Най добре да си буде както трябва.Току що ми се обади един колега с същата машина и каза че ако перката се вкл. и изкл.(както си му е реда),може този датчик на тройника да подава към таблото грешна информация и всичко да е ОК а аз да се депресирам само,че и да тормозя маса и народ в тоя форум с моите идилии.
А колицата мн. ми харесва и искам да си я направя тип-топ полека лека.
загрява ми колата
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev написа:Я и аз да се намеся - то хубаво показва 110*, ама ти сигурен ли си че температурата е наистина толкова ...
scuba написа:... Ако си бърникал по таблото и ПОКАЗВА 110, а реално са 90 градуса... ???
Moля уважаемия доктор Канев, да не ми краде думите. И без друго разбирам от коли, колкото той от болести...

Даже скоро имаше тема "Я. Скубата писа в технически!!!"



- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Не крада думите на никого. Бях започнал да пиша, извикаха ме по работа и докато го допиша, някой друг ме е изпреварил. Освен това исках да го напиша ясно - може без да е бърникал колегата по таблото, пак да има грешни показания - в крайна сметка основната маса коли са втора употреба.
Иначе има болести и болести.
Фамилията ми е Кънев.
А на въпросите на колегата - баща ми, Бог да го прости, казваше
Автомобилите не са чак толкова прости устройства, и поддържането им е и наука, и изкуство.
Иначе има болести и болести.

Фамилията ми е Кънев.
А на въпросите на колегата - баща ми, Бог да го прости, казваше
Перката може да си се включва и изключва, ама при каква температура ? Уреда на таблото може да показва 110*, ама къде температурата е такава ?Науката започва от там, където има измерване.
Автомобилите не са чак толкова прости устройства, и поддържането им е и наука, и изкуство.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега Кънев,
мога ли да пр. температурата с термометър в разш.съд?
Как да лъже уреда/?Да показва по вече ли?
Сега да кажа на бързо:колата ми пали винаги на бенз и катио мине 2000 сама превкл. на газ.Вчера вартя аз стартера - нема никой- атя без бензин.Налях за 7 лева,толкова имах и уреда за бенза стрелката отиде почтдо края на червеното.Според мен ЛЪЖЕ мамка му и на него.Това са все пак само 3,6 литра гориво в резерва.
Какво е вашето мнение?
Колко трябва да измине като пробег колата докато изхарчи червената зона на бензиномера?
Благодаря за съдействието.
Супер сте ВСИЧКИ !
мога ли да пр. температурата с термометър в разш.съд?
Как да лъже уреда/?Да показва по вече ли?
Сега да кажа на бързо:колата ми пали винаги на бенз и катио мине 2000 сама превкл. на газ.Вчера вартя аз стартера - нема никой- атя без бензин.Налях за 7 лева,толкова имах и уреда за бенза стрелката отиде почтдо края на червеното.Според мен ЛЪЖЕ мамка му и на него.Това са все пак само 3,6 литра гориво в резерва.
Какво е вашето мнение?
Колко трябва да измине като пробег колата докато изхарчи червената зона на бензиномера?
Благодаря за съдействието.
Супер сте ВСИЧКИ !
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3975
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
stoyan0264 написа:Налях за 7 лева,толкова имах и уреда за бенза стрелката отиде почтдо края на червеното.Според мен ЛЪЖЕ мамка му и на него.Това са все пак само 3,6 литра гориво в резерва.
Какво е вашето мнение?
Колко трябва да измине като пробег колата докато изхарчи червената зона на бензиномера?
Благодаря за съдействието.
Супер сте ВСИЧКИ !
колега, моето мнение е да не пробваш колко ще изминеш, докато "изхарчиш червената зона". любопитството ти може да ти струва около 200 и някой лев. съвета ми е да караш винаги с поне 15 л. бензин в резервоара.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
scuba, не съм се обидил.
stoyan0264, всичко е относително (за показанията имам предвид) - на една кола може да са 3-4 литра, на друга - 15-20. Иначе за експериментите и цената им са писале вече колегите преди мен. Потърси малко из форума - има писано за това как да се прави измерването, какви отклонения има (температурата в казанчето е малко по-ниска), а също и какво да се гледа и оправя по таблото. Ключови думи - стабилизатор, лоши спойки.
Успех !
stoyan0264, всичко е относително (за показанията имам предвид) - на една кола може да са 3-4 литра, на друга - 15-20. Иначе за експериментите и цената им са писале вече колегите преди мен. Потърси малко из форума - има писано за това как да се прави измерването, какви отклонения има (температурата в казанчето е малко по-ниска), а също и какво да се гледа и оправя по таблото. Ключови думи - стабилизатор, лоши спойки.
Успех !
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Да я замеря ли с термометър/?
А колеги?
Да не се измъчвам.Лошо да се оставя бенз.,това го знам.Лошо е за инжекцията нали?
Другия ми вупрос е да отида ли до моргата и да си купя табло на старо?
Рискувам да се изшия с 30-40 кинта.
И нещо различно от темата Холи Дайвър с подводен риболов ли се занимава?
А колеги?
Да не се измъчвам.Лошо да се оставя бенз.,това го знам.Лошо е за инжекцията нали?
Другия ми вупрос е да отида ли до моргата и да си купя табло на старо?
Рискувам да се изшия с 30-40 кинта.
И нещо различно от темата Холи Дайвър с подводен риболов ли се занимава?
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не, помпата
За това не оставяй резервоара никога да се изпразва под 10 л.
Термостата и датчика за вентилатора на радиатора са ти ОК! Не ги барай.
Проблемни може да са ти единствено или куплунга на стабилизатора на напрежение в таблото или/и/ датчика, който отчита температурата за показанията на таблото. Този, близо до главата, на пластмасовия фланец (щуцер), черния на цвят.

Термостата и датчика за вентилатора на радиатора са ти ОК! Не ги барай.
Проблемни може да са ти единствено или куплунга на стабилизатора на напрежение в таблото или/и/ датчика, който отчита температурата за показанията на таблото. Този, близо до главата, на пластмасовия фланец (щуцер), черния на цвят.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Не съм съвсем съгласен. Смених 1 термостат който поддържаше 100 градуса, и то съвсем успешно. При това положение перката се включваше към 110. Просто по-късно е влизал антифриза в радиатора за да загрее датчика до 95 (нали е ниско долу). Много дълго време се самоубеждавах, че това е или таблото или датчика, ама като измерих с мултицет 98 градуса на главата до фланеца и ми стана ясно че проблема е истински. Вместо 30-40лв за ново старо табло, аз бих почнал от термостат за 20лв, така и та е повод да се смени и антифриза ...
Всъшност сега се сещам това как може да се провери (дали е термостата). Като е загряла колата закачаш перката на + да духа постоянно, ако не спадне температурата до около 90, а се задържи къмто 100, значи много вероятно е да е термостат. Водната помпа пък можеш да провериш при студена кола откачаш мъркучето тункото от казанчето, държиш го над отвора и палиш, ако е наред помпата ще прави равномерна струя, която при подаване на газ ще се усилва. Ако само прикапва .... 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта