Ускорение на ABS мотор 1.8, 90к.с.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 24 окт 2007 8:22


тук и сега. Недей да си вкарваш некакви филми в главата , когато се строши тогава прави. Това е моето тъпо мото :wink:




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 24 окт 2007 8:55


колега може центровката ти да не е точна - всмисъл ако си на 5 градуса и я направих на 7 е верятно да тръгне колата повече.
дават за нормална нагласа на центровката 6+/-1 градуса.
Другото е ако ти се различава скоростната кутия от другите - има с къси и дълги скорости кутии.
Общо взето много варианти има... даже и да изправен двигателя.


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Сря 24 окт 2007 9:12


Колега и аз съм за една проверка на центровката. Ако когато е сменян ангренажен ремък не е погледната центровката на запалването, трябва да се направи. Друг вариант е центровката на ангренажа да е с 1 зъб напред или назад пак прави такива аномалии.
ПП: Моя Голф (по-лек е от Пасата само със 100 кг) в ниските обороти дърпа като трактор. Причината е консенсуса, до който колегите стигнаха максимален въртящ момент при 2500 об/мин (по данни на производителя)за този двигател! :wink: Ето как стоят нещата реално http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=711 :)


Потребителски аватар
Bibass
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Bibass » Сря 24 окт 2007 18:02


zdravko_dimitrov1986 написа:когато се строши тогава прави

натам отиват нещата...

относно центровките ходих на 2 места при светила и накрая пак сам... проби, грешки, проби грешки... за сега я оставям така, щото разхода ми се вижда добре...

следващата ще е АБФ с кликматроник и рекаро... там поне е ясно: 6/5 няма!

Благодаря на всички за мненията


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 25 окт 2007 10:39


Мда, и аз съм за центровката, точно сменях ангренаж и ефекта бе същия заради по-малко предварение. А вече я бях покарал и направих лесно разликата.

Работата е че заради нашия прекрасен бензин на заводска центровка не върви добре, иска си още малко предварение. За ABS трябва да се закачи на VagCom и да се изпълни команда 04 - default settings. Компа спира да мени ъгъла и вече може да се гледа със стробоскоп. Може предварително да се драсне с маркер върху резката на маховика за 6 градуса (не тая с написаната "0"). Поне мойта трудно се виждаше. Делкото се върти обратно на часовниковата стрелка за да дадеш предварение.

Аз специално съм доволен от резултата при резка на маховика около 3-5 мм в ляво от белега (върху който би трябвало да си на 6 градуса).

Поздрави.

Последна промяна от dj_tuhla на Чет 25 окт 2007 20:23, променено общо 1 път.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 25 окт 2007 14:24


[quote="dj_tuhla"]Аз специално съм доволен от резултата при резка на маховика около 3-5 мм в ляво от белега (върху който би трябвало да си на 6 градуса).

това около 8-9 ли ще да рече или повече като градуси?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 25 окт 2007 20:21


Ами и аз това се чудя, нека някой с литература под ръка да каже колко е точно. Нещо ми се върти че 6 градуса са 12мм и в такъв случай 5мм ще са около 2-3, значи точно 8-9, ама не съм сигурен.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта