:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Пасата ми (1991, 2000м3, 2Е) се предаде, дайте идея

Техническа и сервизна информация за Passat
mirovasi
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 18:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот mirovasi » Съб 22 сеп 2007 22:15


Значи да се включа и аз относно комутатора и бубината има и капсаловани има и не капсаловани и двата вида обаче се разглабят и се продават отделно и бубини и комутатори.На мен майстора ми каза че и от голф ставали като ходих да си копувам нова бубина с комутатор ми каза зимаш за Г3 нямало заначение от какъв мотор.Купих го от Косера в Пловдив с остъпки за около 70лв а старея го разглоби купих един нов комутатор и ся седи в багажника,понеже е мно кофти така да та предаде колата то не беше въртене и дърпане докато не окчих 1 от кобелите та да вида че ония дет ми трябва го няма.




Потребителски аватар
GERIO
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот GERIO » Сря 26 сеп 2007 11:02


НАЙ - НАКРАЯ ТРЪГНА ГОВЕДОТО.
Ето го и обещаното от мен обяснение на проблема, който слава богу най - после се реши.
Разбира се като всеки сложен проблем и този си намери простото решение, а именно сбъгясъл КОМПЮТЪР. След като пробвах какво ли не друго и многократно проверих всички вериги отидох на моргата изчаках една седмица и си купих нов компютър от SEAT. Следкато го закачих всичко си дойде на мястото. Повече няма какво да се обясни освен, че най - вероятно е причинил и повредата на бобината поради подадените грешни управляващи сигнали.
Сега все едно карам SEAT TOLEDO, по - точно VW Pasat, който мисли по различен начин, но иначе кмпютъра и колата се разбират добре. Върви страхотно и слава богу разхода и на гориво е долу горе същият както и при оригиналния мозък.
Отново благодарности за компетентните мнения и безпроблемно шофиране!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта