Проблем с работата на бензин.

Техническа и сервизна информация за Passat
emilvlg
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emilvlg » Нед 21 окт 2007 22:33


na re6etkata pod raditora e dat4ika za temperatura




Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Пон 22 окт 2007 21:51


silent написа:Твоя, моя е се тоя :D .... бе и аз се позачудих ама викам да питам ...може нещо да изпускам....та да видим някой друг колега с мнение по въпроса.... има или нема АБС моторетката датчик за температурата на въздуха...


Има, на капачката на дюзата е .

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#666104

Последна промяна от Ivandp на Пон 22 окт 2007 21:55, променено общо 1 път.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 22 окт 2007 21:54


колеги датчика за температурата на засмуквания въздух е на самата дюза - капачката черната на дюзата завършва встрани с датчик.
Според температурата на засмуквания въздух компа увеличава импулса на дюзата и така при студено време се отваря дюзата за повече време т.е.повече гориво.
Руснаците пишат че този датчик работи до +20 градуса и оттам нататък не влияе на мотора.
Има и снимки в които приспособяват обикновен датчик за температура на водата, на мястото на този, понеже е доста по-скъп.
Стойностите на този датчик са еднакви с датчика за температурата на антифриза /този който подава инфо на компа/.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 22 окт 2007 21:57


Ivandp написа:
silent написа:Твоя, моя е се тоя :D .... бе и аз се позачудих ама викам да питам ...може нещо да изпускам....та да видим някой друг колега с мнение по въпроса.... има или нема АБС моторетката датчик за температурата на въздуха...


Има, на капачката на дюзата е .
    :shock :shock :shock :shock :shock Я обясни по подробно ако може и снимка на тва животно :roll:


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Вто 23 окт 2007 18:55


Колега "Сайлънт" , защо не пробваш една добавчица за почистване първо - най евтино е , а и да не помогне, поне няма да навреди :lol:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 23 окт 2007 19:48


Оформят се три възможни причини....датчик вода, датчик въздух , подпушена дюза и евентуално калпав бензин... но послдните две са под въпрос...проблема е само при студено време...


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 24 окт 2007 6:53


Теодор написа:
Ivandp написа:
silent написа:Твоя, моя е се тоя :D .... бе и аз се позачудих ама викам да питам ...може нещо да изпускам....та да видим някой друг колега с мнение по въпроса.... има или нема АБС моторетката датчик за температурата на въздуха...


Има, на капачката на дюзата е .
    :shock :shock :shock :shock :shock Я обясни по подробно ако може и снимка на тва животно :roll:


Разбира се , че има такъв датчик!
Както казва колегата ivo123, стойностите на полупроводника (темп. характеристика) му са същите както на синия температурен датчик.
При мен този датчик е повреден, и постоянно даваше инфо на компа, че температурата на въздуха е около -10С' :roll: , и колата гореше бензин като за световно. От както съм заместил датчика с постоянен резистор - проблеми никакви :lol: - и винаги си мисли че му влиза въздух с темп около 20С'.
Освен че влияе на разхода на гориво, при мономотроника в зависимост от показанията на този датчик , ECU-то "бута" и центровката.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 24 окт 2007 6:56




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Съб 27 окт 2007 18:19


Така да развием темата....
Работи нестабилно и с прекъсване само като е студна и само като е студено навън примерно както е в момента и само на бензин. Рестарта на компютъра не решава проблема. Като позагрее няма поблем. Паленето не е проблем. Оборотите след като загрее стабилни 1000 об.
Тъй като проблема е само на бенин изключвам запалителната уредба.
Все пак свещи нови....профилактика за зачистване на капачка и лули е направена. Ламбда сондата е мерена профилактично с мултицет-жива е показанията и се менят постоянно в диапазона 0.05-0.85волта, но я изключвам не играе в началото.
Досега е проверено и е в норма.
1.ТПС - единствено между 1и 5 крак има малко по голямо съпротивлевние от нормата но не мисля че това е проблем.
2.Стъпков мотор в кондиция.
3.Датчик за въздуха в норма с леки но недоказани съмнения за недобър контакт.
4. Датчик за водата в норма.
5. Тампон на моното-ок.
6. Профилактика на моноинж...почистване смяна на някои гарнитури.
7.Почистване на всички букси от окиси.
Не сам проверявал едиствено таралежа...
И проблема не е решен.
Остава като вариант подпушен инжекцион и калпав бензин...и това което се сетите да предложите...
Ами очаквам предложения...


mitaka72
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот mitaka72 » Нед 28 окт 2007 21:33


При мен на газ работи безупречно, но на бензин не. Достига максимум 2000 оборота и гасне. Няма никакво значение дали е топла или студена. Предполагам че проблемът е в дюзата, но не знам дали е 'подпушена' или проблемът е в управлението.
ако някой има идея как да го проверя, да пише!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 62 госта