Гарнитура за капака на В4

Техническа и сервизна информация за Passat
psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 18 сеп 2007 16:09


Ако искаш на стара кола да не сълзи масло, без силикон (подходящ разбира се за мястото) не става... :-)




STOIAN ANDREEV
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

гарнитура

Мнениеот STOIAN ANDREEV » Вто 18 сеп 2007 20:41


Колеги използвайте търсачката преди да предприемете някакви действия за да не повтаряте грешките на други колеги.Специално за тази тема има много писано дори Ваското 1 беше обяснил как се сменят шпилките и т. н.


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Мнениеот SpeeDLine » Вто 25 сеп 2007 19:56


Купих гарнитура на Виктор Рейнц за 26 лв заедно със 8 черни и 4 никелирани шпилки.Защо е необходимо да сменям шпилките?Тъй като смятам,че старите не са чак толкова разтеглени,но щом са дадени с гарнитурата явно е наложително!Струва ми се,че са повече и като бройка.Ще ги ремонтирам утре вечер.Трябва ли да слагам силикон между шпилките и втулките?Благодаря ви за всяка ваша информация!!!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 25 сеп 2007 20:15


Sasho_yovev написа:Купих гарнитура на Виктор Рейнц за 26 лв заедно със 8 черни и 4 никелирани шпилки.Защо е необходимо да сменям шпилките?Тъй като смятам,че старите не са чак толкова разтеглени,но щом са дадени с гарнитурата явно е наложително!Струва ми се,че са повече и като бройка.Ще ги ремонтирам утре вечер.Трябва ли да слагам силикон между шпилките и втулките?Благодаря ви за всяка ваша информация!!!
    Задължително трябва да смениш шпилките ако досега си бил с коркова гарнитура :idea: Гумената в средата има метална лента и няма да влезе на оригиналните шпилки. Затова и гумената върви с комплект шпилки :wink: Сменят се за нула време.

Може да сложиш силикон но не е задължително.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Вто 25 сеп 2007 20:50


Аз моята кола я взех с коркова гарнитура, която на всяка смяна на масло трябваше да се сменя също - течеше от всякъде. После си взех гумена /тя всъщност е гума-метал-гума/ и се оказа, че шпилките не трябва да ги сменям защото те са ми точно за нея /диаметъра им/. От тогава нямам ядове с нея, е съвсем малко омаслява на едно две места но не тече. Гарнитурата е взех от Ауто Хелп до Тих труд за някъде около 30 лева.
А колкото до кривината на капака- незнам :roll: , двете метални пластини чрез гайките така я притискат, че се изправя от всякъде според мен, но малко топло и маслоустойчив силикон не вреди никому :wink: .


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Чет 27 сеп 2007 20:11


Някъде съм чел, че корковите гарнитури са съвместими само с минералните масла. Възможно и заради това така бързо да си заминават ,пък може и проблема е да е в самия монтаж/колкото и просто да се сменя гарнитура/аз също си сложих гумено метална гарнитура която не позволява пренатягане и дано не се разлага от маслото, за сега спря напълно теча/В4/


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Мнениеот SpeeDLine » Пет 12 окт 2007 20:29


Здравейте колеги!!!Смених гарнитурата на главата,Виктор Раинц за 26 лв. заедно със шпилките.Оригиналната ми гарнитура беше същата.Корковата която сложих през Януари изкара осем месеца и просълзи.Любопитно ми е да разбера как шпилките си променят диаметъра според вас,защото измерих старите със микрометър и новите които ги предлагат в гарнитурата и разликата между тях беше 0,01 стотна от милиметъра.Искам да разбера как според вас със усилие от 6 до 9 кг/см2 е достатъчно да ги разтегне тези шпилки.Благодаря ви за информацията която ще получа.С уважение Сашо Йовев!Чао!!!Очаквам вашите мнения


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 12 окт 2007 20:56


Sasho_yovev написа:Здравейте колеги!!!Смених гарнитурата на главата,Виктор Раинц за 26 лв. заедно със шпилките.Оригиналната ми гарнитура беше същата.Корковата която сложих през Януари изкара осем месеца и просълзи.Любопитно ми е да разбера как шпилките си променят диаметъра според вас,защото измерих старите със микрометър и новите които ги предлагат в гарнитурата и разликата между тях беше 0,01 стотна от милиметъра.Искам да разбера как според вас със усилие от 6 до 9 кг/см2 е достатъчно да ги разтегне тези шпилки.Благодаря ви за информацията която ще получа.С уважение Сашо Йовев!Чао!!!Очаквам вашите мнения
    Бил си с гумената гарнитура и затова нямаш разлика в шпилките :wink: Както сам пишеш сложил си коркова след гумената и затова не е трябвало да ги сменяш. А какви са ти били оригиналните шпилки ти просто няма начин да знаеш защото явно са били сменени преди ти да вземеш колата. Нали не си я купил нова все пак. Оригиналната гарнитура на капака на В3 е коркова а не гумена :!:

П.С. За да не кажеш че твоята е В4 а не В3 двиг. ABS 1.8 моно са еднакви.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Съб 13 окт 2007 19:52


Оригиналната гарнитура на капака на В3 е коркова а не гумена [quote] :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 57 госта