Алтернатор-не зарежда както трябва!

Техническа и сервизна информация за Passat
rachev
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот rachev » Сря 14 ное 2007 23:49


моля за извинение мериш напрежение




Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Чет 15 ное 2007 2:31


мери на + на акумулатора и корпуса на генератора слет това на /-/ клема има ли разлика там е измамата

Аз това не можах да разбера, кое точно се мери?


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 15 ное 2007 5:50


proxy написа:Интересно, че при мен след включване на повече консуматори, напрежението на зареждане се покачва. Без консуматори напрежението ми е 13.86V, след като включа всички възможни консуматори (фарове, отопление на заден прозорец, парно, фарове за мъгла, аварийни мигачи) напрежението ми скача до 14.5 V.


Ей това вече ме заинтригува.... :hmmmm

1. Би ли написал, какъв номер ти е реле- регулатора?
2. Тези 14.5 V, директно на оловните изводи на акумулатора ли ги мериш, защото това е истината?
3. Имаш ли разлика в зареждането при студен и топъл двигател?
4. Каква е разликата ти в напрежението между +D и +В?

Това "покачване" на напрежението, поне според мен, се получава при лош контакт на пластинката, която контактува със зъбчето на реле- регулатора (+D)

...иначе, тези стойности постигнати от val-kat, мисля че са оптималните за нашите пасатори, когато всички силови вериги са препипани както трябва.

п.п. Ето най- лесният начин според мен да се открие, дали имаш лоша връзка и в коя верига + или - ... а може и в двете да излезе проблема :wink:
Взима се достатъчно дебел кабел, с дължина поне от акумулатора до алтернатора.
При работещ двигател се закрепват накрайниците на мултицета на + и - на акумулатора.
... следва:
1. Единият край на кабела на - на акумулатора, другият на корпуса на алтернатора... (това за масата)... и гледаш уреда.
2. Единият край на кабела на + на акумулатора, другият на + на алтернатора... (това за плюса)... и гледаш уреда.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Чет 15 ное 2007 12:48


Това е на студен двигател, меря ня клемите на акумулатора. Немам идея за реле-регулатора, трябва да го погледна.


futureal
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот futureal » Съб 17 ное 2007 22:36


Ще добавя една малка хитринка.

Взимаш един дебел многожилен кабел,поне 10-12 квадрата и свързваш + на акумолатора с + на алтернатора(онзи големия болт с пластмасова капачка).
За по-голяма сигурност аз го набутах в един негорим шлаух.
Така се избягва цялата дълга разходка на тока от алтернатора към акумолатора.
И разлоката в потенциалите става 0.02-0.05v.
Това е.


igro67
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

алтернатор-не зарежда както трябва

Мнениеот igro67 » Вто 20 ное 2007 13:56


измерванията ,които правите за да са коректни,двигателят трябва да е над 2000 оборота.В противен случай алтернаторът е недовъзбуден при толкова много включени консуматори.При мен проблема се реши с нов комплект четки свградено реле-френски за 15лв.


Потребителски аватар
val-kat
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот val-kat » Вто 20 ное 2007 17:26


Колега съмнявам се да е от оборотите защото няма логика ако влезеш в трафик винаги на 2000 оборота ли ще си държиш колата? :roll: Надявам се ако ми остане тия дни време да поработя още малко по въпроса и ще пиша защото мисля че съм на прав път благодарение на VW_forever :idea: !


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Съб 29 дек 2007 18:36


четох няколко теми и се спрях на тази след като направих няколко процедури като почистване /достягане/на всички контакти ,връзки и т,н.Направих го с цел да се оправи зареждането което беше 13.20 на вкл.Дрл .Днес викам да замеря зареждането и се шашнах,15.20 като го натоваря с парно,подгрев на задното стъкло,фарове музика падна на 14.6.-7 . И ся ко прайм? Некви предположения-може би да олабя някоя връзка/тва в рамките на шегата/ :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 29 дек 2007 22:26


Мани майтапа, ама и аз при над 3 000 оборота отивам на подобно напрежение! И като качвам оборотите- продължава да расте леко...
Като пусна ДРЛ-то, обаче, веднага пада до 14.6V макс.
Това го забелязах след смяна на реле-регулатора +четки (щото старите четки се бяха поизносили доста), ама аз съм човъркал и в таблото... Имам допълнителна подсветка на часовника, който е с обърнат поляризатор. Вързах я на първото място, дето се появи напрежение при подаден контакт, но кое е това място не погледнах! :oops: Забелязах и, че ако остане светната индикацията на генератора, че не зарежда (на 2-3 пъти ми се случи), тази подсветка не свети. Като дигна оборотите леко и започне да си зарежда генератора- светка и часовника
Все още не ми е останало време да си поиграя с генератора. Не знам от къде е проблема: от реле-регулатора или от барникането ми в таблото


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Нед 30 дек 2007 19:00


radotom написа:................

и ко ще правим,чудех се да бодна една 200w крушка да свети под предния капак да обира излишната енергия.Шегувам се офкорс,но приемам идеи


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 30 дек 2007 23:39


vladtod® написа:и ко ще правим...

:dontknow: ... освен проба с друг, работещ гарантирано реле-регулатор от колега... Пък тогава вече ще се мисли...
vladtod® написа:да бодна една 200w крушка да свети под предния капак да обира излишната енергия.
Неонки! Сини!
Под колата! mhihi mhihi


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот vankata09 » Сря 02 яну 2008 21:01


колеги ,а какво ще кажете за това-запалвам колата- на В+ /и на акумулатора/ 11,40 в. ,а на Д+ -йок/ 0в/ ,след форсиране на двигателя -13,7-13,9в на Б+ , а на Д+ -14,10.всичко това е без консуматори,без значение дали е топла или студена..сменил съм реле регул. с френски/14лв/ .колата е б3 1,8 с абс дв-л с климатик..(( :dontknow: :gruebel


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: ре

Мнениеот vladtod® » Сря 02 яну 2008 21:14


vankata09 написа:колеги ,а какво ще кажете за това-запалвам колата- на В+ /и на акумулатора/ 11,40 в. ,а на Д+ -йок/ 0в/ ,след форсиране на двигателя -13,7-13,9в на Б+ , а на Д+ -14,10.всичко това е без консуматори,без значение дали е топла или студена..сменил съм реле регул. с френски/14лв/ .колата е б3 1,8 с абс дв-л с климатик..(( :dontknow: :gruebel

моята започва да зарежда след 1500 оборота.т.е. тогава изгасва лампата.


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот vankata09 » Сря 02 яну 2008 21:28


даа ,но ако не я форсирам на толкова или ако на по малко не започва да зарежда и след 2 км...прас..умрял акумулатор :bishop


shemet
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 21:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Мнениеот shemet » Сря 02 яну 2008 21:55


колеги много се извинявам но що е то реле РЕГУЛАТОР и какво РЕГУЛИРА?
Проверете си хубаво връзките м/у кабел и к.обувка защото мн.често точно там е проблема
Аз карам Б3 1.8/90г. от доста време и точно там се оказа проблема



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта