


Проблем с работата на бензин.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
silent написа:Твоя, моя е се тоя.... бе и аз се позачудих ама викам да питам ...може нещо да изпускам....та да видим някой друг колега с мнение по въпроса.... има или нема АБС моторетката датчик за температурата на въздуха...
Има, на капачката на дюзата е .
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#666104
Последна промяна от Ivandp на Пон 22 окт 2007 21:55, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колеги датчика за температурата на засмуквания въздух е на самата дюза - капачката черната на дюзата завършва встрани с датчик.
Според температурата на засмуквания въздух компа увеличава импулса на дюзата и така при студено време се отваря дюзата за повече време т.е.повече гориво.
Руснаците пишат че този датчик работи до +20 градуса и оттам нататък не влияе на мотора.
Има и снимки в които приспособяват обикновен датчик за температура на водата, на мястото на този, понеже е доста по-скъп.
Стойностите на този датчик са еднакви с датчика за температурата на антифриза /този който подава инфо на компа/.
Според температурата на засмуквания въздух компа увеличава импулса на дюзата и така при студено време се отваря дюзата за повече време т.е.повече гориво.
Руснаците пишат че този датчик работи до +20 градуса и оттам нататък не влияе на мотора.
Има и снимки в които приспособяват обикновен датчик за температура на водата, на мястото на този, понеже е доста по-скъп.
Стойностите на този датчик са еднакви с датчика за температурата на антифриза /този който подава инфо на компа/.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Ivandp написа:silent написа:Твоя, моя е се тоя.... бе и аз се позачудих ама викам да питам ...може нещо да изпускам....та да видим някой друг колега с мнение по въпроса.... има или нема АБС моторетката датчик за температурата на въздуха...
Има, на капачката на дюзата е .






- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Теодор написа:Ivandp написа:silent написа:Твоя, моя е се тоя.... бе и аз се позачудих ама викам да питам ...може нещо да изпускам....та да видим някой друг колега с мнение по въпроса.... има или нема АБС моторетката датчик за температурата на въздуха...
Има, на капачката на дюзата е .
![]()
![]()
![]()
![]()
Я обясни по подробно ако може и снимка на тва животно
![]()
Разбира се , че има такъв датчик!
Както казва колегата ivo123, стойностите на полупроводника (темп. характеристика) му са същите както на синия температурен датчик.
При мен този датчик е повреден, и постоянно даваше инфо на компа, че температурата на въздуха е около -10С'


Освен че влияе на разхода на гориво, при мономотроника в зависимост от показанията на този датчик , ECU-то "бута" и центровката.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така да развием темата....
Работи нестабилно и с прекъсване само като е студна и само като е студено навън примерно както е в момента и само на бензин. Рестарта на компютъра не решава проблема. Като позагрее няма поблем. Паленето не е проблем. Оборотите след като загрее стабилни 1000 об.
Тъй като проблема е само на бенин изключвам запалителната уредба.
Все пак свещи нови....профилактика за зачистване на капачка и лули е направена. Ламбда сондата е мерена профилактично с мултицет-жива е показанията и се менят постоянно в диапазона 0.05-0.85волта, но я изключвам не играе в началото.
Досега е проверено и е в норма.
1.ТПС - единствено между 1и 5 крак има малко по голямо съпротивлевние от нормата но не мисля че това е проблем.
2.Стъпков мотор в кондиция.
3.Датчик за въздуха в норма с леки но недоказани съмнения за недобър контакт.
4. Датчик за водата в норма.
5. Тампон на моното-ок.
6. Профилактика на моноинж...почистване смяна на някои гарнитури.
7.Почистване на всички букси от окиси.
Не сам проверявал едиствено таралежа...
И проблема не е решен.
Остава като вариант подпушен инжекцион и калпав бензин...и това което се сетите да предложите...
Ами очаквам предложения...
Работи нестабилно и с прекъсване само като е студна и само като е студено навън примерно както е в момента и само на бензин. Рестарта на компютъра не решава проблема. Като позагрее няма поблем. Паленето не е проблем. Оборотите след като загрее стабилни 1000 об.
Тъй като проблема е само на бенин изключвам запалителната уредба.
Все пак свещи нови....профилактика за зачистване на капачка и лули е направена. Ламбда сондата е мерена профилактично с мултицет-жива е показанията и се менят постоянно в диапазона 0.05-0.85волта, но я изключвам не играе в началото.
Досега е проверено и е в норма.
1.ТПС - единствено между 1и 5 крак има малко по голямо съпротивлевние от нормата но не мисля че това е проблем.
2.Стъпков мотор в кондиция.
3.Датчик за въздуха в норма с леки но недоказани съмнения за недобър контакт.
4. Датчик за водата в норма.
5. Тампон на моното-ок.
6. Профилактика на моноинж...почистване смяна на някои гарнитури.
7.Почистване на всички букси от окиси.
Не сам проверявал едиствено таралежа...
И проблема не е решен.
Остава като вариант подпушен инжекцион и калпав бензин...и това което се сетите да предложите...
Ами очаквам предложения...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 62 госта