
Гарнитура за капака на В4
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
гарнитура
Колеги използвайте търсачката преди да предприемете някакви действия за да не повтаряте грешките на други колеги.Специално за тази тема има много писано дори Ваското 1 беше обяснил как се сменят шпилките и т. н.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Купих гарнитура на Виктор Рейнц за 26 лв заедно със 8 черни и 4 никелирани шпилки.Защо е необходимо да сменям шпилките?Тъй като смятам,че старите не са чак толкова разтеглени,но щом са дадени с гарнитурата явно е наложително!Струва ми се,че са повече и като бройка.Ще ги ремонтирам утре вечер.Трябва ли да слагам силикон между шпилките и втулките?Благодаря ви за всяка ваша информация!!!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Sasho_yovev написа:Купих гарнитура на Виктор Рейнц за 26 лв заедно със 8 черни и 4 никелирани шпилки.Защо е необходимо да сменям шпилките?Тъй като смятам,че старите не са чак толкова разтеглени,но щом са дадени с гарнитурата явно е наложително!Струва ми се,че са повече и като бройка.Ще ги ремонтирам утре вечер.Трябва ли да слагам силикон между шпилките и втулките?Благодаря ви за всяка ваша информация!!!
- Задължително трябва да смениш шпилките ако досега си бил с коркова гарнитура


Може да сложиш силикон но не е задължително.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Аз моята кола я взех с коркова гарнитура, която на всяка смяна на масло трябваше да се сменя също - течеше от всякъде. После си взех гумена /тя всъщност е гума-метал-гума/ и се оказа, че шпилките не трябва да ги сменям защото те са ми точно за нея /диаметъра им/. От тогава нямам ядове с нея, е съвсем малко омаслява на едно две места но не тече. Гарнитурата е взех от Ауто Хелп до Тих труд за някъде около 30 лева.
А колкото до кривината на капака- незнам
, двете метални пластини чрез гайките така я притискат, че се изправя от всякъде според мен, но малко топло и маслоустойчив силикон не вреди никому
.
А колкото до кривината на капака- незнам


-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Някъде съм чел, че корковите гарнитури са съвместими само с минералните масла. Възможно и заради това така бързо да си заминават ,пък може и проблема е да е в самия монтаж/колкото и просто да се сменя гарнитура/аз също си сложих гумено метална гарнитура която не позволява пренатягане и дано не се разлага от маслото, за сега спря напълно теча/В4/
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Здравейте колеги!!!Смених гарнитурата на главата,Виктор Раинц за 26 лв. заедно със шпилките.Оригиналната ми гарнитура беше същата.Корковата която сложих през Януари изкара осем месеца и просълзи.Любопитно ми е да разбера как шпилките си променят диаметъра според вас,защото измерих старите със микрометър и новите които ги предлагат в гарнитурата и разликата между тях беше 0,01 стотна от милиметъра.Искам да разбера как според вас със усилие от 6 до 9 кг/см2 е достатъчно да ги разтегне тези шпилки.Благодаря ви за информацията която ще получа.С уважение Сашо Йовев!Чао!!!Очаквам вашите мнения
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Sasho_yovev написа:Здравейте колеги!!!Смених гарнитурата на главата,Виктор Раинц за 26 лв. заедно със шпилките.Оригиналната ми гарнитура беше същата.Корковата която сложих през Януари изкара осем месеца и просълзи.Любопитно ми е да разбера как шпилките си променят диаметъра според вас,защото измерих старите със микрометър и новите които ги предлагат в гарнитурата и разликата между тях беше 0,01 стотна от милиметъра.Искам да разбера как според вас със усилие от 6 до 9 кг/см2 е достатъчно да ги разтегне тези шпилки.Благодаря ви за информацията която ще получа.С уважение Сашо Йовев!Чао!!!Очаквам вашите мнения
- Бил си с гумената гарнитура и затова нямаш разлика в шпилките


П.С. За да не кажеш че твоята е В4 а не В3 двиг. ABS 1.8 моно са еднакви.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 57 госта