не е "помирисвал" атмосферен дизел.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 30 авг 2007 15:55


gr_kanev написа:Последния "чист" (т.е. атмосферен, не турбо) дизел, поставян на пасат, е 1Y - 47 kW, 64 к.с. - до края на октомври 93 година, това е Б3. От Б4 насам Пасат не е "помирисвал" атмосферен дизел.


много е нерентабилен за производителя тоя чист дизел...нема какво да му се скапа :) скоро гледах гамата на новата шкода и атмосвферен мотор няма...мисля че 2.0 SDi в голф 5 ще е последният мохикан :? /само за баничарките ще ги оставят атмосите/


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Чет 30 авг 2007 16:18


Да и не само тоя дизел. Всичките стари атмосферни дизели са нерентабилни за производителите :D

Имах един Опел 1.6D към 18 годишен. Не знам на колко км беше реално, но на педалите даже ламарините бяха протрити и самите педали бяха станали многоъгълници. Двигателя обаче палеше от раз и вървеше супер. Нямаше и наченки на износване.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Aleks02, svetoslav2002 и 48 госта