
Пасата ми (1991, 2000м3, 2Е) се предаде, дайте идея
Значи да се включа и аз относно комутатора и бубината има и капсаловани има и не капсаловани и двата вида обаче се разглабят и се продават отделно и бубини и комутатори.На мен майстора ми каза че и от голф ставали като ходих да си копувам нова бубина с комутатор ми каза зимаш за Г3 нямало заначение от какъв мотор.Купих го от Косера в Пловдив с остъпки за около 70лв а старея го разглоби купих един нов комутатор и ся седи в багажника,понеже е мно кофти така да та предаде колата то не беше въртене и дърпане докато не окчих 1 от кобелите та да вида че ония дет ми трябва го няма.
- GERIO
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
НАЙ - НАКРАЯ ТРЪГНА ГОВЕДОТО.
Ето го и обещаното от мен обяснение на проблема, който слава богу най - после се реши.
Разбира се като всеки сложен проблем и този си намери простото решение, а именно сбъгясъл КОМПЮТЪР. След като пробвах какво ли не друго и многократно проверих всички вериги отидох на моргата изчаках една седмица и си купих нов компютър от SEAT. Следкато го закачих всичко си дойде на мястото. Повече няма какво да се обясни освен, че най - вероятно е причинил и повредата на бобината поради подадените грешни управляващи сигнали.
Сега все едно карам SEAT TOLEDO, по - точно VW Pasat, който мисли по различен начин, но иначе кмпютъра и колата се разбират добре. Върви страхотно и слава богу разхода и на гориво е долу горе същият както и при оригиналния мозък.
Отново благодарности за компетентните мнения и безпроблемно шофиране!!!
Ето го и обещаното от мен обяснение на проблема, който слава богу най - после се реши.
Разбира се като всеки сложен проблем и този си намери простото решение, а именно сбъгясъл КОМПЮТЪР. След като пробвах какво ли не друго и многократно проверих всички вериги отидох на моргата изчаках една седмица и си купих нов компютър от SEAT. Следкато го закачих всичко си дойде на мястото. Повече няма какво да се обясни освен, че най - вероятно е причинил и повредата на бобината поради подадените грешни управляващи сигнали.
Сега все едно карам SEAT TOLEDO, по - точно VW Pasat, който мисли по различен начин, но иначе кмпютъра и колата се разбират добре. Върви страхотно и слава богу разхода и на гориво е долу горе същият както и при оригиналния мозък.
Отново благодарности за компетентните мнения и безпроблемно шофиране!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта