
Странно хлътване на педала на спирачките(ABS)
- ceco_passat B4
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
WasteLand, моля те профилактично да отидеш при някой от клубните ни майстори/сервизи(виждам, че си отдавна във форума) или другаде, но е добре да се провери тая работа, за да не стане някой сакътлък
, заради ... .
Успех.
Утре ще се опитам да кача тук информация за обезвъздушаване на спирачна система с АБС.

Успех.
Утре ще се опитам да кача тук информация за обезвъздушаване на спирачна система с АБС.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Winner25 написа:На мене ми се е случвало след продължително пътуване, като спра за малко, педала става по твърд и трябва да го натискам малко по силно. След това се оправя сам, и не винаги се случва, случвало ми се е 1 - 2 пъти. Дали имам някакъв проблем?
Това най-често се случва при прегряла спирачна течност и доста загряли накладки.Хубаво е ако не си я сменял течността да я смениш (с времето остарява и започва да проявява такива аномалии).
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev написа:Иначе спирачната течност (би трябвало) да се сменя на всеки 2 години, независимо от всякакви други обстоятелства !
Да,но това в България се приема само като добро пожелание и почти никой не го прави.Повечето хора разсъждават като баща ми - както са я обезвъздушили заводски никога не можем да я обезвъздушим затова нищо не се пипа по спирачките докато не се наложи.А камоли да се източва всичко и да се пълни наново (както е най-добре да се прави при смяна на течността).Возилото му е Лада 5-чка и поне откакто аз се помня (повече от 10 години) не е пипана спирачната система освен за накладки и т.н. консумативи.
Течността с времето заради загряването (накладките загряват,оттам и апаратчето а вътре е течността) променя свойствата си и това налага да се сменя на даден интервал от време.А ако не се сменя след време зашочва да дава признаци че иска смяна (след дълъг път педала пада в под-а и седи там докато колата не се охлади,променя се хода на педала и необходимия натиск за да спира ефективно след по-дълги дестинации и т.н.)
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], madmen, svetoslav2002 и 52 госта