Проблем с пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Пон 12 ное 2007 18:13


Що си мисля, че Mono Motronic няма такова нещо като автоматичен смукач. Тоест, тази функция я изпълнява компютъра.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 12 ное 2007 23:59


Е то никой инжекцион, независимо дали е моно, пълен или псевдо такъв няма автоматичен смукач. Освен ако не броим термоампулата при KR/PL мех. инжекции, ама и там не е точно това, което се разбира под 'смукач' при карбораторните двигатели.


fen VW
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fen VW » Чет 15 ное 2007 21:04


Колеги,щастлив съм да ви съобщя за успешен ремонт на скъпия ми пасат. Оказа се стъпковото моторче.За моя болка пак се оказа че няма кадърни сервизи.Друг въпрос е че и с необходимата техника ремонта на автомобил от по старо поколение в българия е мисията невъзможна.Същинският ремонт се осъществи при събирането на всички части на инжекциона накуп и бясната им смяна едно след друго.Недаи си боже да закъса Шарана тежко ми и горко.
И да споделя днес 15.11. щастлив и с изправен автомобил тръгвам от сервиза и на второто кръстовище на зелен светофар ми бяха отнети всякъкви видове предимства.За малко пак в сервиза но уви ПИРЕЛИ са голяма фирма.Колеги моля ви пазете себе си и останалите.
С уважение: ваш колега


fen VW
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fen VW » Чет 15 ное 2007 21:06


А и относно метана, колеги пасата е минал 150 000км на метан.Това което сте чули не евярно тои епросто перфектното гориво.Следващия пак ще ес метан


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 16 ное 2007 11:23


ПОнеже някой колеги заговориха за този TPS, искам първо да кажа на колегата който попита как се проверява - прави се компютърна диагностика, т.е. трябва да се закачи компютър и на него доколкото съм виждал се гледат градусите на отваряне на дроселовата клапа.
Аз пък искам да попитам следното - вярно ли е че тази графитена плочка наречена TPS като нова струва 500-600 лв и дали подлежи на някакъв ремонт?
В няколко сервиза ми казаха че при моя пасатко този TPS си е почти заминал, поради което ниските оборотите при загрял двигател са около 800 и не могат по абсолютно никакъв начин да се вдигнат.


fen VW
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fen VW » Пет 16 ное 2007 21:44


За ТРС а, за нов преди 4месеца обявиха150лв.а втора употреба 70лв.
За диагностиката-извършва се с комлютър и надали подлежи на ремонт



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта